• Pris: 9.100 euro 65% stipendium -
  • Finansiering uden renter op til 12 måneder. Rabat for kontant betaling.
  • Varighed: 60 ECTS
  • Metode: Online
  • Kvalifikation opnået: kandidatgrad fra universitetet i Nebrija, kandidatuddannelse fra IMF Business School og eksamensbevis fra Hotel Technological Institute (ITH)
  • Job og praktikudveksling

krav

Universitetsgrad eller tilsvarende erhvervserfaring

præsentation

IMF Business School og Hotel Technological Institute (ITH), i samarbejde med University of Nebrija, lancerer kandidatuddannelsen i Digital Tourism Innovation og Marketing. Formålet med dette kandidatuddannelsesprogram er at forberede eleverne på digital transformation af sektoren ved at inddrage nye teknologier i deres virksomheder eller projekter. IMF er medlem af Verdens Turistorganisation (OMT), samt en samarbejdspartner for Det Spanske Forbund for Hoteller og Turistboliger (CEHAT).

Denne master er rettet mod både nyuddannede inden for turisme, økonomi eller business administration og management (ADE) samt fagfolk og iværksættere i sektoren, der ønsker at uddybe deres viden om innovation og digital markedsføring.

Master i turisme Innovation og Marketing, der varer et akademisk år, undervises online, understøttet af en avanceret teknologisk platform, der giver eleverne adgang til undersøgelsen, uanset deres geografiske placering eller deres tidsmæssige tilgængelighed.

NH Hotel Group, Novotel Hotels samarbejder på jobmarkedet for denne kandidatgrad

Alle studerende, der lykkes med at gennemføre dette program, vil opnå en dobbelt masteruddannelse fra universitetet i Nebrija og IMF Business School samt et diplom fra Hotel Technological Institute (ITH). Derudover vil alle IMF 's fordele IMF :

  • Stipendier og studiehjælpeprogram
  • Employment Exchange med mere end 12.000 ledige stillinger offentliggjort i det sidste år
  • Ubegrænset Tutorials
  • Live online klasser
  • Masterclasses og Networking Sessions
  • Finansiering op til 12 måneder uden renter eller bankintervention
  • Virtuelt bibliotek med mere end 30.000 referencer
  • Virtuelt videobibliotek med adgang til klasserne for enhver mester
  • Adgang til VIP Club med rabatter på fritid, rejser, restauranter ...

dagsorden

  • Modul I - Digital innovation af turistsektoren
  • Modul II - Tourist Intelligence
  • Modul III - Digital reklamemedier: Mediestrategi, grafisk reklame og dynamisk reklame
  • Modul IV - Sociale medier, sociale netværk og samfundsledelse
  • Modul V - Search Engine Marketing: SEM, SEO og webanalyse
  • Modul VI - Mobil Marketing
  • Modul VII - Content Marketing
  • Modul VIII - 360º Marketing
  • Modul IX - Smart destination-intelligent turistmål (DTI)
  • Modul X - Masterafhandling
  • Kursus I - Engelsk kursus
Program undervist i:
  • Spansk

Se 46 flere kurser fra IMF Business School »

Senest opdateret June 9, 2019
Dette kursus er Online
Start Date
Åben tilmelding
Duration
12 måneder
Deltid
Price
9,100 EUR
65% stipendium - 3.185 euro
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Åben tilmelding
End Date
Ansøgningsfrist

Åben tilmelding

Location
Ansøgningsfrist
End Date