MS i Digital Marketing og medier
Yeshiva University
Nøgleinformation
Campus placering
New York, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning, På campus
Varighed
12 - 21 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 28.800 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2023
* Stipendier til rådighed for dem, der kvalificerer sig
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
I løbet af det sidste årti har digital markedsføring og medier skiftet fra en niche-skillset til et obligatorisk kompetenceområde for marketingfagfolk. Med over 2 milliarder mennesker på sociale medier over hele verden, og Google er ansvarlig for 96 procent af al smartphone-søgetrafik, ser det ud til, at markedsføringslandskabet hurtigt bliver digitalt. Denne transformation skaber spændende, godt betalte karrierer for marketingfolk, der besidder efterspurgte digitale marketingfærdigheder. Alene i New York City er der titusinder af nuværende jobåbninger i digitale og sociale medier og mere end 25.000 stillinger inden for marketing og marketinganalyse.
For at forberede eleverne til karriere i disse industrier trækker programmet fra medier og design, kommunikation, samfundsvidenskab og informationssystemer. Studerende vil færdiggøre en projektbaseret pensum designet til at udvikle strategiske tænkere, doers og vigtigst af markedsførerne i morgen.
I dette program vil eleverne:
- Mestre markedsføring af sociale medier, SEM, SEO, mobil, e-mail, indhold og video marketingmetoder.
- Opret datadrevne indsigter og KPI'er ved hjælp af de nyeste værktøjer og teknikker inden for marketinganalyser såsom Google Trends, Google Analytics, R og Tableau.
- Arbejd med projekter til rigtige startups gennem YU Innovation Lab.
- Lær indviklingen i marketingstyring og arbejde med leverandører.
- Studer med de brancheførende professorer, og opbyg et professionelt netværk i New York City.
Stipendier er tilgængelige.
Curriculum
Det fleksible 30-kredit-program er designet til at give studerende mulighed for at arbejde, mens de fuldfører deres grad med kursusmuligheder online og på campus. Studerende har frihed til kun at tage kurser, der interesserer dem, og skabe deres egen vej inden for programmet.
Gradskrav
Studerende kan vælge mellem to spor:
- Digitale og sociale strategier
- Marketing Analytics
Alle studerende tager seks kerne kurser (18 studiepoeng), herunder en individualiseret, projektbaseret capstone kursus gennem YU Innovation Lab:
Kernekurser
- Marketing Management og Strategi
- Forbrugerforskningsmetoder
- Kommunikation
- Brand Management
- Forbrugeradfærd og Customer Relationship Management
- Capstone
Digitale og sociale strategier Sporvalg
- Anvendte sociale medier
- Digital historiefortælling
- Webdesign og brugeroplevelse
- Web Analytics og SEO
- Særlige emner
- Uafhængig undersøgelse
- Praktik
Marketing Analytics Track valgfag
- Struktureret datastyring
- Prediktiv Analytics
- Visual Design og Storytelling
- Web Analytics og SEO
- Særlige emner
- Uafhængig undersøgelse
- Praktik
Hvem skal anvende
Masters i Digital Marketing og Media er ideel for dem, der søger at få mestre over marketing principper og færdigheder til at anvende dem til marketing strategi.
Vores marketingmestere åbner døre for tidlige og mellemkarriere marketingfolk, nyuddannede og karrierevekslere, der søger at blive førende inden for marketingledelse. Studerende kommer fra en række baggrunde, herunder, men ikke begrænset til, grafisk design, sociale medier, journalistik, fotografering og videoproduktion.
Karriere
Kandidater fra programmet vil være forberedt på karriere som
- Marketing Director
- Kreativ direktør
- Digital Marketing Manager
- SEO / SEM Manager
- Salgschef
- Brand Manager
- Product Development Manager
- Public Relations Manager
- Market Research Analyst
- og mere
Programdirektør
Maria Blekher, MBA, Ph.D., direktør for MS i Marketing
En del af Katz's stiftende hold, Dr. Blekher har en MBA og en ph.d. i markedsføring fra Ben-Gurion University of the Negev i Israel. Dr. Blekher mener, at viden har magten til at skabe forandring og bør bruges og praktisk. Hun udviklede det unikke kursus Forretning i det israelske miljø for Sy Syms School of Business, hvor hun også underviser i principper for markedsføring og marketingforskning. Hun har også undervist i afdelingerne Management, Business Administration og Industrial Engineering Management på både kandidat- og kandidatniveau på Ben-Gurion University. Dr. Blekher er grundlæggeren af MadeInIsrael.Info - en online pædagogisk platform, der forbinder det amerikanske jødiske samfund med Israel ved at give information om israelsk forretning og brands.
Indlæggelser
Succesfulde kandidater til online MS i Digital Marketing og Media program skal have en bachelorgrad fra et akkrediteret college eller universitet. Ansøgere skal udfylde online ansøgningen og indsende følgende:
- Officielle transkripter fra alle universiteter deltog
- Personlig erklæring, der beskriver dine mål og din forpligtelse til at bidrage til og fuldføre MS-programmet
- To akademiske eller faglige anbefalingsbreve
- TOEFL scoringer (for ikke-modersmål)
Optagelseskrav til programmet
Demonstrer dit engagement og parathed til at få succes på handelsskolen ved at tage GMAT-eksamenen - den mest udbredte eksamen til optagelser, der måler dine kritiske tænkning og ræsonnement.
Download GMAT-miniquizzen for at få en smagsprøve på de spørgsmål, du finder i eksamen.