Master Custom Class Mentoring
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 1.019 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater á 1.019,94 BRL + 1 rater på 1.123,02 BRL
Introduktion
Master Custom Class Mentoring-kurset er et fjernundervisningskursus, der gør det muligt at sammensætte pensummatricen med discipliner, der er tilpasset dine læringsmål blandt mulighederne i ESPM-porteføljen.
ESPM forstår, at brugen af teknologier kombineret med forskellige undervisnings- og læringsmetoder gør det muligt at tilpasse undervisningen for at optimere læring eller hurtigt imødekomme specifikke læringsbehov. I en mere fleksibel og tilpasselig undervisningsmodel udvikler studerende og mentorlærere en individualiseret læringsagenda og vælger muligheder, der imødekommer deres behov.
Læreplan
Master Custom Class Mentoring er et lato sensu postgraduate kursus, der vil vare 480 timer, med en estimeret gennemførelsestid på 20 måneder, som kan variere i henhold til matrixen af discipliner og elevernes præstationer.
Hvis den studerende ønsker at inddrage kurser, der tilføjer timer til den oprindeligt planlagte arbejdsbyrde, vil disse blive behandlet som valgfrie kurser.
Hvilket fokus vil du give dit sidste arbejde?
Beviset for færdiggørelse og diplom vil blive lavet i henhold til koncentrationsområdet. Eksempel: Master Custom Class i Digital Marketing
Adfærd, kommunikation og forbrug
Dette koncentrationsområde beskæftiger sig med forståelse af forbrugeradfærd og forbrug og processen med at kommunikere med dem. Eksempler på emner: kunderejse, køberpersona, læreproces, tilfredshed og loyalitet, medier
Digital Marketing
Dette koncentrationsområde arbejder med markedsføring anvendt til den digitale tidsalder og processen med planlægning og styring af digital markedsføring. Eksempler på emner: sociale medier, SEO, inbound marketing, konverteringsmarkedsføring, digital analyse.
Forretningsledelse
Dette koncentrationsområde er dedikeret til et bredt syn på organisationer, deres processer og deres strategier. Eksempler på emner: forretningsmiljø, forretningsstrategi, personaleledelse, ledelsesevner, scenarieanalyse, risikostyring.
Kommerciel, detail- og omnichannel udvikling
Dette koncentrationsområde fokuserer på virksomhedernes og shopperens forretningsprocesser. Eksempler på emner: shopper marketing, prissætning, handelsmarketing, kanalstyring, omnichannel, CRM.
Marketing Strategi Management
Dette koncentrationsområde er for professionelle med fokus på proces og marketingstrategi. Eksempler på emner: marketingstrategi, marketinganalyse, DNVB'er, marketingtrends, innovation, neurovidenskab.
Omdømme og socialt-miljøansvar
Dette koncentrationsområde adresserer brands omdømme og social-miljømæssige ansvarsprocesser. Eksempler på emner: formål, omdømmestyring, krisehåndtering, CSR.
Programresultat
Efter afslutningen af kurset vil den professionelle være i stand til at bruge den viden, der er erhvervet gennem hele kurset til at reagere på de nuværende og fremtidige krav i deres professionelle karriere, og dermed danne en komplet professionel inden for deres ekspertiseområde med færdigheder, der inkluderer:
- Ledelse og selvledelse af din faglige udvikling;
- Kritisk kapacitet af de organisatoriske udfordringer, den står over for og den organisatoriske kontekst;
- Udarbejdelse og udvælgelse af alternativer til organisatoriske problemer
Galleri
Ideelle studerende
hvem det er beregnet til
I betragtning af læseplanens fleksibilitet, bestående af discipliner og færdiggørelsesprojektformat at vælge imellem, er dette kursus rettet mod personer, der har mindst to års erhvervserfaring, er uddannet inden for ethvert vidensområde, og som ønsker at uddybe eller opdatere deres viden inden for ESPM's aktivitetsområder.