MSc i marketing
Rushford Business School
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Online
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Et intensiveret konkurrencelandskab har gjort markedsføring stadig mere afgørende for moderne organisationers succes.Ny teknologi har banet vejen for mere avancerede og nuancerede markedsføringsteknikker, men de har samtidig udfordret marketingfolk til at identificere og implementere de mest gennemførlige og gavnlige tilgange i en given kontekst.Begreberne luksusbranding og brand value management kræver ekspertise på højt niveau i at optimere marketingfunktioner for at målrette potentielle kunder og forbedre eksisterende kunders oplevelser.
Rushford's MSc (Marketing) er et forskningsorienteret program, der vil forbedre dit teoretiske grundlag og ekspertise i de mest relevante marketingværktøjer og strategier, der passer til moderne forretningsdynamik.Du vil udvikle avancerede analytiske og tekniske færdigheder, hvilket forbedrer dine chancer for varigt engagement med arbejdsgivere og branchespecialister.
Programmet vil udvikle og finpudse dine færdigheder på strategiske, operationelle og ledelsesmæssige niveauer, hvilket øger din smidighed i marketingoperationer og personalehåndtering, forretningsanalyse, ledelse, kommunikation, forretningsetik og juridiske forretningsrammer.Vores altomfattende kursusindhold vil bygge et stærkt fundament i markedsføring og forretningskoncepter.
Programundervisning
Ideelle studerende
Hvem er dette program til
MSc i marketing er ideel til:
- Kandidater, der ønsker at blive medlem af bank-, regnskabs-, børs- og investeringsselskaber.
- Fagfolk, der søger at specialisere sig i økonomistyring for bedre karrieremuligheder.
- Iværksættere, der ønsker at starte eller udvide virksomheder
- Professionelle ser frem til at få ekspertise inden for finansielle aspekter for at forbedre forretningsprocesser og rentabilitet
- Professionelle, der søger at udforske London og New Yorks finansielle distrikter og slutte sig til avancerede virksomheder.
Indlæggelser
Læreplan
- Rushfords 60 ECTS (Et-årig) MSc i Marketing omfatter 15 kurser – 5 kernekurser og 10 marketingspecifikke kurser.
- For at blive kvalificeret til 60 ECTS MSc skal du gennemføre alle 15 kurser. Hvert kursus består af 4 ECTS.
Foundation - Core Management (20 ECTS)ECTSTransformationel ledelse4Ledelsesøkonomi4Organisatorisk adfærd4Markedsføring i en digital verden4Regnskabsmæssig regnskabsaflæggelse4 Foundation - Marketing (20 ECTS)ECTSPrinciper for markedsføring4Målretning og segmentering i markedsføring4Hvorfor vi køber: Forstå kundeadfærd og forbedre kundeoplevelsen4Logistik Management4Moderne Brand Management og Global Branding Strategier4 Operationel ekspert - Marketing (20 ECTS)ECTSInternational Marketing4Marketing Research4Annoncering og medier4Avancerede digitale marketingstrategier4Salgsledelse og strategi4
Programresultat
Efter at have gennemført kurset er eleverne i stand til at:
- Udvikle færdigheder og evner til at udtænke passende marketing- og brandingstrategier for virksomheden.
- Motivere medarbejdere ved at afstemme deres personlige mål med organisatoriske mål; identificere metoder til at fastholde nøglemedarbejdere og træne dem i henhold til forretningsbehov.
- Fortolke kvalitative og kvantitative data for at forudsige forbrugeradfærd, målrette passende sæt af kunder og forbedre deres oplevelser.
- Anvend brandingstrategier til at styre brandværdien i forskellige nationer; kommunikere brandets mission og vision, og gøre et lokalt brand til et globalt brand.
- Forstå etiske aspekter, mens du træffer forretningsbeslutninger; understrege virksomhedernes sociale ansvar ved at engagere sig i samfundsinitiativer og bæredygtige produktionsprocesser; knytte sociale og miljømæssige hensyn til markedsføringspraksis.
- Fortolke marketinglitteratur for at anvende bedste praksis inden for luksusbranding, målretning, segmentering og relaterede områder.
- Vurdere aktuelle forretningsscenarier og finansielle og sociale risici; anvende relevante forretningsbeslutninger til at afbøde trusler og forbedre virksomhedens rentabilitet på lang sigt.
Karrieremuligheder
116 % stigning i efterspørgslen efter marketingfolk med digitale færdigheder – LinkedIn Data
64 % af virksomhederne betragter problemløsning som den bedste bløde færdighed, når de ansætter digitale marketingfolk – LinkedIn Data
Rushfords kandidatuddannelse i markedsføring forbereder dig til at imødekomme industriens behov ved at indprente problemløsnings- og kritisk tænkningsevner. Med vægt på digital markedsføring vil det øge din succesrate markant i en professionel karrierebane. Efter at have afsluttet MSc i Marketing, vil du øge dine chancer for at blive en del af anerkendte virksomheder som Google, Amazon, Microsoft, Oracle, Accenture, Deloitte og andre. Du kan udnytte dine færdigheder og ekspertise ved at fremskrive dig selv som en ekspert i marketing- og brandingstrategier. Du vil påbegynde en givende karriere, hvor nogle af mulighederne er:
- Marketing Manager
- Projektleder
- Growth Executive
- Business analytiker
- Digital marketing strateg
- Salgsområdechef
- Strategisk Planlægger
- Customer Relationship Manager
- E-Commerce Manager
- Marketing Research Manager