Ma i markedsføring og innovation

London School of Marketing

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Ma i markedsføring og innovation

London School of Marketing

Kursusoversigt:

Dette kursus bygger videre på din forståelse af strategisk markedsføring til også at omfatte design og innovation. Det tilskynder yderligere din påskønnelse af den praktiske værdi af disse rammer i en række strategiske forretningsmæssige situationer. Du vil opnå en respekteret akademisk uddannelse tildeles af Anglia Ruskin University, ved at studere for blot to ekstra moduler uden for din CIM Professional Postgraduate Diploma i Marketing eller ABP Postgraduate Diploma i Business og markedsføringsstrategi.

Om Anglia Ruskin University: Studerende fra Anglia Ruskin University fordel fra store beskæftigelsesmuligheder. Over 90% af kandidaterne er i beskæftigelse eller videre undersøgelse seks måneder efter eksamen, hvilket gør Anglia Ruskin University kun overgået University of Cambridge i denne henseende. Anglia Ruskin University har over 30.000 studerende, og er en af ​​de største universiteter i det østlige England.

Adgangskrav:

1.. UK bachelorgrad eller tilsvarende og to år ledelsesmæssig erfaring eller; fem års ledelseserfaring (vurderet fra sag til sag) 2. Niveau 7 Postgraduate Diploma * OR; Ansøgere uden en Level 7 Diplom men holder betydelig ledelsesmæssig erfaring vil komme i betragtning til Avanceret indtastning fra sag til sag.

  1. En god beherskelse af engelsk * Ansøgere holder EduQual Level 7 Postgraduate Diplom i Business vil være berettiget til direkte adgang til MA i Marketing og Innovation (Top op).

Hvad er inkluderet?

Følgende er inkluderet for alle studier tilstande:

  • Kursusmaterialer, der omfatter strukturerede noter, praktiske anvendelser giver virkelige verden eksempler og casestudier, der udfordrer dig til at anvende din viden
  • Assessment materialer via vores Integrated Modular Study System (IMSS) E Learning Platform
  • LS Online Community til at holde kontakten og dele med medstuderende online
  • En omfattende e-bibliotek, der indeholder anbefalede undersøgelse tekster og opslagsværker til rådighed for online læsning
  • Mintel markedsrapporter, der giver industrien rapporter, finansielle analyser og firmaoplysninger
  • To gratis digitale udgivelser til at støtte din revision

I tillæg til ovenstående, vil du også modtage følgende:

  • Velkommen webinar ved kursets start
  • Online webinarer til opgave / eksamen workshops
  • En dedikeret en-til-en tutor er tildelt til at yde omfattende støtte gennem hele kurset
  • En-til-en vejledning for alle store projekt moduler

Modul Synopsis

Ved udgangen af ​​dette kursus, bør du være i stand til:

  • Skabe rammer for forståelse og analysere marketing processer i forskellige organisatoriske former, støder forskellige og skiftende markedsføring miljøer
  • Udvikle praktiske forskning og analytiske evner i forbindelse med markedsdrevet strategi, især i formuleringen af ​​værdi udsagn i leverandør-forbrugernes relationer
  • Anmeldelse, ændre og anvende omsættelige marketing koncepter og færdigheder i forvaltningen af ​​produkt- og markedsudvikling, navnlig fra det strategiske perspektiv, og for at vurdere kritisk markedsorienterede fremskaffede data og oplysninger fra en række organisationer og bruge denne til strategisk markedsføring beslutningstagning
  • Undersøg en række kreative tilgange til produkt- og servicedesign, kreativitet og innovation, der kan bidrage til organisatorisk rigdom og udvikle intellektuel beherskelse inden for marketing management og innovation
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Åben tilmelding
Duration
Varighed
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - UK Online
Startdato : Åben tilmelding
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Åben tilmelding
Det Forenede Kongerige - UK Online
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen