Kandidatuddannelse
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 år
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
I dag stiller mere og mere samfund generelt og viden i særdeleshed nye uddannelsesmæssige krav, der kræver fagfolk med tværfaglig uddannelse, der er i stand til at imødekomme dem.
Disse nye uddannelsesbehov har igen genereret nye uddannelsesmiljøer og sammenhænge, der er forskellige fra de konventionelle, hvor specialiserede uddannelsesmæssige interventioner rettet af fagfolk med specifik kompetence er nødvendige. Færdigheder, der generelt ikke inkluderer folk, der lige er afsluttet deres studium; og især dem, der aldrig har fået en pædagogisk træning
Netop i dag er der flere og flere fagfolk fra forskellige områder, der i mange lande er dedikerede eller ønsker at dedikere sig til undervisning og ikke har haft lejlighed eller lejlighed til at modtage uddannelse på dette område.
Disse undersøgelser sigter mod at imødekomme disse fagers behov og fungere som en relevant service for vores samfund. Hensigten er at forbedre uddannelsessektoren ved at forbedre studerendes læringsproces igen.
Dette uddannelsesmæssige tilbud forsøger at dække et hul i området kontinuerlig træning, inden for uddannelsesområdet og i digital undervisningsmodalitet. Men under ingen omstændigheder agter det at konkurrere med mestrene i den indledende læreruddannelse (tidligere pædagogisk tilpasningskurs), da det især er rettet mod fagfolk, der allerede er engageret i undervisning, men som ønsker at forbedre deres undervisningspraksis.
Master i Uddannelse opstår som et resultat af en specifik samarbejdsaftale mellem University of Jaén (Spanien) og Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) , så den har sin erfaring med fjernundervisning-læring inden for forskellige videnområder såsom De er: Miljø, sundhed og ernæring, ikt, sproglæreruddannelse, erhvervsorganisation og menneskelige ressourcer osv.
Som et resultat af dette samarbejde er der udviklet en type træning, der prioriterer læringens autonomi uden at forsømme en konstant, fleksibel interaktion og tilpasset lærernes behov i uddannelse.
Programmet har en meget detaljeret infrastruktur til virtuel campus og akademisk ledelse, som tillader en passende service til dem, der ikke har mulighed for at deltage i en ansigt-til-ansigt undervisning-læring.
Universitetet i Jaén og FUNIBER betragter inkorporering af informations- og kommunikationsteknologier (ikt) som en væsentlig del af uddannelsen og som en iboende del af deres fremtidige professionelle arbejde. I denne forstand bruges ikt i læseplaner i to træningsplaner:
- En uddannelsesmæssig til at forbedre, berige og øge lærernes forklarende kraft og udvide studerendes læring gennem den virtuelle campus, hvor eleven får adgang til et online bibliotek, synkrone og asynkrone diskussionsrum.
- En anden pædagogisk, hvor IKT integrerer træningsprocessen i en kontinuerlig learning by doing, hvor processen med at løse pligter i sig selv betragtes som en proces med at skabe innovationer og videnledelse. På denne måde integreres IKT i uddannelserne som en del af den viden, der skal erhverves, og er således i begge forstand et effektivt middel til undervisning og læring, på den ene side overføre teknologier til undervisningsmetoder og pædagogisk ledelse og på den anden side som et ledelsesværktøj til de evaluerede aktiviteter, der skal udvikles af eleverne.
Det kan siges, at dette program giver en fremragende mulighed for træning og selvforbedring til mennesker, der af deres arbejdsgrunde og på trods af deres interesse og deres evner ikke kan dedikere sig til deres studier, men gennem træning til Foreslået afstand kan opnås med al den strenghed og kvalitet, som dine personlige behov og udfordringer kræver for at blive opfyldt.
Endnu mere er dette en slags videreuddannelse, der er essentiel i dag for dem, der søger en personlig udvikling af ekspertise. Samfundet kræver i øjeblikket fagfolk med evnen til at styre og igangsætte ændringer med specifik forberedelse, træning, færdigheder og viden, der kan opnås gennem dette distanceprogram.