L6 CIM Diplom i Professional Marketing

CIM Academy

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

L6 CIM Diplom i Professional Marketing

CIM Academy

Diplom i Professional Marketing giver de strategiske færdigheder, der kræves for at styre marketingfunktionen.

Fokus på digital markedsføring og ledelse giver CIM Digital Diploma i Professional Marketing de strategiske færdigheder, der er nødvendige for at styre marketingfunktionen.

Hvem er det til?

Denne anerkendte CIM-kvalifikation er ideel, hvis du aspirerer til og i øjeblikket i operationelle, tilsyns- eller ledelsesroller, der søger at opbygge dine praktiske færdigheder og udvide dit strategiske perspektiv. De typiske profiler af mennesker, der kan tage denne kvalifikation, omfatter ofte:

  • Institutlederne.
  • Funktionelle ledere.
  • Produkt / brand ledere.
  • Account managers.
  • Marketing ledere.
  • Forretningsudvikling ledere

Hvad du vil lære

Standard

  • Strategisk marketing (Obligatorisk): Den strategiske marketingplanlægningsproces, herunder hvordan man evaluerer og implementerer den gennem effektiv ressourceforvaltning.
  • Mastering Metrics (Obligatorisk): En forståelse af vigtige markedsføringsmetoder og målingsteknikker, du vil kunne identificere og fortolke indsigt for at understøtte informerede strategiske beslutninger.
  • Driving Innovation (Valgfrit): At anbefale, hvordan innovation og iværksættermarkedsføring kan bidrage til at opnå en konkurrencemæssig fordel.
  • Digital strategi (valgfrit): At give indsigt i, hvordan organisationer kan implementere en digital marketingstrategi og opbygge disse muligheder i den overordnede strategiske plan.

En vellykket gennemførelse af tre moduler vil føre til CIM Diploma i Professional Marketing. Hvis du ønsker det, kan du studere for et modul ad gangen og opbygge en kvalifikation senere.

digital

  • Digital strategi: For mange organisationer har digital markedsføring udviklet sig fra et sæt taktiske tiltag til et væsentligt element af strategi. Dette modul giver dig en tilbundsgående overvejelse af digitale marketingfunktioner, som kan integreres inden for strategisk marketingplanlægning.
  • Driving Digital Experience: Kundeadfærd er dramatisk ændret med den digitale revolution. Dette modul giver indsigt i den digitale kundeoplevelse. Organisationer skal tilpasse sig dette skiftende marked og træffe foranstaltninger til at opfylde deres strategiske behov.
  • Mastering Digital Channels: Digitale kanaler giver muligheder og udfordringer for organisationer til effektivt at konkurrere og engagere sig med deres kunder. Dette modul drev strategisk forståelse for styring og vækst af digitale kanaler samt kritiske faktorer vedrørende compliance.

En vellykket gennemførelse af tre moduler vil føre til CIM Digital Diploma i Professional Marketing. Hvis du ønsker det, kan du studere for et modul ad gangen og opbygge en kvalifikation senere.

Kursusindhold

Standard

STRATEGISK MARKEDSFØRING

Vurdering: Dette modul vurderes ved en tre timers undersøgelse, der er baseret på en markedsplan, som du tidligere har forberedt til din organisation.

Læringsresultater

Situationsanalyse

  • Forstå, hvordan man analyserer en organisations nuværende og fremtidige eksterne miljø.
  • Forstå, hvordan man analyserer en organisations nuværende og fremtidige interne miljø.

Planlægning

  • Analyser relevant information til at anbefale og informere strategisk beslutningstagning.
  • Udvikle en strategisk marketingplan for at realisere organisatoriske mål.

Gennemførelse og kontrol

  • Administrer ressourcer til at levere den strategiske marketingplan.
  • Overvåg, måle og tilpasse markedsplanen for løbende forbedringer.

MASTERING METRICS

Vurdering: Dette modul bedømmes ved en arbejdsopgave.

Læringsresultater

Metrics and analytics

  • Forstå rollen som markedsføringsmetoder.
  • Forstå betydningen af ​​forskellige analytiske teknikker på tværs af en række markedskontekster.

Måleeffektivitet

  • Kend de relevante foranstaltninger for markedsføringsresultater.
  • Anvend markedsføringsmetoder for at fastslå effektiviteten af ​​marketingaktiviteter.

Analytics til beslutningstagning

  • Forstå relevante datakilder til markedsanalyse.
  • Udnyt forskellige analyseværktøjer og teknikker til markedsføring af indsigt og strategisk beslutningstagning.

DRIVING INNOVATION (VALG)

Vurdering: Dette modul bedømmes ved en arbejdsopgave.

Læringsresultater

Iværksættermarkedsføring

  • Forstå forholdet mellem marketing og iværksætteri.
  • Implementere et iværksætterrespons til forandring og at levere marketingløsninger.

Innovation

  • Forstå de vigtigste faktorer, der letter og plejer innovation i organisationer.
  • Anvend principper for innovation gennem markedsføringsfunktionen.

Marketingmesteren

  • Forstå rollen som intern markedsføring.
  • Gennemfør markedsføringsorienteret organisatorisk forandring.

DIGITAL STRATEGI (ELEKTIV)

Vurdering: Dette modul bedømmes af en arbejdsopgave, der er opdelt i tre opgaver: forskning, planlægning og rapport.

