Read the Official Description

Programbeskrivelse

MA i Læring og Teknologi er et 33-kredit-program, der tilbydes online eller i den blandede læringsmodel. Det svarer til efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk inden for teknologisk medieret læring og uddannelse og behovet for ledelsesniveau personer, der har viden, færdigheder og evne til at påtage sig de ledende roller, der er nødvendige for at planlægge, designe, udvikle, implementere og implementere evaluere nutidige læringsmiljøer.

Programmet er baseret på principper for netværksindlæring, åben pædagogik og digital tankegang, som giver eleverne mulighed for at skabe og bygge videre på deres digitale tilstedeværelse for at samarbejde meningsfuldt til digitale læringssamfund på området gennem hele deres program. Det virtuelle symposium i begyndelsen og slutningen af ​​programmet er en af ​​de mange muligheder for studerende at engagere sig i, dyrke og bidrage tilbage til disse digitale læringsnetværk og fællesskaber, da de lærer mere om at lette i moderne læringsmiljøer.

Programmet har tre færdiggørelsesmuligheder:

  1. Afhandling
  2. Sekundært forskningspapir
  3. Digital læring-konsulentprojekt

Kandidater fra programmet arbejder i oprettelsen og evalueringen af ​​moderne digitale læringsmiljøer. De bruger deres teoretiske og praktiske viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indflydelse på organisationer og samfund. Den tværsektorielle færdighedssæt, der dyrkes i programmet, gør det muligt for kandidater at lede og støtte deres organisationer for løbende at forbedre de læringserfaringer, de tilbyder.

Hvem er det til

Dette program er designet til personer, der er involveret i oprettelsen af ​​moderne læringsmiljøer, der indeholder det bedste af, hvad der er kendt om læring og teknologier. Personer, der kunne få gavn af programmet, omfatter beslutningstagere med ansvar for læring, uddannelse eller uddannelse; uddannelsesledere og koordinatorer uddannelses- og udviklingsstillinger undervisere, undervisere eller instruktører. Programmet tiltrækker elever fra flere sektorer, herunder post-sekundære institutioner, offentlige myndigheder, K-12 uddannelsessystemer, erhvervssektoren, sundhedspleje, non-profit-agenturer og små virksomheder.

Professionel certificering

MA i Læring og Technol

ogy-programmet anerkendes af Institute of Performance and Learning. Kandidater fra programmet modtager kredit til erhvervserfaringskrav i certificeret uddannelse og udvikling faglig (CTDP) certificering. Studerende i MA i Lære og Teknologi program er også berettiget til en International Baccalaureate Organisation (IBO) certifikat.


Skolen for Uddannelse og Teknologi arbejder med et program læringsrammer, der informerer kursets læringsresultater. Program læringsresultater identificere, hvad den studerende vil vide og kunne gøre inden udgangen af ​​programmet. De er de væsentlige og vedvarende viden, evner (attributter) og holdninger (værdier, dispositioner), der udgør den integrerede læring af en kandidat fra MA i Learning and Technology-programmet.

resultater

Kandidater vil være i stand til at anvende principperne om netværk læring; åben pædagogik og digital tankegang, da de arbejder med oprettelsen og evalueringen af ​​digitale læringsmiljøer. De vil anvende teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indflydelse på organisationer og samfund. Kandidater fra MA i Læring og Teknologi vil have viden, færdigheder og evne til at:

1.Kommunikere og syntetisere informationer og argumenter på kandidatniveau.

2.Kritisk vurdere, hvordan læring sker i en række sammenhænge.

3.Design og skabe forskningsinformerede digitale læringsmiljøer.

4. Demonstrere effektive samarbejdsevner.

5.Develop og analyser supportstrategier for at imødekomme interessenters behov i digitale læringsmiljøer.

6.Vælg passende evaluerings- og evalueringsstrategier for digitale læringsmiljøer.

7.Bedømme meningsfuldt til digitale læringsnetværk og -samfund.

8. Forklar interrelationsen mellem innovation, forandring og digitale læringsmiljøer og deres indvirkning på organisationer og samfund.

9.Apply reflekterende processer for at forbedre professionel praksis.

10.Kritisk vurdering og / eller forskning.

Program taught in:
Engelsk

See 20 more programs offered by Royal Roads University »

Last updated November 20, 2018
This course is Online, Undervisning både online og på universitetet
Start Date
Apr. 2, 2019
Juni 18, 2019
Duration
2 år
Deltid
Price
31,240 CAD
Undervisningsomkostninger er for hele programmet: $ 31.240 (International studerende), $ 24.790 (Indenlandske studerende).
Deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
By locations
By date
Start Date
Apr. 2, 2019
End Date
Application deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
Start Date
Juni 18, 2019
End Date
Application deadline
Mar. 18, 2019
2 Years | Blended Delivery
Start Date
Apr. 1, 2020
End Date
Application deadline
Dec. 31, 2019
2 Years | Online Delivery
Start Date
Juni 16, 2020
End Date
Application deadline
Mar. 16, 2020
2 Years | Blended Delivery

Apr. 2, 2019

Location
Application deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
End Date

Juni 18, 2019

Location
Application deadline
Mar. 18, 2019
2 Years | Blended Delivery
End Date

Apr. 1, 2020

Location
Application deadline
Dec. 31, 2019
2 Years | Online Delivery
End Date

Juni 16, 2020

Location
Application deadline
Mar. 16, 2020
2 Years | Blended Delivery
End Date

Why Study at Royal Roads University ISC

How we're different

MA in Learning and Technology