Marketing Analytics kursus - Darden School of Business, University of Virginia
FutureLearn
Nøgleinformation
Campus placering
Online USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
5 uger
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
USD 74 / per course *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* du kan lære det gratis eller opgradere kurset og få ekstra fordele for $74
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Lær det grundlæggende i marketinganalyse og forstå, hvordan du bruger data til at sikre, at din markedsføring er effektiv.
Lær, hvordan du bruger analyser til at forbedre marketingresultater
Store og små virksomheder oversvømmes med data om forbrugernes valg. Men den informationsrigdom udmønter sig ikke altid i bedre beslutninger. At vide, hvordan man fortolker data er udfordringen – og især marketingfolk forventes i stigende grad at bruge analyser til at informere og begrunde deres beslutninger.
På dette kursus får du værktøjerne til at måle effektiviteten af brand- og kundeaktiver, fortolke regressionsanalyse, beregne kundelevetidsværdi og designe eksperimenter som en måde at evaluere og optimere marketingkampagner på.
Hvornår vil du gerne starte?
De fleste FutureLearn kurser kører flere gange. Hver kørsel af et kursus har en fast startdato, men du kan deltage i det og arbejde dig igennem det, efter det er startet.
- Tilgængelig nu
Hvilken software eller værktøjer har du brug for?
Adgang til regnearkssoftware (Excel, Google Sheets) er nyttig, men ikke påkrævet.
Hvem vil du lære med?
Rajkumar Venkatesan Rajkumar Venkatesan er Ronald Trzcinski-professor i Business Administration ved Darden Graduate School of Business, University of Virginia. Rajs ekspertise er inden for marketinganalyse. |
Hvem udviklede kurset?
Darden School of Business, University of Virginia
University of Virginia's Darden School of Business leverer verdens bedste erhvervsuddannelseserfaring til at forberede iværksætterorienterede, globalt indstillede og ansvarlige ledere.