Kandidatuddannelsen i Læring og Teknologi
Royal Roads University
Nøgleinformation
Campus placering
Victoria, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighed
2 år
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
CAD 34.472 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
26 Mar 2024
* Undervisningsomkostningerne er for hele programmet: $ 32,496 (internationale studerende), $ 25,786 (indenlandske studerende).
Introduktion
Master of Arts i læring og teknologi er et to-årigt, 33-kredit-program, der svarer til efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk, der har viden og færdigheder til at lede planlægning, design, udvikling, implementering og evaluering af moderne læringsmiljøer. Kandidater fra dette program vil være i stand til at arbejde med oprettelse og evaluering af digitale læringsmiljøer og anvende teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indvirkning på organisationer og samfund.
Dette program er den første Master of Arts-grad i Canada, der går lærebogfrit. Studerende kan få adgang til alt kursusmateriale gennem åbne undervisningsressourcer, e-bøger, tidsskriftartikler og andre gratis digitale ressourcer. Disse typer kurser er kendt som " Zero Textbook Cost (ZTC) " og sigter mod at forbedre adgangen til uddannelse og forbedre de studerendes resultater.
Personalisering af læring og tværsektorielle færdigheder, der dyrkes i programmet, gør det muligt for kandidater at lede og støtte deres organisationer til løbende at forbedre de læringsoplevelser, det tilbyder.
Programbeskrivelse
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) er et to-årigt, 33-kredit-program, der er designet til at imødekomme behovet for kvalificerede fagfolk inden for teknologimedieret læring og uddannelse og behovet for enkeltpersoner på ledelsesniveau, der have den viden, færdigheder og evne til at påtage sig de ledelsesroller, der kræves for at planlægge, designe, udvikle, implementere og evaluere moderne læringsmiljøer. Gennem MALAT-programmet anvender du teoretisk og praktisk viden om læring og kritisk analyserer og vurderer, hvordan læring formes i den digitale tidsalder, samt hvordan man letter det ved hjælp af teknologi.
MALAT-programmet er designet i samarbejde med de nuværende ledere på området og gør det muligt for fagfolk at:
- Oprette og evaluere moderne digitale læringsmiljøer;
- Brug teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indvirkning på organisationer og samfund og
- Lede og støtte organisationer til løbende at forbedre de læringsoplevelser, de tilbyder.
Dette godkendte program for lærerkvalifikationstjeneste (TQS) er specielt designet til arbejdende fagfolk. Det tilbydes i en fuldt online eller gennem en blandet model, der består af online læring og en intensiv to uger lang opholdsperiode på campus i juli eller august. Dette format giver deltagerne mulighed for at forbedre deres uddannelsesbeviser betydeligt og samtidig minimere fravær fra deres arbejdsplads.
Der tilbydes også et kandidateksamen i læring og teknologi , som stiger ind i MALAT-programmet. Hvis du overvejer en kandidatgrad, men ikke er sikker på, hvor du skal starte, kan dette eksamensbevis være et passende for dig.
Hvem det er til
Dette program er designet til enkeltpersoner, der er involveret i skabelsen af moderne læringsmiljøer, der inkorporerer det bedste af det, der er kendt om læring og teknologier. MALAT-programmet er ikke kun for lærere! Det er for alle i et miljø, hvor de træner eller underviser mennesker, implementerer træningsprocesser og / eller skaber betingelser for at maksimere læring.
Folk, der kunne drage fordel af programmet, inkluderer beslutningstagere, der er ansvarlige for læring, uddannelse eller uddannelse; uddannelsesledere og koordinatorer; uddannelses- og udviklingsstillinger lærende forskere; facilitatorer, undervisere eller instruktører. Programmet tiltrækker elever fra flere sektorer og brancher, der arbejder i skæringspunktet mellem teknologi og læring, herunder post-sekundære institutioner, offentlige afdelinger, K-12 uddannelsessystemer, erhvervssektoren, sundhedspleje, non-profit agenturer organisationer og små virksomheder .
