Læs den officielle beskrivelse

Oversigt

Vores 33 kredit, toårige MA i uddannelsesledelse og ledelse program er designet til at hjælpe pædagoger med at udvikle en kritisk reflekterende forståelse af skoleforbedring koncepter og forskning. Det er et omfattende godkendt program for læreruddannelse (TQS), der svarer til uddannelsessektorens behov for kvalificerede fagfolk på ledelsesniveau. Fakultet med erfaring fra den virkelige verden leverer relevant læseplan og erfaringer, der sikrer, at eksisterende og håbende skoleledere udvikler den viden og færdigheder, der kræves for at fungere som effektive ledere inden for komplekse og udfordrende uddannelsesmiljøer.

Blended Delivery Model

Online Learning

Størstedelen af ​​dette program er erfaret gennem online læring. Online kurser giver dig mulighed for at opfylde kravene til arbejde og familie, mens du studerer. Ved hjælp af vores webbaserede læringsplatform får du adgang til dine læsematerialer, gennemføre individuelle og gruppearbejde og engagere dig med resten af ​​dine klassekammerater og instruktører; online fra hvor som helst. Hvert online kursus varierer i længden, med korte pauser mellem kurser.

On-campus Residency

I løbet af dit toårige program deltager du i en, to uger på campus-boliger. Her møder du ansigt til ansigt med dine instruktører, cohort og team. Du har indstillet klassetimer samt lektier og møder uden for klassetimer, hvilket gør dette til en intensiv og givende tid.

Hvem er det til

Administratorer og lærere inden for K-12 uddannelsesinstitutioner, der ønsker at få færdigheder og legitimationsoplysninger som ledere og ledere for at fremme deres nuværende karriere eller lancere en ny.

Ansøgere, der ikke har den formelle akademiske uddannelse for at få adgang til optagelse, kan vurderes ud fra både deres formelle uddannelse og deres uformelle læring i overensstemmelse med fleksibel adgangspolitik.RRU Grant and Nixon Bldgs

resultater

Kandidater vil være i stand til at anvende praktiske værktøjer og strategier til at løse problemer, udfordringer og muligheder i forbindelse med at støtte elevers præstation og vækst. Kandidater vil have færdigheder til at:

  • Lette samarbejdet om udvikling og implementering af fælles værdier, vision, mission og mål for at understøtte læring og præstation for alle elever
  • Forstå og bruge forandrings- og forbedringsprocesser til at understøtte elevers læring og præstation
  • Opbygge positive og effektive forhold mellem skolen, familierne og det større samfund
  • Integrere evidensbaserede beslutningstagningsmetoder i skoleledelsespraksis for at understøtte skolevækst og forbedring;
  • Engagere i meningsfuld selvvurdering og selvbevidsthed for at forbedre ledelsesevner, positive relationer og faglige mål;
  • Maksimere mulighederne for læseplaner, instruktions- og vurderingspraksis for at få en positiv indvirkning på elevernes læring og præstation.
  • Anvende systemtænkning til strategisk planlægning og styring af skolemiljøet for at understøtte elevers læring;
  • Fostre og opretholde en inklusiv kultur og klima for at understøtte både elevindlæring og faglig vækst
  • Gennemfør autentiske og meningsfulde strategier til at understøtte og overvåge lærernes undervisningskapacitet for at maksimere elevers læring og præstation og
  • Ledsamarbejde og systematiske undersøgelsesprocesser, der understøtter skoleforbedring.
Program undervist i:
Engelsk

Se 20 flere kurser fra Royal Roads University »

Senest opdateret November 13, 2018
This course is Undervisning både online og på universitetet
Start Date
Juni 17, 2019
Duration
2 år
Deltid
Price
30,740 CAD
Undervisningsomkostninger er for hele programmet: $ 30.740 (International studerende), $ 24.290 (Indenlandske studerende).
Deadline
Kontakt skolen
2 Years | Blended Delivery
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Juni 17, 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Blended Delivery

Juni 17, 2019

Location
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Blended Delivery
End Date

How we're different

Why Study at Royal Roads University

MA in Educational Leadership and Management