Master I International Business Management (ESP)

Generelt

Program beskrivelse

Master i International Business Management

Master i international handel og afvikling på udenlandske markeder.

Master i International Business Management er struktureret på en modulær måde gennem modulet i International Business Management og modulet i International Trade Management.

Modul i International Business Management

Globaliseringen har givet anledning til stigende segmenterede og konkurrencedygtige markeder, så internationaliseringen af virksomheder og deres afvikling på udenlandske markeder er nøglen til udvidelse af forretningen. At styrke brugen af informationsteknologier, tackle udvidelsen af dens operationer og udskrive en ændring i virksomhedens kultur er grundlæggende.

I modulet International Business Management uddanner vi fagfolk med international orientering, der ved, hvordan man administrerer virksomheder i processen med internationalisering eller som allerede opererer i udlandet. Fagfolk, der dominerer de økonomiske, strategiske og ledelsesmiljøer, hvor international virksomhed udføres.

Mål og fordele

Dette modul er designet til at give deltagerne de færdigheder og viden, der er nødvendig for at kunne klare de ændringer, der sker i forretnings internationaliseringsprocesser og effektiv strategisk styring, samt øge deltagernes konkurrenceevne og internationale ansættelsesevne.

For at opnå dette program vil du være i stand til:

  • Analyser og evaluerer komplekse problemer kritisk i et globaliseret, dynamisk og skiftende forretningsmiljø.
  • Beskriv de relevante økonomiske-finansielle indikatorer og de forretningsmodeller, der er relevante for beslutningstagningen.
  • Værdsæt de interkulturelle kompleksiteter i international ledelse og administrer institutionelle aftaler etisk.
  • Anerkend internationale kunders behov og udvikle globale markedsføringsstrategier.
  • Anvend den nødvendige viden for at få succes som global iværksætter og knowhow til at udvikle ny forretning i internationale sammenhænge
  • Planlæg internationale vækststrategiers vækststrategier.

Modul i International Trade Management

Globaliseringen har givet anledning til stigende segmenterede og konkurrencedygtige markeder, så den kommercielle ledelse af virksomheder får nye udfordringer med hensyn til at organisere salg i et usikkert miljø. At styrke brugen af informationsteknologier, tackle udvidelsen af dens operationer og udskrive en ændring i virksomhedens kultur er grundlæggende.

Dette modul er til gengæld designet til fagfolk med international orientering, der ved, hvordan man styrer en kommerciel afdeling og ønsker at kende konsekvenserne af en global strategi. Dette er mennesker med mestring inden for forretningsstyring og med viden om de muligheder, der kan skabes med en international salgsstrategi.

Programmet er designet til at give deltagerne de færdigheder og den viden, der er nødvendig for at få international forretningsforvaltning til succes med de forskellige muligheder, som det skiftende miljø giver. Det søger også at øge deltagernes konkurrenceevne og internationale beskæftigelsesegnethed.

For at opnå dette vil programmet være i stand til:

  • Beskriv værktøjer til økonomisk analyse og identificer globaliseringens udfordringer og muligheder.
  • Brug viden om nye teknologier og informationssystemer, der gælder for international handel og styring af internationale operationer.
  • Udvikle internationale forhandlingsevner og teknikker.
  • Identificer de forskellige variabler, der påvirker oprettelsen af kommercielle netværk og virkningen af logistik som en ressource for kommerciel aktivitet.
  • Håndter de skattemæssige konsekvenser af en international organisations kommercielle aktiviteter.

karrieremuligheder

  • Import og eksportvirksomheder
  • International bankvirksomhed
  • Produktion og serviceindustri
  • Internationale transportfirmaer
  • Multinationale virksomheder
  • Tilsynsorganer
  • Teknologisektor
  • Internationale logistikadministrationsselskaber
  • Internationale handelsselskaber
  • Konsulentfirmaer
  • Infrastrukturstyring
  • Små og mellemstore virksomheder
  • Multilaterale institutioner
  • Ikke-statslige organisationer

Curriculum

International Business Management

  • Integration og økonomisk miljø
  • Ledelse og innovation af internationale virksomheder
  • Global marketing
  • International økonomisk styring
  • Tværkulturel ledelse

International Trade Management

  • E-forretningsstrategier
  • Globalt iværksætteri
  • International Trade Management
  • Global Supply Chain Management
  • International handelsforhandling
  • International Business Simulation

Master's Krav

Det grundlæggende formål med vores optagelsesproces er at sikre kandidaternes egnethed. Alle deltagere skal få mest muligt ud af denne læringserfaring gennem en sammenhæng, hvor det er muligt at udvikle et langsigtet forhold til klassekammerater, lærere og alumner.

Dette er faser af optagelsesprocessen:

  1. Forudsætninger for optagelse
  2. Ansøgning om optagelse
  3. Personlig interview
  4. Motivation brev
  5. Evaluering af optagelsesudvalget
  6. registrering
Kandidatgrad i international virksomhed

Mennesker, der består evalueringen af programmet og opfylder de faglige krav, der er fastlagt af UB, får deres egen grad fra UB (University of Barcelona).

For at få UB's egen grad er det nødvendigt at have en universitetsgrad (Ingeniør, bachelorgrad eller diplom). I tilfælde af ikke at have en universitetsgrad, opnås et universitetsudvidelseseksamen fra UB, når de forskellige evalueringer er bestået.

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

OBS Business School nace en 2006 como la primera escuela de negocios 100% online en lengua española. Se funda en el entorno del Grupo Planeta, líder mundial en la publicación de contenidos para el mer ... Læs mere

OBS Business School nace en 2006 como la primera escuela de negocios 100% online en lengua española. Se funda en el entorno del Grupo Planeta, líder mundial en la publicación de contenidos para el mercado de habla hispana y con un importante know-how en e-learning, con la colaboración del partner estratégico: Minimer
Barcelona , Madrid + 1 Mere Mindre