Nøglefunktioner
Programmet er baseret på principper om åbenhed, netværkslæring og digital tankegang og kræver, at de studerende skaber og bygger på deres digitale tilstedeværelse for at samarbejde meningsfuldt med digitale læringssamfund i marken. Det virtuelle symposium i begyndelsen og slutningen af programmet er en af de mange muligheder for studerende at engagere sig i, kultivere og bidrage til disse digitale læringsnetværk og samfund, når de lærer mere om facilitering i moderne læringsmiljøer.
Åbenhed
MALAT-programmet nærmer sig åbenhed som et dynamisk og forhandlet rum, der omfatter “samarbejdspraksis [herunder] ... oprettelse, brug og genbrug af OER samt pædagogisk praksis, der anvender deltagende teknologier og sociale netværk til interaktion, peer-learning, viden skabelse og empowerment af elever ”(Cronin, 2017, ¶ 10).
Det betyder, at vi bruger en "åben først" -metode, når vi vælger kurselæsninger og ressourcer. Med undtagelse af exit Pathway kurser er alle programkurser åbent licenseret CC Attribution Share-Alike 4.0 International, og alt kursusmateriale er offentligt tilgængeligt på kurset Word-pressesider. Alle studerende i programmet har en Word-presseblog, og mange af diskussionerne foregår på blogsiderne. Studerende opfordres til at overveje at dele det, de lærer mere bredt, da de bidrager til forskellige sociale netværk efter eget valg og yderligere co-skaber deres personlige læringsmiljø. Design og facilitering af kurserne i programmet inkorporerer aspekter af åben pædagogik, såsom brug af vedvarende opgaver, co-oprettede rubrikker til vurdering og brug af designtænkning og forespørgselsbaserede tilgange.
Netværkslæring
Menneske-til-menneske-interaktion medieret gennem brug af digitale teknologier.
Digital tankegang
Udviklingen af en digital tankegang eller en måde at være og vælge at være i det digitale rum er et fælles tema i hele programkurserne. Udforskning af aspekter ved digital identitet og digital tilstedeværelse såvel som mangfoldigheden af roller og tilhørende skiftende digitale læsefærdigheder introduceres i begyndelsen af programmet og trækker på og udvikles yderligere i hvert kursus.
Virtuelt symposium
Det årlige MALAT Virtual Symposium i april lancerer programmets første kursus (LRNT 521). Det er en uges lang række åbne, offentlige, synkrone højttalere og samtaler og asynkrone diskussioner med det formål at udforske det brede felt af digital læring fra teoretiske og praktiske perspektiver. Det er her, nye studerende begynder at orientere sig i marken, og andetårsstuderende er i stand til at dele deres viden med det større faglige samfund. Deltag i gratis professionel udvikling på det årlige MALAT Virtual Symposium.
Der er tre spor til symposiet:
- Lay of the Land Track: som indeholder sessioner af fagfolk, eksperter og akademikere i marken. Disse sessioner udforsker emner relateret til digitale læringsmiljøer, netværk, samfund.
- Arbejde i digital læring - Historier fra feltbanen: dette spor indeholder sessioner af arbejdende fagfolk inden for området digital læring, da de diskuterer "en dag i livet", vigtigheden af rollen og skillset osv.
- End in Mind Track: inkluderer præsentationer fra andetårsstuderende. Disse præsentationer fokuserer på både indhold (f.eks. Et kort resumé af deres forskning) og proces (f.eks. Resumépræsentationer om færdiggørelsen af en afhandling, forskningspapir eller forskningsprojekt om digital læring).
Hver dag er der live synkrone sessioner samt asynkrone videopræsentationer og diskussioner. Alle kan deltage i Virtual Symposium-sessioner eller se de optagede sessioner bagefter.
Kompletionsindstillinger
Mens de første seks grundkurser er fælles for alle studerende i programmet, kan du anvende en af de tre exit Pathway muligheder: en afhandling, et anvendt forskningsprojekt eller et digitalt læringsrådgivningsprojekt.
