Læs den officielle beskrivelse

Få din officielle grad med Master i Online Psychopedagogy fra UNIR

UNIR Master i Online Psychopedagogy vil gøre dig til en ekspertrådgiver i menneskelig læring . Du kan berige din karriere med en officiel træning af stigende efterspørgsel efter arbejdskraft , fokuseret på behandling og løsning af problemer, der forhindrer børns og unges uddannelsesmæssige fremskridt eller gennem faglig udvikling.


Udvid din viden med en praktisk Master of Direct Application i klasseværelset. Mere end 20.000 studerende er allerede blevet uddannet hos os


Med en stærk praktisk orientering er programmet for denne officielle Master i Psykopedagogik designet således, at du straks kan anvende alt, hvad der læres i klasseværelset , sammen med de nyeste psykopedagogiske værktøjer.


10. udgave af mesteren

Med denne Master i Psychopedagogy med 100% online undervisning , vil du lære at reagere med succes på akademisk læring og træning på alle områder og stadier af livet. Du vil være i stand til at udvikle programmer til optimering af de personlige og sociale ressourcer, der er involveret i opnåelsen af ​​hver persons læring.


8 ud af 10 af vores studerende siger, at Master i Psychopedagogy of UNIR har tjent til at forbedre professionelt


* Ifølge den seneste undersøgelse foretaget af konsulentfirmaet GAD3 (juni 2017)


Figuren hos den pædagogiske psykolog er blevet et grundlæggende element i støtten til uddannelsessystemet samt en væsentlig ressource til støtte og personlig og social udvikling af dem med permanente eller overgangsbehov i samfundssammenhæng, arbejdskraftintegration eller udvikling. af hans faglige karriere. Af denne grund vil du, når du studerer Distance Psychology, kunne deltage i de nye udfordringer, der stilles både på uddannelsesniveau og på samfundet generelt.


Generelle oplysninger

  • Credits: 60 ECTS
  • Varighed: 1 studieår
  • Start: 25. oktober 2018
  • Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
  • Prøver: Tilstedeværelse ved slutningen af ​​hvert semester
  • Praksis: Obligatorisk praksis, med mulighed for at blive valideret af erhvervserfaring
  • Doktorsadgang: Denne officielle kandidateksamen tillader integration i officielle ph.d.-uddannelser


Curriculum

Første semester * 30 ECTS

  • Evaluering, Diagnose og Psykopedagogisk Orientering
  • Måling, Forskning og Uddannelses Innovation
  • Valgfrie emner efter rejseplan (Psychopedagogy)

* To ruteplaner til at vælge en: skoleafdeling eller social- og arbejdsafdeling

Andet semester 30 ECTS

  • eksterne praksis
  • Final Master's Project
  • Valgfrie emner (Psychopedagogy)

Valgfag

  • Tidlig pleje
  • Uddannelse til sundhed og hospital psykopedagogik
  • Psykopedagogisk rådgivning til familier i situationer med psykosocial risiko
  • Psykopedagogisk opmærksomhed på den tredje alder

metodologi

UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.

Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:

  • Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
  • Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
  • Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
  • Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
  • Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.


Evalueringssystem

Emnerne vil blive evalueret gennem en endelig fysisk test og løbende vurdering.

  • Personlig afsluttende eksamen (svarer til 60% af karakteren): Den har en grundlæggende karakter, og kun når den karakter, der er fastsat for passet, overskrides, kan kvalifikationen afsluttes med de specifikke løbende vurderingsprocedurer, der er fastlagt af hvert fag.
  • Kontinuerlig evaluering (svarende til 40% af karakteren) omfatter følgende kriterier:
    • Deltagelse af den studerende: Det vurderes at have brug for deltagelsen i de virtuelle ansigt til ansigt sessioner, i fora og vejledninger.
    • Arbejder, projekter og sager: Dette kriterium evaluerer de aktiviteter, som den studerende sender gennem det virtuelle klasseværelse, såsom værker, projekter eller praktiske sager.
    • Selvvurderingstest: I slutningen af ​​hvert fag kan eleverne udføre denne type test, som gør det muligt for læreren at vurdere den studerendes interesse i emnet.
  • Final Master's Project: vil blive genstand for løbende overvågning af direktøren for Final Master Project, som vil være den, der endelig giver den endelige godkendelse. Forsvaret til Final Master's Project vil være ansigt til ansigt. Den endelige evaluering svarer til en kommission bestående af tre professorer fra videnområdet. Kommissionen vil ikke blot vurdere projektet, men også det mundtlige forsvar af det. Det vil blive vurderet som følger:
  • Struktur: Deltag i strukturen og organisationen af ​​det afsluttende masterprojekt: 20%.
  • Udstilling og forsvar: Vurder klarheden i udstillingen, samt skrivning og kapacitet til syntese, analyse og respons: 30%.
  • Indhold: Arbejdets hukommelse og resten af ​​den støttende tekniske dokumentation vil blive taget som reference for at verificere udstillingenes gyldighed. Syntesens kapacitet og dens nemme læsning vil blive værdsat. Korrigeringen og klarheden af ​​udtrykket, både skriftlig og grafisk, vil også blive vurderet: 50%.
  • Praksis: En løbende evaluering vil blive gennemført under realiseringen af ​​det samme, både af en vejleder udpeget af virksomheden og af professor i faget. Den endelige karakter opnås ud fra følgende kriterier:
  • Evaluering af ekstern vejleder: 40%.
  • Praksisrapport, vejledt og korrigeret af en professor ved universitetet: 60%.


karrieremuligheder

Den pædagogiske psykolog kan udvikle sine funktioner på flere områder, både i den pædagogiske og socio-arbejdsmæssige sammenhæng.

På uddannelsesområdet:

  • Universitets vejledningstjenester eller psykopedagogiske rådgivningshold.
  • Hold af rådgivning i sprog, interkulturelle og sociale samhørighed.
  • Psykopedagogiske Skabe, Pædagogiske Koordineringskommissioner og Vejledningsafdelinger.
  • Specialundervisningskoler, Børneudvikling og tidlige interventionscentre, Uddannelsescentre for synshandicappede og hørehæmmede, Plejecentre for handicappede eller Uddannelsestjenester specialiseret i motoriske problemer.
  • Specialiserede hold i generelle lidelser i adfærds- og adfærdssygdomme eller boligcentre og uddannelsesforanstaltninger.

På det sociale og arbejdsmarkedsmæssige område:

  • Offentlige erhvervstjenester, erhvervsuddannelsescentre og uddannelseskonsulenter eller særlige arbejdscentre.
  • Informations- og vejledningstjenester for offentlige myndigheder (økonomisk forfremmelse, ungdom, indvandring).
  • Supporttjenester til integration af arbejdskraft. Konsulenter og afdelinger for menneskelige ressourcer eller erhvervskredse.
  • Tjenester til afhængighed eller fundament af uddannelsesmæssig og social karakter.
  • Editorials og medier.
Program undervist i:
Spansk
UNIR

Se 18 flere kurser fra UNIR »

Senest opdateret August 10, 2018
This course is Online
Start Date
Okt. 2019
Duration
1 år
Deltid
Price
6,600 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Okt. 2019
End Date
Sep. 30, 2019
Ansøgningsfrist

Okt. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Sep. 30, 2019