close

Filtre

Se resultater

Søg efter de bedste skoler og universiteter for bacheloruddannelser her!

En master-program kan tilbydes i en række forskellige områder, hvilket giver eleverne mulighed for næsten alle fag til at øge deres viden og forbedre deres legitimationsoplysninger. Denne grad tager normalt et til tre år for at opnå, selv om kravene kan variere. Management programmer hjælpe med at forberede de studerende til entry-level positioner ved at undervise forskellige ledende princ… Læs mere

En master-program kan tilbydes i en række forskellige områder, hvilket giver eleverne mulighed for næsten alle fag til at øge deres viden og forbedre deres legitimationsoplysninger. Denne grad tager normalt et til tre år for at opnå, selv om kravene kan variere.

Management programmer hjælpe med at forberede de studerende til entry-level positioner ved at undervise forskellige ledende principper. Disse omfatter ofte problemløsning, organisatorisk adfærd, og beslutningstagning. Management kurser kan også fokusere på at lære de lederegenskaber, der er nødvendige for at blive en leder.

Nogle af de bedste universiteter i Latinamerika er baseret i Brasilien, et land, der har mere end 2.000 højere læreanstalter. Universiteter i Brasilien kan opdeles i følgende klassifikationer: føderale regering forvaltede universiteter, statslige statskontrollerede universiteter, kommunale lykkedes regeringen universiteter og private universiteter.

Find de bedste handelshøjskoler og universiteter for bacheloruddannelser, i Europa, USA, Asien, Australien, Storbritannien og de fleste andre lande her!

Minimer
Relaterede studieområder
arrow_drop_up arrow_drop_down
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
  • Populær Seneste Titel
  • Populær
  • Seneste
  • Titel
ESPM – Brasil
Sao Paulo, Brasilien

Gennem denne Master vil studerende være parate til at kende og styre grundlæggende forhold i retail 4.0-modellen, nye platforme og mere teknologiske og automatiserede kontaktp ... +

Gennem denne Master vil studerende være parate til at kende og styre grundlæggende forhold i retail 4.0-modellen, nye platforme og mere teknologiske og automatiserede kontaktpunkter; at vide, hvordan man styrer shopping- og forbrugsrejser hos mere tilsluttede og krævende kunder og kunder, ved hjælp af både datamarkedsføringsteknologier og -værktøjer, integrering af dem med forbrugernes indsigtskoncepter og -praksis og anvendt adfærdsanalyse og -studier; blandt andre færdigheder. -
Masters
Deltid
4 semestre
Portugisisk
Online