Afhandling
Du ansøger til specialesporet i dit første år af programmet. Når du er optaget på 12-kredit-specialesporet, identificerer du et forskningsfokusområde og arbejder 1: 1 med en specialevejleder om primærforskning: du kan se nyere studenterforskningstitler. Hvis din ansøgning ikke lykkes, har du muligheden for at gennemføre programmet efter sporene Applied Research Project eller Digital Learning Consulting Project.
Anvendt forskningsprojekt
Ved at vælge dette spor vil du gennemføre yderligere kurser inklusive forespørgselsbaserede kurser, der kræver, at de tager åbne kurser, producerer en digital læringsressource af personlig betydning og relevans relateret til læring, teknologi, design og innovation og co-skaber deres læringsoplevelse med kursuslæreren. Du vil derefter tage et avanceret forskningskursus som forberedelse til det 6-kredit anvendte forskningsprojekt. Du vil udføre en dyb undersøgelse af et specifikt forskningsspørgsmål ved hjælp af sekundære data med evnen til at gennemføre et informativt interview med op til fem personer. Tidligere anvendte forskningsprojekter har inkluderet metasyntese; kritisk litteraturoversigt; politikanalyse osv. Se nylige studenterforskningstitler.
Rådgivningsprojekt om digital læring
Du vil ansøge om dette spor i det første år af dit program. I dette spor gennemfører du yderligere kurser, herunder forespørgselsbaserede kurser, der kræver, at du tager åbne kurser, producerer en digital læringsressource af personlig betydning og relevans relateret til læring, teknologi, design og innovation og co-skaber deres læringsoplevelse med kursuslæreren. Du vil tage et avanceret forskningskursus som forberedelse til deres 6-kredit digitale læringsforskningskonsulentprojekt. Gennem denne færdiggørelsesmulighed får du praktisk praktisk erfaring, der hjælper dig med at anvende teoretisk viden i den virkelige verden på det stramt anvendte projekt. Du vil give den forskningsinformerede begrundelse og begrundelse for de designbeslutninger, der er truffet, og du vil informere dit arbejde ved at gennemføre et informativt interview med op til ti personer. Projekter kan hentes fra forskellige interessentgrupper i programbranchen. Studenter foreslåede projekter kan også overvejes.
Adgangskrav
Standard optagelse
- Fire-årig (eller sammenlignelig) bachelorgrad fra en anerkendt post-sekundær institution.
- Mindst tre års erhvervserfaring i en ledelses- eller ledelsesposition, der er direkte relateret til MALAT-programmets læringsresultater.
Fleksibel adgang
For at blive betragtet som fleksibel optagelse vil ansøgere normalt kræve:
- Mindst syv års erhvervserfaring med mindst to års erhvervserfaring i en ledelses- eller ledelsesposition er direkte relateret til læringsresultaterne i MALAT-programmet.
* Ledelseserfaring kan omfatte en eller flere af følgende:
- Roller, hvor du konsulterer, forhandler med eller leder forskellige interessegrupper gennem relationer i et komplekst miljø.
- Roller, hvor du leder andre mod fælles mål og resultater.
- Roller, hvor du påvirker, organiserer og koordinerer grupper af mennesker.
- Lederroller i frivillige organisationer.
- Formelle organisatoriske lederroller, hvor du direkte overvåger personale eller gennemfører præstationsorienteret arbejde med enkeltpersoner, grupper eller teams.
- At overvinde en udfordrende livserfaring (for sig selv eller andre), som involverede at navigere i komplekse systemer og resulterede i positive samfundsændringer ud over individet.
Engelsk sprogfærdighed
- Hvis engelsk ikke er dit primære sprog, bedes du gennemgå vores engelske sprogkrav.
Yderligere anbefaling (er)
- Ansøgninger vurderes ud fra en integreret og konsolideret undersøgelse af akademiske kvalifikationer, erhvervserfaring og personlig erfaring. Ansøgere skal være uddannede fagfolk. Erfaring i et teknologimedieret læringsmiljø er et aktiv.
