Read the Official Description

Master i Advanced Uddannelsesforskning er designet med det formål at fremme uddannelsen af ​​forskere og uddannede specialister til at udvikle analyser og generere løsninger på de problemer, som uddannelse i dagens samfund. Retrospektiv grundlag, de flere perspektiver og potentielle kald, er hjørnestenene i en opfattelse af kompleks pædagogisk viden, tværfaglig og ubestridelige sociale overførsel. Uddannelse forskning og dens evne til at innovere er nøglen til at gennemføre udvikling og social bæredygtighed, regionale, nationale og transnationale faktorer. Hertil kommer, når man overvejer dette forslag i fjernundervisning, åbenhed over for nationale og internationale studerende interesserede diversificerer sammenhænge og muligheder, der kan opstå i resultaterne på dette område.

Dette forslag fokuserer på tværfaglighed af avantgarde elementer, glæder sig i sit træningsprogram mere relevante temaer, etableret som forskningsprioriteterne på den internationale dagsorden og millenniumudviklingsmålene. Behovet for at nytænke og omdirigere pædagogiske modeller omkring værdier og kritisk og alternativ viden, diskurser og praksis for genopfindelse af statsborgerskab og sociale forbedringer indeholdt udviklingsprojekter og bæredygtighed. Derudover er det understreger den internationale rækkevidde af disse typer af undersøgelser. Især ikke-EU-forbindelserne på området. Dvs. opmuntrende, at andre privilegerede tri-kontinental handel med Latinamerika og Afrika, postgraduate uddannelse og fælles undersøgelser.

Dens virtuelle karakter kan opfylde uddannelsesbehov alle studerende og potentiale.

Begrundelse titel

Formål og omfang:

Denne kandidatuddannelse har til formål at give de studerende, der forbander videreuddannelse af specialiseret karakter, der fremmer viden til at forstå fænomenet "uddannelse", ud over de specifikke anvendelsesområder, og fremmer evner og færdigheder til at uddanne specialister i analyse og forvaltning problemer i forbindelse med forskellige uddannelsesområder i dagens samfund.

Uddannelse forskning og dens evne til at skabe innovation er nøglen til at gennemføre udvikling og social bæredygtighed, regionale, nationale og transnationale faktorer. Fra et flertal perspektiv, forskning fra teoretiske, historiske og sociologiske felter giver adgang til pædagogisk ramme er nødvendig for både refleksion over de teoretiske fortolkninger, politikker og praksis for uddannelse og for udvikling af pædagogiske politikker og praksis forpligtet til social udvikling.

Det er med denne overbevisning, at vi har udviklet nogle Kandidatuddannelser fremme og tilbyde uddannelse for forskere for udforskning, analyse, fortolkning, forskning og design alternativer i diskursive konstruktioner og handlinger af forskellige aktører (personer og institutioner) i situationer og produktions sammenhænge i undervisnings- og læreprocesser. Retrospektiv grundlag, de flere perspektiver og potentielle kald, er hjørnestenene i en opfattelse af kompleks pædagogisk viden, tværfaglig og ubestridelige sociale overførsel.

Undersøgelse af sociale efterspørgsel:

Uddannelse er en bestanddel og rygrad social praksis i vores samfund og er en flerårig kilde til bekymring og utilfredshed. Beviset på dette er den konstante tilstedeværelse i debatten medierne om de dysfunktioner og begrænsninger i vores uddannelsessystem. Det er lidt paradoksalt, at den offentlige dimension af pædagogisk debat i den spanske sag har haft en tendens til at blive reduceret til to typer af interventioner. På den ene side de generelle bemærkninger, som journalister, tænkere og politikere; andre, begrænsede indgreb tæt knyttet til et bestemt område af pædagogisk praksis, enten af ​​fagfolk eller af forældre af familier. Overraskende, men manglen på bygger på streng akademisk viden fra et bredt perspektiv interventioner. Spørgsmålet er: hvor specialister er i uddannelse?

Denne master har til formål at hjælpe med at overvinde denne kløft gennem uddannelse fagfolk i stand til at analysere og fortolke de uddannelsesmæssige udfordringer, vores samfund med den stramning, der giver grundlæggende disciplinære viden om uddannelse. I den forstand, denne Master fagfolk, der vil gribe ind i, ikke-formelle eller uformelle, for hvilke der er andre mere specifikke masteruddannelser, men fagfolk med speciale i analyse, fortolkning og refleksion af den pædagogiske fænomen-formel undervisningsmiljøer er ikke rettet fra et tværfagligt globalt perspektiv baseret på viden fra områderne teori, historie og sociologi uddannelse. Dette er en grundlæggende træning i den angelsaksiske akademiske verden kaldes netop fundations for uddannelse.

Denne tilgang skitserer to store grupper af potentielle studerende:

  • På den ene side, studerende interesseret i at erhverve metodiske og konceptuelle undervisning, der kræves til undersøgelse og efterfølgende realisere en doktorgrad.
  • En anden, studerende interesseret i at arbejde i tekniske områder som design og implementering af uddannelsespolitikker og pædagogiske ledelse og planlægning. Denne anden gruppe er forlænget med teknikere, dybest set offentlig uddannelse administration, der allerede arbejder i disse områder, og har brug for at udvide eller opdatere deres uddannelse.

Du kan se i detaljer følgende overskrifter i verifikationsrapporten:

  • Kontekst, tradition og globale udbud
  • Referenter akademisk-videnskabelige, design og potentiale
  • Beskrivelse af procedurer for intern og ekstern høring bruges til at producere pensum

Ideel studerende profil

Profilen for den studerende kræver forudgående uddannelse inden for samfundsvidenskab og humaniora, med åbenbar interesse inden for områderne viden relateret til de områder af teori, historie og sociologi of Education.

