Kandidatuddannelsen i Erhvervsledelse og Marketing

Generelt

Program beskrivelse

Kandidatuddannelsen i Business Management og Marketing of Business Sciences IMF har direkte støtte fra Spaniens Marketing Association (Asociación MKT). Denne enhed, der blev grundlagt i 1961, samler næsten tusind partnere mellem virksomheder, ledere og marketingfolk i Spanien. Blandt dens mål er udviklingen af marketingkulturen, fungerer som en platform for udveksling af ideer, være et møde- og netværksforum, udvikle selvregulerende rammer ...

MKT-foreningen bidrager til overvågningen af læringsresultaterne og pålideligheden af mesterens evalueringssystemer, men også til at redimensionere dets forbindelse til virkeligheden af forretningsstoffet og dens virkelige problemer.

DIREKT TIL:

Universitetsuddannede i studier inden for viden om det sociale og juridiske videnskab, der er forbundet med fagområderne økonomi og erhvervsliv, der er et led i forbindelse med kommerciel ledelse og markedsføring.

Metode og evaluering

METODE

Denne Master of Business Sciences IMF undervises online. I løbet af det samme begynder den første dag i hver måned alle emnerne i programmet, så den studerende får adgang til studiet en af skolens måneder. Emnerne studeres successivt og aldrig samtidigt, hvilket gør det muligt for eleven at fokusere deres opmærksomhed på et enkelt emne, gør alt deres arbejde, øvelser, aflæsninger, videokonferencer ... Alle træningsaktiviteter udføres under streng kontrol med tiden for dedikation, samt med en streng lærer kontrol, så alle krav og deadlines er levedygtige.

Hver COI-studerende får tildelt en personlig vejleder, der skal ledsage ham / hende i hele mastergradens løbetid. Vejlederne udfører teknisk supportfunktioner og hjælp til udvikling af træningsaktiviteter, overvågning af undervisningskalenderen og underretning af deadlines, deltagelse og styring af elevprocedurer inden centrets sekretariat, overførsel af spørgsmål til lærere ... På denne måde, Eleven føler sig aldrig alene, idet han altid har en klar samtalepartner.

EVALUERING

Evalueringen af denne kandidatgrad udføres gennem:

  • Teoretiske aktiviteter: Gennem tekster, hvor der er 40 selvvurderingstest spørgsmål.
  • Praktiske aktiviteter: Hver enhed er bygget op omkring to praktiske sager baseret på hvilke mindst tre spørgsmål skal løses på en begrundet måde.
  • Samarbejdsaktiviteter: Gennem diskussionsfora i den virtuelle campus, der giver ideer og konklusioner om visse emner.
  • Akademiske værker: Godt individuelt eller kollektivt.

På samme måde er det nødvendigt at forberede et kandidats afsluttende projekt, hvis evaluering kræver forsvar inden for en akademisk domstol. Denne TFM kan udarbejdes og præsenteres online.

Opnåelsen af kandidatuddannelsen er underlagt færdiggørelsen af alle de foreslåede aktiviteter og værker samt det afsluttende kandidatprojekt.

karrieremuligheder

Indholdet af denne master giver adgang til stillinger som:

  • marketingdirektør
  • marketingchef
  • Eksportdirektør
  • Salgsdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Mediachef
  • Produktchef
  • Salgschef
  • Key Ac Manager
  • Kategori manager
  • Leder af marketing undersøgelser
  • Direkte marketingchef
  • Marketing eller kommerciel teknikere
  • konsulent

Pris og stipendier

  • Pris: 7.560 euro 50% stipendium - 3.780 euro

På IMF tilbyder vi vores studerende gode betalingsfaciliteter:

  • Derudover kan du ansøge om Layret Foundation Scholarship Program
  • Finansiering i op til 10 måneder uden renter eller bankintervention (se betingelser)
  • Betalingsform: Kontant (Rabat 5%) / Betalingsafdrag uden renter

flere

MODALITET: Online
EVALUERING: På stedet

Senest opdateret Aug 2020

Om skolen

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects ... Læs mere

IMF is a national reference in training to businesses and individuals; attested by the more than 125,000 students trained. Our training is based on the diversity of areas and expertise of the subjects we teach. We want to grow with you. The aim is to ensure a high level of satisfaction of our customers through personalized attention and excellence in service quality. This objective requires continuous improvement in the technical and material resources, and maximum involvement of all staff training to IMF is a different experience. Minimer
Madrid , Valencia , Sevilla + 2 Mere Mindre