- Sørg for, at du demonstrerer din ledelseserfaring i dit detaljerede CV, og tydeligt angiver, hvordan dine års erfaring opfylder kravene til standard eller fleksibel adgang.
resultater
Skolen for Uddannelse og Teknologi arbejder med et program læringsresultateramme, der informerer kursets læringsresultater. Programindlæringsresultater identificerer, hvad den studerende vil kende og være i stand til at gøre ved programmets afslutning. De er den væsentlige og vedvarende viden, kapacitet (attributter) og holdninger (værdier, dispositioner), der udgør den integrerede læring af en kandidat fra Master of Arts i læring og teknologiprogram.
Kandidater vil være i stand til at anvende principperne om åbenhed, netværkslæring og digital tankegang, når de arbejder i skabelsen og evalueringen af digitale læringsmiljøer. De anvender teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indvirkning på organisationer og samfund. Kandidater fra programmet har viden, færdigheder og evne til at:
- Kommuniker og syntetiser information og argumenter på kandidatniveau.
- Evaluere kritisk, hvordan læring sker i en række sammenhænge.
- Design og skabe forskningsinformerede digitale læringsmiljøer.
- Demonstrere effektive samarbejdsevner.
- Udvikle og analysere supportstrategier for at imødekomme interessenters behov i digitale læringsmiljøer.
- Vælg passende evaluerings- og evalueringsstrategier for digitale læringsmiljøer.
- Bidra med mening til digitale læringsnetværk og -samfund.
- Forklare sammenhængen mellem innovation, forandring og digitale læringsmiljøer og deres indvirkning på organisationer og samfund.
- Anvend reflekterende processer for at forbedre professionel praksis.
- Kritisk evaluere og / eller producere forskning.
Professionel certificering
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) -programmet er anerkendt af Institute of Performance and Learning . Kandidater fra programmet modtager kredit til kravene til erhvervserfaring i forbindelse med Certified Training and Development Professional (CTDP) certificering.
IBO avanceret certifikat i undervisning og læringsforskning
For at demonstrere den ekstraordinære uddannelse, du har tjent på Royal Roads University , kan studerende, der tilmelder sig MALAT-programmet, ansøge om at få et IB Advanced Certificate in Teaching and Learning Research fra International Baccalaureate Organization (IBO), hvis de opfylder de krævede IBO-kriterier.
IBO-legitimationsoplysninger viser din organisation, at du er en innovativ leder, villig til at gå ud over vores allerede høje forventninger. Du vil få adgang til en unik indskrivning Pathway , kun tilgængelig for IBO undervisere, og mulighed for at udforske fremtidige professionelle og forskningsmuligheder med IBO. IBO-certificering giver også yderligere muligheder gennem IBO Online Curriculum Center (OCC), hvor du finder diskussionsfora og ressourcer, der kun er tilgængelige for IBO-medlemmer.
Denne betegnelse kan opnås ved at supplere det eksisterende IBO-indhold med fokuseret, systematisk efterforskningsforskning for at fremme din viden og erfaring. Du vil dybt undersøge læseplanudvikling, pædagogik og vurdering gennem udforskning af relevant litteratur og din egen IBO-praksis. Dette avancerede certifikat er mest passende for eksisterende og erfarne IB-skolelærere.
Hvordan man ansøger
Når du udfylder din ansøgning til MALAT-programmet, skal du medtage i din personlige erklæring din interesse i IBO-certifikatet, der er relevant for din oplevelse og program. Under programmet er der afsat tid til at registrere sig hos IBO og få adgang til deres netværk og ressourcer. Du bliver bedt om at gennemføre IB-specifikke aflæsninger og opgaver under dit program samt IB-relaterede forskningsemner, men du opretholder en arbejdsbyrde svarende til de studerende i dit program, der har valgt ikke at forfølge denne sondring.