MÅL

  • Viden og forståelse, som danner grundlag eller mulighed for originalitet i udvikling og / eller anvendelse af idéer, ofte i en forskningssammenhæng
  • At de studerende kan anvende den bredere (eller tværfaglig) erhvervede viden og evne til at løse problemer på nye eller ukendte miljøer inden sammenhænge relateret til deres fagområde
  • Studerende er i stand til at integrere viden og håndtere kompleksitet, og formulere domme på grundlag af oplysninger, der var ufuldstændige eller begrænset, omfatter reflektere over sociale og etiske ansvar i forbindelse med anvendelsen af ​​deres viden og domme
  • Studerende kan kommunikere deres konklusioner og den viden og rationale grundlag for at tage specialister og ikke-specialister på en klar og utvetydig måde.
  • Studerende skal besidde de læring færdigheder, der sætter dem i stand til at fortsætte med at studere på en måde, der vil være stort set selvstyret eller autonome.
  • Forstå værdien af ​​arbejde i tværfaglige teams i at udvikle viden og forståelse tværfagligt arbejde som et rum for at dele og skabe viden.
  • Anvende den opnåede viden permanent, faglig og personlig udvikling.
  • Kommuniker ikke-specialiserede specialiserede fora og resultaterne af deres undersøgelser.
  • Anvende viden til at løse uddannelsesrelaterede sociale problemer.
  • Analysere de etiske og sociale ansvar for uddannelse i forskellige sociokulturelle miljøer.
  • teoretisk guide definitionen af ​​forskningsresultater problemer gennem analyse og fortolkning af de nuværende perspektiver for tænkning og intervention på uddannelsesområdet.
  • Anskaf specialiseret uddannelse for at gøre det muligt for de studerende at designe og videreudvikling af mulige ph.d.-forskning.
  • Mulighed for at erhverve kritisk og reflekterende analyse på ligestilling i tværfaglige sammenhænge.
  • Udvikle evnen til at analysere, fortolke og syntese gennem en kritisk og reflekterende ræsonnement.
  • Foretage målinger opsøgende og formidling inden for uddannelsesområdet.

Kompetencer

  • Hypotesen forskning på uddannelsesområdet forhåndskendskab og problemløsning.
  • Fortolket fra perspektivet af globaliseringen fænomener og nationale og internationale pædagogiske processer.
  • Foretag domme og udvikle pædagogiske og sociale projekter eller akademisk fra de teoretiske, historiske og sociologiske uddannelse forskningsartikler.
  • Relatere forekomsten af ​​taler og undervisningspraksis med dannelsen af ​​statsborgerskaber og samfund.
  • Kendskab til de tendenser og bidrag sociologisk-historisk-teoretisk forskning (internationale forskergrupper, projekter, videnskabelige publikationer, etc.) og social interaktion.
  • Identificer emner af interesse for forskning inden for uddannelsesområdet.
  • sammenlignende analyse af resultater af forskning i uddannelse.
  • Ved hjælp af de teoretiske og metodiske ressourcer uddannelsesforskning diagnosticere problemer og skabe nye tilgange.
  • At kende konsekvenserne af teoretiske forskning af uddannelse inden for uformel uddannelse.
  • At vide, hvordan man bruger de nye teknologier inden for information, kommunikation og formidling til pædagogisk analyse.
  • Relatere tværfaglig viden om innovation i uddannelsesforskning.
  • For at vurdere kvinders rolle inden for uddannelse og projektionen af ​​deres bidrag til kulturen i forskellige historiske faser.
  • Kritisk analysere bidragene fra feministiske teorier i moderne erkendelsesteoretiske diskussioner.
  • Analysere rapporter, planer, metoder og uddannelsesprogrammer for nationale og internationale organisationer i relation til pædagogiske interven- processer og politikker, reformer og internationalt samarbejde tilstande.
  • Vurdere virkninger og sociale videnoverførsel produktion i nutidens samfund.

Vejledning og vejledning

Indskrevne studerende vil modtage pleje og løbende vejledning gennem Moodle platform, der vil give registreret en konstant og detaljeret ethvert aspekt af Master angående dem opdatere samt mulighed for at stille spørgsmål eller forslag til en deltager Master dem, der ønsker at gå.

For at sikre effektiviteten af ​​denne pleje en tutor vil blive tildelt hver tilmeldt studerende, der vil håndtere dine spørgsmål og guide dig med at løse i at vælge valgfag og valg af emne og vejleder for den endelige mester.

Studerende vil have direkte kommunikation med Kvalitet Kommissionen, der vil sende deres klager og forslag via e-mail til dette formål.

I moodle platform Master Sporing hvor studerende i master kan følge nyheder relateret til det, deltage i fora og få adgang til e-mails fra alle lærere og elever på master plads er aktiveret.

eksterne praksis

Denne master omfatter ikke udførelse af eksterne praksis.

Kandidatspeciale

Generelle egenskaber:

Forskningsarbejdet i en linje udvikler nogen af ​​indholdet af emnerne for master.

Træning aktivitet:

Performing arbejde.

Vejledning: på samme måde som den teoretiske og praktiske, tutoring de studerende vil blive gjort praktisk talt gennem telematiske midler, der til det fra enheden virtuel undervisning rå kobber. Og kollaborative applikationer tracking-funktioner giver mulighed for udvikling af fælles aktioner mellem lærere og elever: e-mails, MMS klasseværelser, online møder mv

Program taught in:
Spansk

See 1 more programs offered by Universidad de La Laguna »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
2 semestre
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019