Read the Official Description

Specialiseret sig i UNIR Online Master i neuropsykologi og uddannelse

Den officielle Master i Neuropsykologi og Online Education af UNIR er den eneste Master, som du vil lære at optimere skolens ydeevne og udvikle talentet for alle dine elever i klasseværelset.

* Ifølge den seneste undersøgelse foretaget af konsulentfirmaet GAD3 (juni 2017)
Med denne master vil du opdage anvendelsen af ​​neuropsykologi i læringsprocessen og dens bidrag til udvikling af grundlæggende færdigheder, såsom læsning og skrivning, visuelle og auditive evner og andre vigtige aspekter som lateralitet, kreativitet i klasseværelset mv.
På en praktisk måde behandler denne Master i neuruducation spørgsmål som:
  • Vil elevernes forståelse forbedres, hvis elevens øjenbevægelser forbedres?
  • Har pædagogisk neuropsykologi et svar på opmærksomhedsunderskud hyperaktivitetsproblemer?
  • Kan jeg udvikle kreativitet i klasseværelset for at forbedre neuroudvikling? På hvilken måde?
  • Kan talenter og høje evner opdages? Hvilke programmer kan anvendes i klasseværelset for korrekt at tjene disse studerende?
  • Hvilke faktorer af lateralitet påvirker matematik?
  • Udviklingen af ​​grundlæggende neuropsykologiske færdigheder bidrager til at forbedre sygdomme som dysleksi og dyscalculi?
Styret og støttet af et referencefakultet , eksperter i uddannelse, neuropsykologi og børnepsykologi, giver mesteren dig en solid, avanceret og praktisk viden om området for pædagogisk neuropsykologi anvendt til læring, pleje, forebyggelse, udvikling og specifikke behov af eleverne.
Denne officielle Master i Neuropsykologi og Fjernundervisning forbereder dig til at tilpasse dine klasser effektivt, med det formål at forbedre skolens præstationer og overvinde skolefejl, samt at give et opdateret uddannelsesmæssigt svar på sociale krav. Du vil vide, hvordan du designer interventioner, der er orienteret mod dine elevernes potentielle hjerneudvikling.
En mester med en praktisk tilgang, så du kan bruge det du har lært i din klasse fra den første dag.


Generelle oplysninger

  • Credits: 60 ECTS
  • Varighed: 1 studieår
  • Start: 6. september 2018
  • Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
  • Prøver: Tilstedeværelse ved slutningen af ​​hvert semester
  • Øvelser: Obligatorisk og ansigt-til-ansigt praksis kun i den professionelle rejseplan
  • Doktorsadgang: Denne officielle kandidateksamen tillader integration i officielle ph.d.-uddannelser


Curriculum

Første semester 30 ECTS

  • Visuel og auditiv funktionalitet til læsning, sprog, sprog og læring
  • Taktile niveauer, motricitet, lateralitet og skrivning
  • Processer af hukommelse, færdigheder og IKT
  • Neurolinguistiske processer, vanskeligheder og interventionsprogrammer
  • Forskningsmetodik

Andet semester 30 ECTS

  • Flere intelligenser, kreativitet, talent og høj kapacitet
  • Dysleksi, dyscalkæmi og hyperaktivitet
  • praksis
  • Kandidatspeciale

metodologi

UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.

Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:

  • Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
  • Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
  • Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
  • Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
  • Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.


Evalueringssystem

Emnerne på denne postgraduate kursus i neuropsykologi og uddannelse vil blive evalueret gennem en endelig individuel test og løbende evaluering.