Kurser
- ITAI: Introduktion til akademisk integritet
- LRNTLNK: Linket
- LRNT521: Digitale læringsmiljøer, Netværk, Fællesskaber
- LRNT522: Introduktion til forskning: Kritisk læsning og skrivning
- LRNT523: Grundlag for læring og teknologier
- LRNT524: Innovations-, design- og læringsmiljøer
- LRNT525: Ledende ændring i digital læring
- LRNT526: Forespørgsel om nutidige problemer i lærings teknologier
- LRNT527: Oprettelse af digitale ressourcer
- LRNT528: Tilrettelæggelse i digitale læringsmiljøer
- LRNT622: Advanced Research: Applied Research Project eller Digital Learning Research Consulting Project Proposal
- LRNT600: Avanceret Forskning: Specialeforslag
- LRNT690: Speciale
- LRNT691: Anvendt forskningsprojekt
- LRNT692: Advanced Research: Applied Research Project eller Digital Learning Research Consulting Project Proposal
Finansiel støtte og priser
Financial Aid & Awards-teamet er her for at give information og support om en række finansieringskilder og tildelingsmuligheder startende med en video, der introducerer de omfattende detaljer, du finder på dette websted og i vores blog.
Se et resumé af offentlige bistandsprogrammer for dem, der er ramt af COVID-19-krisen. Lær mere...
Finansiel planlægning er en vigtig komponent i tidlig uddannelsesplanlægning. Gennemgå finansieringsmulighederne godt inden dit program begynder at hjælpe med at opbygge et rimeligt budget.
lån
Udforsk de forskellige typer lån, der er tilgængelige for at hjælpe med at finansiere dine studier. Lær mere...
Priser
Udforsk en række konkurrencedygtige stipendier, priser og stipendier, der er tilgængelige fra RRU og andre finansieringsbureauer. Lær mere...
Forskningsstipendier
RRU administrerer stipendeadministrationen for udvalgte finansieringsbureauer. Dette er nogle af de mere omfattende priser. Lær mere...
Anden finansiering
Oplev alternative finansieringsmuligheder som Highbred Points. Lær mere...
Læreplan
Programbeskrivelse
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) er et toårigt, 33-kredit program, der er designet til at imødekomme behovet for kvalificerede fagfolk inden for teknologimedieret læring og uddannelse og behovet for personer på ledelsesniveau, der har viden, færdigheder og evner til at påtage sig de lederroller, der kræves for at planlægge, designe, udvikle, implementere og evaluere nutidige læringsmiljøer. Gennem MALAT-programmet vil du anvende teoretisk og praktisk viden om læring og kritisk analysere og evaluere, hvordan læring formes i den digitale tidsalder, samt hvordan man faciliterer det ved hjælp af teknologi.
MALAT-programmet er designet i samarbejde med nuværende ledere på området og giver fagfolk mulighed for at:
- Skabe og evaluere moderne digitale læringsmiljøer;
- Brug teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indvirkning på organisationer og samfund; og
- Led og støtte organisationer til løbende at forbedre de læringsoplevelser, de tilbyder.
Dette Teacher Qualification Service (TQS) godkendte program er specielt designet til arbejdende fagfolk. Det tilbydes i en helt online eller gennem en blandet model, bestående af online læring og en intensiv to-ugers lang opholdsperiode på campus i juli eller august. Dette format giver deltagerne mulighed for at forbedre deres uddannelsesmæssige akkreditiver betydeligt og samtidig minimere fravær fra deres arbejdsplads.
Et Graduate Diploma in Learning and Technology tilbydes også, som stiger ind i MALAT-programmet. Hvis du overvejer en kandidatgrad, men ikke er sikker på, hvor du skal starte, kan dette eksamensbevis være et passende for dig.
Hvem er det til
Dette program er designet til personer, der er involveret i skabelsen af moderne læringsmiljøer, der inkorporerer det bedste af det, der er kendt om læring og teknologier. MALAT-programmet er ikke kun for lærere! Det er for alle i et miljø, hvor de træner eller underviser mennesker, implementerer træningsprocesser og/eller skaber betingelser for at maksimere læring.
Folk, der kunne drage fordel af programmet, omfatter beslutningstagere med ansvar for læring, træning eller uddannelse; uddannelse af ledere og koordinatorer; uddannelses- og udviklingsstillinger; læring videnskabsmænd; facilitatorer, undervisere eller instruktører. Programmet tiltrækker elever fra flere sektorer og industrier, der arbejder i skæringspunktet mellem teknologi og læring, herunder post-sekundære institutioner, regeringsafdelinger, K-12 uddannelsessystemer, erhvervssektoren, sundhedspleje, non-profit agenturer og små virksomheder .