Læringsresultater

Digital forstyrrelse

  • Forstå de strategiske implikationer af det forstyrrende digitale miljø.
  • Generer relevant indsigt i vigtige nye temaer inden for det digitale marketingmiljø.

Digital planlægning

  • Udvikle strategiske anbefalinger som reaktion på behovet for at erhverve, konvertere og fastholde kunder.
  • Lever et smidigt svar på skiftende kundeadfærd.

At levere succes

  • Vide, hvordan man styrer og optimerer nøglekanaler og indhold inden for en digitalt forbedret strategisk plan.
  • Anvend nøgle digitale foranstaltninger til at analysere social, sentiment, søgning og site adfærd.

digital

DIGITAL STRATEGI

Vurdering: Dette modul bedømmes ved en opgave.

Læringsresultater

Digital forstyrrelse

  • Forstå de strategiske implikationer af det forstyrrende digitale miljø.
  • Generer relevant indsigt i vigtige nye temaer inden for det digitale marketingmiljø.

Digital planlægning

  • Udvikle strategiske anbefalinger som reaktion på behovet for at erhverve, konvertere og fastholde kunder.
  • Lever et smidigt svar på skiftende kundeadfærd.

At levere succes

  • Vide, hvordan man styrer og optimerer nøglekanaler og indhold inden for en digitalt forbedret strategisk plan.
  • Anvend nøgle digitale foranstaltninger til at analysere social, sentiment, søgning og site adfærd.

DRIVING DIGITAL ERFARING

Vurdering: Dette modul bedømmes ved en opgave.

Læringsresultater

Kundeindsigt og innovation

  • Generer relevant indsigt i digitale kunder
  • Bedøm trends og innovation i den digitale oplevelse

Digitale målinger og analyser

  • Identificer og vurder digitale målinger og analyser
  • Leveringsmetoder til rapportering af digitale præstationsindikatorer

Den digitale brugeroplevelse

  • Illustrer kundens rejse
  • Anbefal, hvordan du forbedrer brugeroplevelsen

MASTERING DIGITAL KANALER

Vurdering: Dette modul bedømmes ved en opgave.

Læringsresultater

Kanalstrategi og overholdelse

  • Beskriv de strategiske muligheder for kanalvalg
  • Definer krav til lovlig overholdelse i digitale kampagner

Administration af digital kanal implementering

  • Demonstrere effektiv styring af digitale kanaler i praksis
  • Anbefal metoder til online community management

Kanalkonvertering optimering og vækst

  • Illustrer, hvordan du forbedrer konverteringsfrekvenserne for digitale kanaler
  • Vurdere nuværende og fremtidige kanaludviklinger

Adgangskrav

CIM Academy har sine egne adgangskriterier, og ansøgerne vurderes individuelt. Denne kvalifikation svarer til det afsluttede år af en fuld grad, og vi anbefaler, at du har mindst to års erfaring inden for en markedsføringsrolle.

Alternativt accepterer vi:

  • CIM Level 4 Professional Certificate in Marketing.
  • CIM niveau 4 certifikat i professionel markedsføring.
  • Enhver relevant niveau 4 kvalifikation.
  • Grundskole i Business med Marketing.
  • Bachelor eller kandidatuddannelse fra et anerkendt universitet - en tredjedel kreditter relateret til marketing indhold.
  • Diagnostisk vurdering til niveau 6.

Vores programmer er undervist på engelsk, og hvis engelsk ikke er dit modersmål, skal du også dokumentere mindst IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (Grade B).

booking

Bookinger skal ske via CIM Academy teamet på CIM - ring venligst til os på 44 (0) 1628 427240.

Online - £ 900 moms (ikke tilgængelig på CIM Digital Diploma i Professional Marketing)

  • Eksamen / Bedømmelsesafgifter - £ 555
  • CIM studerer medlemskab - £ 60

I alt inklusive moms = 1.695 kr

Hvad er inkluderet -

  • 24/7 adgang til CIM Academy Online
  • Studerende
  • CIM studerer medlemskab for året
  • Eksamen og bedømmelse gebyrer

Virtuel (online) - 1.245 kr. Moms

  • Eksamen / Bedømmelsesafgifter - £ 555
  • CIM studerer medlemskab - £ 60

I alt inklusive moms = £ 2.109

Hvad er inkluderet -

  • Undervisningsomkostninger
  • 24/7 adgang til CIM Academy Online
  • Studerende
  • CIM studerer medlemskab for året
  • Eksamen og bedømmelse gebyrer

Blended (ansigt til ansigt og online) - £ 2.010 moms

  • Eksamen / Bedømmelsesafgifter - £ 555
  • CIM studerer medlemskab - £ 60

I alt inklusive moms = £ 3.027

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret October 23, 2018
Varighed og pris
This course is
Online
Undervisning både online og på universitetet
Start Date
Startdato
Jan. 8, 2019
Aug. 2019
Duration
Varighed
12 måneder
Deltid
Price
Pris
1,695 GBP
Online | 2.110 GBP Virtual | 3.027 GBP Blandet
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - Cookham, England
Startdato : Jan. 8, 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Det Forenede Kongerige - London, England
Startdato : Aug. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Jan. 8, 2019
Det Forenede Kongerige - Cookham, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Aug. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen