close

Filtre

Se resultater

En af de bedste måder til yderligere karrieremål investerer i de videregående uddannelser. Ved at tage kurser inden for deres felt, studerende demonstrere vilje til deres karriere. Individuelle klasser kan give værdifulde færdigheder og videreuddannelse. Det område af mode markedsføring fokuserer på en bred vifte af forretnings- og couture-relaterede emner. Afhængigt af programmet, kan e… Læs mere

En af de bedste måder til yderligere karrieremål investerer i de videregående uddannelser. Ved at tage kurser inden for deres felt, studerende demonstrere vilje til deres karriere. Individuelle klasser kan give værdifulde færdigheder og videreuddannelse.

Det område af mode markedsføring fokuserer på en bred vifte af forretnings- og couture-relaterede emner. Afhængigt af programmet, kan eleverne studere tøj analyse, sociale facetter af mode, e-handel strategier, økonomi og beklædning markeder, statistisk analyse og forskningsmetoder.

Europa er den sjette største kontinent og omfatter 47 lande og diverse afhængigheder, øer og territorier. Det er omkranset af Middelhavet mod syd, Asien mod øst, og Atlanterhavet mod vest.

Minimer
Andre muligheder inden for dette studieområde: 
format_list_bulleted Filtre
Conde Nast College
London, Det Forenede Kongerige

Dette kursus er designet til alle med interesse for modemærke og markedsføring og udforsker måderne, hvorpå modemærker engagerer sig, kommunikerer og forbinder med deres forbr ... +

Dette kursus er designet til alle med interesse for modemærke og markedsføring og udforsker måderne, hvorpå modemærker engagerer sig, kommunikerer og forbinder med deres forbrugere. Det er ideelt for dem, der ønsker at udforske forskellige facetter af branding og marketing inden for modeindustrien, såvel som dem, der søger at forstå teorien og strategisk planlægning bag et vellykket brand. -
Kursus
Fuldtid
Deltid
6 uger
Engelsk
21 Jun 2021
10 Jun 2021
Online
 

TIP! Hvis du repræsenterer en skole og vil tilføje dine programmer til vores lister, så kontakt os her