Nøglefunktioner
Uddannelsen er baseret på principper om åbenhed, netværkslæring og digital tankegang og kræver, at eleverne skaber og bygger videre på deres digitale tilstedeværelse for at samarbejde meningsfuldt med digitale læringsfællesskaber på området. Det virtuelle symposium i begyndelsen og slutningen af programmet er en af de mange muligheder for studerende til at engagere sig i, dyrke og bidrage til disse digitale læringsnetværk og fællesskaber, når de lærer mere om at facilitere i moderne læringsmiljøer.
Åbenhed
MALAT-programmet nærmer sig åbenhed som et dynamisk og forhandlet rum, der omfatter "samarbejdspraksis [herunder] ... skabelse, brug og genbrug af OER, såvel som pædagogiske praksisser, der anvender deltagende teknologier og sociale netværk til interaktion, peer-læring, viden skabelse og styrkelse af elever” (Cronin, 2017, § 10).
Det betyder, at vi bruger en "åben først" tilgang, når vi vælger kursuslæsninger og ressourcer. Med undtagelse af exit Pathway -kurserne er alle programkurser åbent licenseret CC Attribution Share-Alike 4.0 International, og alt kursusmateriale er offentligt tilgængeligt på kursets Wordpress-websteder. Alle elever i programmet får en Wordpress-blog, og mange af diskussionerne foregår på blogsiderne. Studerende opfordres til at overveje at dele, hvad de lærer mere bredt, da de bidrager til forskellige sociale netværk efter eget valg og yderligere samskaber deres personlige læringsmiljø. Designet og faciliteringen af kurserne i uddannelsen inkorporerer aspekter af åben pædagogik som brug af fornybare opgaver, samskabte rubrikker til vurdering og brug af designtænkning og undersøgelsesbaserede tilgange.
Netværkslæring
Menneske-til-menneske interaktion medieret gennem brug af digitale teknologier.
Digital tankegang
Udviklingen af et digitalt mindset eller en måde at være på og vælge at være i det digitale rum er et gennemgående tema gennem hele uddannelsens forløb. Udforskning af aspekter af digital identitet og digital tilstedeværelse, samt mangfoldigheden af roller og tilhørende skiftende digitale færdigheder introduceres i starten af programmet og trækker på og udvikles yderligere i hvert kursus.
Virtuelt symposium
Det årlige MALAT Virtual Symposium i april lancerer det første kursus i programmet (LRNT 521). Det er en ugelang serie af åbne, offentlige, synkrone talere og samtaler og asynkrone diskussioner, der har til formål at udforske det brede felt af digital læring fra teoretiske og praktiske perspektiver. Det er her, nye studerende begynder deres orientering til feltet, og andetårsstuderende kan dele deres viden med det større faglige fællesskab. Deltag i noget gratis faglig udvikling på det årlige MALAT Virtual Symposium.
Der er tre spor til symposiet:
- Lay of the Land Track: som byder på sessioner af fagfolk, eksperter og akademikere på området. Disse sessioner udforsker emner relateret til digitale læringsmiljøer, netværk, fællesskaber.
- Arbejde med digital læring – historier fra feltsporet: Dette spor indeholder sessioner af professionelle fagfolk inden for digital læring, mens de diskuterer "en dag i livet af", vigtigheden af rollen og færdighedssættet osv.
- End in Mind Track: Indeholder præsentationer af andetårsstuderende. Disse præsentationer fokuserer på både indhold (f.eks. et kort resumé af deres forskning) og proces (f.eks. sammenfattende præsentationer om processen med at færdiggøre et speciale, forskningsoplæg eller digitalt læringsforskningskonsulentprojekt).
Hver dag er der live synkrone sessioner samt asynkrone videopræsentationer og diskussioner. Alle kan deltage i Virtual Symposium-sessionerne eller se de optagede sessioner bagefter.
Afslutningsmuligheder
Mens de første seks grundkurser er fælles for alle studerende i programmet, vil du være i stand til at ansøge om en af de tre exit Pathway -muligheder: et speciale, et anvendt forskningsprojekt eller et digitalt læringskonsulentprojekt.
