MBA Digital Marketing med specialitet i e-handel eller salg
Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Madrid, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1500 timer
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
COP 30.655.625 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Denne MBA giver dig mulighed for at erhverve en global og integreret vision for virksomhedsledelse gennem behandling af forskellige forretningsområder samtidig med at du studerer dybdegående materialer fra Digital Marketing. Derudover giver den dig mulighed for at specialisere sig i salg eller e-handel.
Dobbeltgrad - Universidad Europea de Monterrey
Takket være Det Europæiske Graduate Institute's aftale med Det Europæiske Universitet i Monterrey tilbydes denne MBA med en dobbelt grad af høj prestige på internationalt niveau.
Hvorfor vælge denne MBA?
Du vil blive en professionel liste, kvalificeret til at besætte ledelses- eller mellemstillinger, Digital Marketing, lære med de seneste multimedienyheder, strategier, teknikker og værktøjer i online miljøet.
- Det giver dig mulighed for at klare udfordringen ved digital transformation i organisationer.
- Det giver dig en global vision af virksomheden og Digital Marketing, så du kan forstå betydningen af dette område i at nå de strategiske mål for organisationen.
- Du vil undersøge de nyeste online marketingværktøjer og trends og deres kommercielle implikationer.
- Du kan vælge rejseplanen i e-handel eller i Salg, give et værdisegl til din grad og få et yderligere eksamensbevis afhængigt af den valgte specialitet.
- Du bliver uddannet af en ekspert-træner valgt af Google til at få Google AdWords-certificering (Shopping Advertising).
Nærhed og personalisering
Kontakt af studerende, lærere og vejledere er kontinuerlig gennem den virtuelle platform, den vil også have:
- Samlet tilgængelighed af materialer (24/7).
- At rejse tvivl til enhver tid på dagen.
- Kontinuerlig kommunikation gennem diskussionsfora.
Takket være dette og indholdets struktur er evalueringen af programmerne grundlæggende praktisk.
Læreplan
Program
fælles emner
- Ledelse af højeffektive teams
- Digital markedsføring og digitale trends
- Inbound Marketing, Digital Advertising og Social Media Marketing
- CRM og kundeerhvervelse og ledelse. Fra e-mail marketing til affiliate
- Mobil markedsføring
- Finansiering til forretningsbeslutningstagning
- Søgemaskinepositionering. Google Adwords. SEO, SEM og PPC
- Analytics, data og digital forskning
- Strategisk retning: Søgen efter konkurrencedygtig ekspertise
- Business Iværksætteri og forretningsplan
- TFM. Google Shopping-certificering
Salgsrejseplan
- Digitalt salg. Samarbejdsøkonomi og strategiske alliancer
- Distributionskanaler: Omnichannel
- Udfordringerne ved kommerciel ledelse i det digitale samfund: Salgsledelse og planlægning
- Tendenser og udfordringer inden for markedsføring og salg – Foredragsrække
e-handelsrejseplan
- e-handel: nuværende situation og tendenser. Design og markedsføring
- Platforme, modeller og styring af en e-handel
- Business Intelligence og Analytics anvendt til e-handel
- Tendenser og udfordringer i e-handel – Foredragsrække
Stipendier og finansiering
Studiehjælp - Finansiering
Instituttet har et stipendieprogram , der kan dække op til 35% af undervisningsomkostningerne. I hvert opkald tilbydes et begrænset antal stipendier baseret på kandidaternes personlige, faglige eller økonomiske situation.
Der er også særlige finansieringsbetingelser for at hjælpe studerende med at påtage sig omkostningerne ved kurset gennem et system med udskudte betalinger.