Programbeskrivelse

MA i Læring og Teknologi er et 33-kredit-program, der tilbydes online eller i den blandede læringsmodel. Det svarer til efterspørgslen efter kvalificerede fagfolk inden for teknologisk medieret læring og uddannelse og behovet for ledelsesniveau personer, der har viden, færdigheder og evne til at påtage sig de ledende roller, der er nødvendige for at planlægge, designe, udvikle, implementere og implementere evaluere nutidige læringsmiljøer.

Programmet er baseret på principper for netværksindlæring, åben pædagogik og digital tankegang, som giver eleverne mulighed for at skabe og bygge videre på deres digitale tilstedeværelse for at samarbejde meningsfuldt til digitale læringssamfund på området gennem hele deres program. Det virtuelle symposium i begyndelsen og slutningen af ​​programmet er en af ​​de mange muligheder for studerende at engagere sig i, dyrke og bidrage tilbage til disse digitale læringsnetværk og fællesskaber, da de lærer mere om at lette i moderne læringsmiljøer.

Programmet har tre færdiggørelsesmuligheder:

  1. Afhandling
  2. Sekundært forskningspapir
  3. Digital læring-konsulentprojekt

Kandidater fra programmet arbejder i oprettelsen og evalueringen af ​​moderne digitale læringsmiljøer. De bruger deres teoretiske og praktiske viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indflydelse på organisationer og samfund. Den tværsektorielle færdighedssæt, der dyrkes i programmet, gør det muligt for kandidater at lede og støtte deres organisationer for løbende at forbedre de læringserfaringer, de tilbyder.

Hvem er det til

Dette program er designet til personer, der er involveret i oprettelsen af ​​moderne læringsmiljøer, der indeholder det bedste af, hvad der er kendt om læring og teknologier. Personer, der kunne få gavn af programmet, omfatter beslutningstagere med ansvar for læring, uddannelse eller uddannelse; uddannelsesledere og koordinatorer uddannelses- og udviklingsstillinger undervisere, undervisere eller instruktører. Programmet tiltrækker elever fra flere sektorer, herunder post-sekundære institutioner, offentlige myndigheder, K-12 uddannelsessystemer, erhvervssektoren, sundhedspleje, non-profit-agenturer og små virksomheder.

Professionel certificering

MA i Lære og Teknologi program er anerkendt af Institute of Performance og Learning. Kandidater fra programmet modtager kredit til erhvervserfaringskrav i certificeret uddannelse og udvikling faglig (CTDP) certificering. Studerende i MA i Lære og Teknologi program er også berettiget til en International Baccalaureate Organisation (IBO) certifikat.


Skolen for Uddannelse og Teknologi arbejder med et program læringsrammer, der informerer kursets læringsresultater. Program læringsresultater identificere, hvad den studerende vil vide og kunne gøre inden udgangen af ​​programmet. De er de væsentlige og vedvarende viden, evner (attributter) og holdninger (værdier, dispositioner), der udgør den integrerede læring af en kandidat fra MA i Learning and Technology-programmet.

resultater

Kandidater vil være i stand til at anvende principperne om netværk læring; åben pædagogik og digital tankegang, da de arbejder med oprettelsen og evalueringen af ​​digitale læringsmiljøer. De vil anvende teoretisk og praktisk viden til kritisk at analysere læringsinnovationer og vurdere deres indflydelse på organisationer og samfund. Kandidater fra MA i Læring og Teknologi vil have viden, færdigheder og evne til at:

1. Kommuniker og syntetiser information og argumenter på kandidatniveau.

2. Evaluere kritisk, hvordan læring sker i en række sammenhænge.

3. Design og skabe forskningsinformerede digitale læringsmiljøer.

4. Demonstrere effektive samarbejdsevner.

5. Udvikle og analysere supportstrategier for at imødekomme interessenters behov i digitale læringsmiljøer.

6. Vælg passende evaluerings- og evalueringsstrategier for digitale læringsmiljøer.

7. Bidra med mening til digitale læringsnetværk og -samfund.

8. Forklare sammenhængen mellem innovation, forandring og digitale læringsmiljøer og deres indvirkning på organisationer og samfund.

9. Anvend reflekterende processer for at forbedre professionel praksis.

10. Kritisk vurdere og / eller producere forskning.

Program undervist i:
  • Engelsk

Se 19 flere kurser fra Royal Roads University »

Senest opdateret June 1, 2019
Dette kursus er Online, Online og campus kombineret
Start Date
Kontakt skolen
Apr. 1, 2020
Duration
2 år
Deltid
Price
31,240 CAD
Undervisningsomkostninger er for hele programmet: $ 31.240 (International studerende), $ 24.790 (Indenlandske studerende).
Deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
Dec 31, 2019
2 Years | Online Delivery
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Blended Delivery
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
Start Date
Apr. 1, 2020
End Date
Ansøgningsfrist
Dec 31, 2019
2 Years | Online Delivery
Start Date
Juni 16, 2020
End Date
Ansøgningsfrist
Mar 16, 2020
2 Years | Blended Delivery
Location
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
End Date
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
2 Years | Blended Delivery
End Date

Apr. 1, 2020

Location
Ansøgningsfrist
Dec 31, 2019
2 Years | Online Delivery
End Date

Juni 16, 2020

Location
Ansøgningsfrist
Mar 16, 2020
2 Years | Blended Delivery
End Date

Why Study at Royal Roads University ISC

How we're different

MA in Learning and Technology