Afhandling
Du søger ind på specialesporet i dit første år af programmet. Når du er optaget på 12-kreditafhandlingssporet, vil du identificere et forskningsfokusområde og arbejde 1:1 med en specialevejleder om primær forskning: du kan se nylige studerendes forskningstitler. Hvis din ansøgning ikke lykkes, har du mulighed for at gennemføre programmet efter Applied Research Project eller Digital Learning Consulting Project sporene.
Anvendt forskningsprojekt
Ved at vælge dette spor vil du gennemføre yderligere kurser, herunder forespørgselsbaserede kurser, der kræver, at de tager åbne kurser, producerer en digital læringsressource af personlig betydning og relevans relateret til læring, teknologi, design og innovation, og samskaber deres læringsoplevelse. med kursusinstruktøren. Du vil derefter tage et avanceret forskningskursus som forberedelse til det 6-kreditters anvendte forskningsprojekt. Du vil udføre en dyb undersøgelse af et specifikt forskningsspørgsmål ved hjælp af sekundære data med mulighed for at gennemføre et informativt interview med op til fem personer. Tidligere anvendte forskningsprojekter har omfattet metasyntese; kritiske litteraturgennemgange; politikanalyse osv. Se nylige studerendes forskningstitler.
Rådgivningsprojekt om digital læring
Du ansøger om dette spor i det første år af dit program. I dette spor vil du gennemføre yderligere kurser, herunder undersøgelsesbaserede kurser, der kræver, at du tager åbne kurser, producerer en digital læringsressource af personlig betydning og relevans relateret til læring, teknologi, design og innovation og samskaber deres læringsoplevelse. med kursusinstruktøren. Du vil tage et avanceret forskningskursus som forberedelse til deres 6-kreditters digitale læringsforskningskonsulentprojekt. Gennem denne færdiggørelsesmulighed får du praktisk praktisk erfaring, der vil hjælpe dig med at anvende teoretisk viden i en virkelig verden på det stramt afgrænsede projekt. Du vil give den forskningsorienterede begrundelse og begrundelse for de truffet designbeslutninger, og du vil informere dit arbejde ved at gennemføre et informativt interview med op til ti personer. Projekter kan hentes fra en række interessentgrupper i programindustrien. Studerende foreslåede projekter kan også overvejes.
Kurser
- ITAI: Introduktion til akademisk integritet
- LRNTLNK: Linket
- LRNT521: Digitale læringsmiljøer, netværk, fællesskaber
- LRNT522: Introduktion til forskning: Kritisk læsning og skrivning
- LRNT523: Fundamenter for læring og teknologier
- LRNT524: Innovation, design og læringsmiljøer
- LRNT525: Førende forandring i digital læring
- LRNT526: Inquiry into Contemporary Issues in Learning Technologies
- LRNT527: Oprettelse af digitale ressourcer
- LRNT528: Facilitering i digitale læringsmiljøer
- LRNT622: Avanceret forskning: Anvendt forskningsprojekt eller forslag til rådgivningsprojekt for digital læringsforskning
- LRNT600: Avanceret forskning: Afhandlingsforslag
- LRNT690: Speciale
- LRNT691: Anvendt forskningsprojekt
- LRNT692: Avanceret forskning: Anvendt forskningsprojekt eller forslag til rådgivningsprojekt for digital læringsforskning
Indlæggelser
Galleri
Programresultat
Skolen for Uddannelse og Teknologi arbejder med en ramme for programmets læringsudbytte, der informerer om kursets læringsudbytte. Programmets læringsresultater identificerer, hvad eleven vil vide og være i stand til ved afslutningen af programmet. De er den essentielle og varige viden, evner (egenskaber) og holdninger (værdier, dispositioner), der udgør den integrerede læring af en kandidat fra Master of Arts in Learning and Technology-programmet.
Kandidater vil være i stand til at anvende principperne om åbenhed, netværkslæring og digital tankegang, når de arbejder i skabelsen og evalueringen af digitale læringsmiljøer. De vil anvende teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indvirkning på organisationer og samfund. Kandidater fra programmet vil have viden, færdigheder og evner til at:
- Kommunikere og syntetisere information og argumenter på kandidatniveau.