  • Personlig afsluttende eksamen (svarer til 60% af karakteren): Den har en grundlæggende karakter, og kun når den karakter, der er fastsat for passet, overskrides, kan kvalifikationen afsluttes med de specifikke løbende vurderingsprocedurer, der er fastlagt af hvert fag.
  • Kontinuerlig evaluering (svarende til 40% af karakteren) omfatter følgende kriterier:
    • Deltagelse af den studerende: Det vurderes at have brug for deltagelsen i de virtuelle ansigt til ansigt sessioner, i fora og vejledninger.
    • Arbejder, projekter og sager: Dette kriterium evaluerer de aktiviteter, som den studerende sender gennem det virtuelle klasseværelse, såsom værker, projekter eller praktiske sager.
    • Selvvurderingstest: I slutningen af ​​hvert fag kan eleverne udføre denne type test, som gør det muligt for læreren at vurdere den studerendes interesse i emnet.
  • Eksterne praksisser: En løbende evaluering vil blive gennemført under realiseringen af ​​det samme, både af en vejleder udpeget af virksomheden og af professor i faget. Den endelige karakter opnås ud fra følgende kriterier:
  • Evaluering af ekstern vejleder: 40%
  • Praksisrapport, vejledt og korrigeret af en professor ved universitetet: 60%
  • Final Master's Project: objekt for løbende overvågning af direktøren for Final Master's Project, som vil være den, der endelig giver den endelige godkendelse. Den endelige evaluering svarer til en kommission bestående af tre professorer fra videnområdet. Kommissionen vil ikke blot vurdere projektet, men også det mundtlige forsvar af det. Det vil blive vurderet som følger:
  • Organisation: Deltag i strukturen og organisationen af ​​det afsluttende kandidatprojekt: 30% (det er evalueringen opnået ved bedømmelsen af ​​emnet "Introduktion til det endelige kandidatprojekt").
  • Udstilling: Vurder klarheden i udstillingen, samt skrift og evne til syntese, analyse og respons: 30%.
  • Indhold: Arbejdets hukommelse og resten af ​​den støttende tekniske dokumentation vil blive taget som reference for at verificere udstillingenes gyldighed. Syntesens kapacitet og dens nemme læsning vil blive værdsat. Korrigeringen og klarheden af ​​udtrykket, både skriftlig og grafisk, vil også blive vurderet: 40%.


karrieremuligheder

Med denne online Master i Neuropsykologi og Uddannelse kan du arbejde som:

  • Lærerekspert i neuropsykologiske processer.
  • Rådgiver specialiseret i at forbedre skolens præstationer.
  • Specialist opmærksom på mangfoldigheden af ​​de studerende.
  • Projektrådgiver for pædagogisk neuropsykologi.
  • Adgang til doktorgraden: Du vil få den nødvendige viden til at komme i gang i undersøgelsen af ​​neuropsykologi anvendt til processerne for skoleindlæring.


ph.d.-profil

  • Vejledningsafdelinger som skolepsykologer, i henhold til deres faglige kvalifikationer, til forebyggelse af indlæringsvanskeligheder, udvikling af færdigheder og at give et pædagogisk svar på dygtige og højt kvalificerede studerende. Kandidater er uddannet til at indarbejde nye diagnostiske instrumenter og udføre interventionsprogrammer til udvikling af neuropsykologiske færdigheder relateret til skolens præstationer.
  • Uddannelsescentre, i henhold til deres faglige kvalifikationer, til undervisning og vejledning til studerende i de forskellige faser af uddannelsen: Barndom, Primær, Sekundær og Baccalaureat. De kandidater er uddannet til at vejlede og støtte underviseren i udformningen af ​​pædagogiske strategier planer om at optimere udviklingen af ​​elevernes potentiale. Ligeledes er de uddannet til at vejlede i påvisning af vanskeligheder med at lære og at tage højde for mangfoldigheden af ​​studerende gennem personlig og kvalificeret opmærksomhed.
  • Specialiserede centre skal i henhold til deres faglige kvalifikationer udføre diagnoser og anvende specifikke interventionsprogrammer på tilfælde af studerende, der kommer til høringen for at overvinde læringsproblemer og udviklingsforstyrrelser.
Program taught in:
Spansk
UNIR

See 18 more programs offered by UNIR »

Last updated August 10, 2018
This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
1 år
Deltid
Price
7,200 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Aug. 31, 2019
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Aug. 31, 2019