Få din kandidatuddannelse i online ikt anvendt til uddannelse med UNIR

Kandidatuddannelsen i undervisningsteknologi og digitale kompetencer er den første officielle kandidatuddannelse med en neuroteknologi, der har kendskab til, hvilken effekt IKT har på læringsprocessen. Med Master i IKT online anvendt til Uddannelse vil du erhverve digitale kompetencer fra det 21. århundrede.

Du vil opdage en innovativ vision om uddannelse ud fra nye teknologier i uddannelse og avantgarde digitale ressourcer, så dine elever lærer på en effektiv måde. Derudover modtager du et praktisk robotik kit "Sphero mini" for at følge emnet 'Programmering og robotik til lærere', som hjælper dig med at få mest muligt ud af programmet.

Med denne online mastergrad opnår du de nødvendige digitale kompetencer for at tilbyde en passende undervisning i uddannelsen i det XXI århundrede og tilpasse din profil til det avancerede niveau, der er fastlagt i den fælles ramme for digitale kompetencer udgivet af INTEF.


Den eneste officielle universitets magistergrad, der også giver dig mulighed for at blive certificeret i Google for Education.

I Master i IKT online anvendt til Uddannelse kan du tage fat på de forskellige kompetenceområder og undersøge, hvordan pædagogisk robotik for eksempel udvikler kreativitet, løser sikkerhed på internettet og sikrer elevernes identitet, eller hvordan sociale netværk kan hjælpe os at udvikle følelsesmæssig intelligens.


Generelle oplysninger

  • Credits: 60 ECTS
  • Varighed: 1 studieår
  • Start: 6. september 2018
  • Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
  • Prøver: Tilstedeværelse ved slutningen af ​​hvert semester
  • Doktorsadgang: Denne officielle kandidateksamen tillader integration i officielle ph.d.-uddannelser


Curriculum

Første modul 30 ECTS

  • Fra data (store data) til information (internet)
  • Databeskyttelse og privatlivets fred i det digitale miljø
  • Værktøjer til samarbejde
  • Sociale netværk i uddannelse
  • Indholdsskabelse, mobil læring og gamificering i klasseværelset

Andet modul 30 ECTS

  • Programmering og robotik til lærere
  • Iværksætteri, innovation og digital kreativitet
  • Educational Neurotechnology
  • Final Master's Project (TFM)

metodologi

UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.

Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:

  • Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
  • Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
  • Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
  • Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
  • Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.


Evalueringssystem

At kende niveauet for opnåelsen af ​​de generelle og specifikke mål, der er defineret i online mastergraden, er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under undersøgelsen af ​​det samme.

Evalueringen af ​​læring udføres under hensyntagen til kvalifikationen opnået i følgende punkter:

  • Kontinuerlig evaluering (repræsenterer 40% af den endelige karakter): Alle aktiviteter, der er klassificeret som obligatoriske, er en del af den løbende evaluering, blandt andet kan vi finde værker, læsninger, fora, assistance til klasser mv.
  • Ansigt til ansigt undersøgelse (det repræsenterer 60% af den endelige karakter): Det er en forudsætning for at bestå eksamen for at bestå emnet
  • Afsluttende kandidatprojekt: Det endelige kandidatprojekt vil blive underlagt løbende overvågning af direktøren for det endelige masterprojekt, som vil være den, der endelig giver den endelige godkendelse. Den endelige evaluering svarer til en kommission bestående af tre professorer fra videnområdet. Kommissionen vil ikke blot vurdere projektet, men også det mundtlige forsvar af det. Det vil blive vurderet som følger:
    • Struktur: Deltag i strukturen og organisationen af ​​det afsluttende masterprojekt. 20%
    • Udstilling: Vær klarhed i udstillingen, samt skrivning og kapacitet til syntese, analyse og respons. 30%
    • Indhold: Arbejdets hukommelse og resten af ​​den støttende tekniske dokumentation vil blive taget som reference for at verificere udstillingenes gyldighed. Syntesens kapacitet og dens nemme læsning vil blive værdsat. Korrektheden og klarheden af ​​udtrykket, både skriftligt og grafisk, vil også blive vurderet. 50%


karrieremuligheder

Studerende vil efter træning af kandidatuddannelsen blive uddannet til at være:

  • Lærere af multimedieindhold
  • Designere af uddannelsesmæssige ressourcer og indhold til læringsplatforme.
  • Koordinatorer og / eller evaluatorer af programmer i virtuelle miljøer til undervisning.
  • Ansvarlig for IKT-afdelingen i skolerne.
  • Lærere af akademiske medarbejdere og studerende i korrekt brug af ny teknologi.


ph.d.-profil

De kandidater fra kandidatuddannelsen i uddannelsesteknologi og digitale kompetencer vil have udviklet følgende kompetencer efter at have bestået kandidatuddannelsen, og som vil give dem mulighed for at:

  • Kend dybtgående og integrere digitale færdigheder til den pædagogiske brug af teknologi.
  • Undervisning herunder anvendelse af teknologi i forskellige processer, med en kritisk ånd og viden om, hvornår og hvorfor at bruge ikt.
  • Skelne mellem den tilstrækkelige teknologiske støtte i hver læringssituation.
  • Forvandle klasseværelserne til læringsrum, hvor peer viden deles.
  • Forbedre kommunikationsprocesserne i uddannelsesområdet ved hjælp af IKT.
Program undervist i:
  • Spansk
UNIR

Se 18 flere kurser fra UNIR »

Dette kursus er Online
Start Date
Duration
1 år
Deltid
Price
6,900 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Aug 31, 2019
Ansøgningsfrist
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Aug 31, 2019