- Vurder kritisk, hvordan læring foregår i en række forskellige sammenhænge.
- Design og skab forskningsinformerede digitale læringsmiljøer.
- Demonstrere effektive samarbejdsevner.
- Udvikle og analysere støttestrategier for at imødekomme behovene hos interessenter i digitale læringsmiljøer.
- Vælg passende vurderings- og evalueringsstrategier til digitale læringsmiljøer.
- Bidrag meningsfuldt til digitale læringsnetværk og fællesskaber.
- Forklar sammenhængen mellem innovation, forandring og digitale læringsmiljøer og deres indflydelse på organisationer og samfund.
- Anvend reflekterende processer for at forbedre professionel praksis.
- Kritisk evaluere og/eller producere forskning.
Professionel certificering
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) programmet er anerkendt af Institute of Performance and Learning. Kandidater fra programmet modtager kredit i forhold til kravene til erhvervserfaring i Certified Training and Development Professional (CTDP) certificeringen.
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
For at demonstrere den ekstraordinære uddannelse, du har opnået på Royal Roads University , kan studerende, der tilmelder sig MALAT-programmet, ansøge om at få et IB Advanced Certificate in Teaching and Learning Research fra International Baccalaureate Organisation (IBO), hvis de opfylder de påkrævede IBO-kriterier.
IBO-legitimationsoplysninger viser din organisation, at du er en innovativ leder, villig til at gå ud over vores allerede høje forventninger. Du får adgang til en unik tilmelding Pathway , som kun er tilgængelig for IBO-undervisere, og mulighed for at udforske fremtidige professionelle og forskningsmæssige muligheder med IBO. Desuden giver IBO-certificering yderligere muligheder gennem IBO Online Curriculum Center (OCC), hvor du finder diskussionsfora og ressourcer, der kun er tilgængelige for IBO-medlemmer.
Denne betegnelse kan opnås ved at supplere det eksisterende IBO-indhold med fokuseret, systematisk efterforskning for at fremme din viden og erfaring. Du vil dybt udforske udvikling af læseplaner, pædagogik og vurdering gennem udforskning af relevant litteratur og din egen IBO-praksis. Dette avancerede certifikat er mest passende for eksisterende og erfarne IB-skoleundervisere.
Hvordan man ansøger
Når du afslutter din ansøgning til MALAT-programmet, bedes du inkludere i din personlige erklæring din interesse for IBO-certifikatet, der er relevant for din erfaring og dit program. I løbet af programmet vil der være afsat tid til at registrere sig hos IBO'en og få adgang til deres netværk og ressourcer. Du bliver bedt om at gennemføre IB-specifikke læsninger og opgaver i løbet af dit program, såvel som IB-relaterede forskningsemner, men du vil opretholde en arbejdsbyrde svarende til de studerende i dit program, der har valgt ikke at forfølge denne udmærkelse.
Stipendier og finansiering
Økonomisk støtte og priser
Financial Aid & Awards-teamet er her for at give information og støtte om en række forskellige finansieringskilder og tildelingsmuligheder, startende med en video, der introducerer de omfattende detaljer, du finder på denne hjemmeside og i vores blog.
Se en oversigt over regeringens bistandsprogrammer for dem, der er berørt af COVID-19-krisen.
Økonomisk planlægning er en afgørende komponent i tidlig uddannelsesplanlægning. Gennemgå venligst finansieringsmuligheder i god tid før dit program begynder for at hjælpe med at opbygge et rimeligt budget.
Lån
Udforsk de forskellige typer lån, der er tilgængelige for at hjælpe med at finansiere dine studier.
Priser
Udforsk en række konkurrencedygtige tildelte stipendier, priser og stipendier tilgængelige fra RRU og andre finansieringsbureauer.
Forskningsstipendier
RRU administrerer stipendieadministrationen for udvalgte finansieringsbureauer. Dette er nogle af de mere omfattende priser.
Anden finansiering
Oplev alternative finansieringsmuligheder som Highbred Points.
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.