Læs den officielle beskrivelse

Undersøg din officielle Master i Specialundervisning online med UNIR

Den officielle Master i Special Education Online vil give dig den uddannelse, færdigheder og kompetencer, der er nødvendige for at reagere effektivt på de specifikke krav, der stilles af elever med særlige uddannelsesbehov (SEN) .

Med Master i Specialundervisning Online vil du ikke kun kende alle typer af SEN, men du vil lære at diagnosticere, opdage og gribe ind i de studerendes eventuelle handicap i alle uddannelsesfaser.

Som lærer vil du erhverve de nødvendige kvalifikationer til at evaluere den studerende, vurdere deres situation i klasseværelset, respektere deres rytme og læringsstil og designe og implementere specifikke og effektive læseplanlægninger til dem . Denne uddannelse sigter mod at fremme opmærksomhed på mangfoldighed i offentlige, private og private skoler.


Generelle oplysninger

  • Credits: 60 ECTS
  • Varighed: 1 studieår
  • Start: 8. november 2018
  • Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
  • Praktik: Valgfrit emne
  • Prøver: Ansigt til ansigt eksamener i slutningen af ​​hvert semester
  • Adgang til Doktorgrad: Denne officielle kandidatgrad giver mulighed for indarbejdelse i officielle ph.d.-uddannelser og forbedrer din score, så længe det svarer til det samme område af viden, i omfanget af eksamener, foreløbige lister, overførselskonkurrencer og ansættelsesudvekslinger. Kontroller grundlaget for det offentlige tilbud.


Curriculum

Første semester 30 ECTS

  • Neuropsykologiske baser for udvikling og læring
  • Kognitive handicap: Evolutionære, uddannelsesmæssige, sociale og familiemæssige aspekter
  • Sanse- og motorisk handicap: Evolutionære, uddannelsesmæssige, sociale og familiemæssige aspekter
  • Metodologi i forskning inden for uddannelse og specialundervisning
  • Pervasive udviklingsforstyrrelser og adfærdssygdomme: Evolutionære, uddannelsesmæssige, sociale og familiemæssige aspekter

Andet semester 30 ECTS

  • Neuropsykologisk intervention i handicap og indlæringsforstyrrelser
  • Forskningsarbejde i specialundervisning
  • Valgfrit emne 1
  • Valgfag 2

Valgfag

  • Opmærksomhed på høj kapacitet og talent
  • Supportteknologier og IKT i Specialundervisning
  • Intervention i sprog- og kommunikationsforstyrrelser
  • Eksterne praksisser

metodologi

UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.

Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:

  • Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
  • Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
  • Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
  • Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
  • Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.


karrieremuligheder

Efter at have gennemført Master i Specialundervisning kan du arbejde på:

Skoler for spædbarn, grundskole og sekundær uddannelse, institutter for obligatorisk uddannelse med børn med særlige behov, hvor der kræves forstærkning og psykologisk indgreb, og i specialundervisningssentre. Det giver også nødvendig uddannelse til nuværende lærere i terapeutisk pædagogik til faglig og beskæftigelseskonsolidering.

Ud over den praktiske viden bør vigtigheden af ​​videnskabelig viden i uddannelsespraksis fremhæves:

Den pædagogiske forpligtelse fra kandidatuddannelsen i specialundervisning med personer med specialundervisning indebærer gennemførelse af forskningslinjer for at uddybe kendskabet til denne befolkning med det formål at udvikle værktøjer til tidlig identifikation af uddannelsesmæssige behov og interventionsstrategier i klasseværelset Forskning inden for specialundervisning er forskellig fra forskning i uddannelse på grund af variabilitet og særegenheder hos den involverede befolkning og forskelligheden i miljøerne.


ph.d.-profil

Den kandidatprofil for kandidatuddannelsen i specialundervisning er en postgraduate grad i tilknytning til uddannelsesområdet, hvis kompetenceuddannelse erhvervet under kandidatuddannelsen har givet den teoretiske-praktiske viden, der er nødvendig for at opdage, forebygge og gribe ind med mennesker, der har meget høje uddannelsesmæssige behov. forskelligartet natur (intellektuelle, sensoriske og motoriske, udviklingsmæssige og adfærdsmæssige forstyrrelser, sprog- og kommunikationsforstyrrelser, høje evner osv.).

De akademiske, faglige og videnskabelige kompetencer erhvervet af kandidatstuderende placerer dem som fagfolk, der er i stand til at handle effektivt på følgende arbejdsområder:

  1. Som lærere eller lærere af niveauet af spædbarn, primær og sekundær uddannelse, samarbejder i indgreb med børn med nogen form for specielt uddannelsesbehov.
  2. Som uddannelsesmedarbejdere inden for et bestemt specialundervisningssystem, der yder støtte til personer, der har en bestemt form for handicap.
  3. Som uddannelsesmedarbejder i stand til at designe og gennemføre kvalitetsforskning i klasseværelset, i centrum eller i den sociale kontekst, med følgende mål: a. Bidrage til kendskabet til de forskellige former for handicap og funktionel mangfoldighed inden for uddannelsesområdet b. Design effektive interventionsprogrammer for målgruppen og c. At lette optagelsen af ​​elever med særlige uddannelsesbehov i klasseværelset og i samfundet.
Program undervist i:
Spansk
UNIR

Se 18 flere kurser fra UNIR »

Senest opdateret August 9, 2018
This course is Online
Start Date
Nov. 2019
Duration
1 år
Deltid
Price
6,900 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Nov. 2019
End Date
Okt. 31, 2019
Ansøgningsfrist

Nov. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Okt. 31, 2019