Kandidatuddannelse i uddannelsesteknologi og digitale kompetencer
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Få din kandidatuddannelse i online ikt anvendt til uddannelse med UNIR
Kandidatuddannelsen i undervisningsteknologi og digitale kompetencer er den første officielle kandidatuddannelse med en neuroteknologi, der har kendskab til, hvilken effekt IKT har på læringsprocessen. Med Master i IKT online anvendt til Uddannelse vil du erhverve digitale kompetencer fra det 21. århundrede.
Du vil opdage en innovativ vision om uddannelse ud fra nye teknologier i uddannelse og avantgarde digitale ressourcer, så dine elever lærer på en effektiv måde. Derudover modtager du et praktisk robotik kit "Sphero mini" for at følge emnet 'Programmering og robotik til lærere', som hjælper dig med at få mest muligt ud af programmet.
Med denne online mastergrad opnår du de nødvendige digitale kompetencer for at tilbyde en passende undervisning i uddannelsen i det XXI århundrede og tilpasse din profil til det avancerede niveau, der er fastlagt i den fælles ramme for digitale kompetencer udgivet af INTEF.
Den eneste officielle universitets magistergrad, der også giver dig mulighed for at blive certificeret i Google for Education.
I Master i IKT online anvendt til Uddannelse kan du tage fat på de forskellige kompetenceområder og undersøge, hvordan pædagogisk robotik for eksempel udvikler kreativitet, løser sikkerhed på internettet og sikrer elevernes identitet, eller hvordan sociale netværk kan hjælpe os at udvikle følelsesmæssig intelligens.
Generelle oplysninger
- Credits: 60 ECTS
- Varighed: 1 studieår
- Metodologi: Fjernbetjening, 100% online
- Prøver: Tilstedeværelse ved slutningen af hvert semester
- Doktorsadgang: Denne officielle kandidateksamen tillader integration i officielle ph.d.-uddannelser
metodologi
UNIR undersøgelsesmetoden er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på online live classes og personlig vejledning for at tilbyde den bedste træning.
Den UNIR pædagogiske model er effektiv, fordi den er baseret på en helt online metodik, således at hver elev kan studere i deres eget tempo:
- Live online klasser: Der er klasser planlagt hver dag i ugen om morgenen og eftermiddagen, så du kan deltage i klassen, når det er bedst for dig.
- Online klasser i udskudt: Hvis du ikke kunne deltage i en klasse, eller du har været med spørgsmål, kan du få adgang til alle dine klasser i udskudt. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
- Personlig vejledning: Den første dag vil du blive tildelt en personlig vejleder. Du vil være i kontakt med ham via telefon og email. Han vil støtte dig i din dag og løse eventuelle tvivl der måtte opstå.
- Virtual Campus: Alt du behøver at studere hos UNIR er på campus: klasser, lærere, klassekammerater, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
- Undervisningsressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer til at fuldføre din træning: Komplementære aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, selvvurderingstest mv.
Evalueringssystem
At kende niveauet for opnåelsen af de generelle og specifikke mål, der er defineret i online mastergraden, er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under undersøgelsen af det samme.
Evalueringen af læring udføres under hensyntagen til kvalifikationen opnået i følgende punkter:
- Kontinuerlig evaluering (repræsenterer 40% af den endelige karakter): Alle aktiviteter, der er klassificeret som obligatoriske, er en del af den løbende evaluering, blandt andet kan vi finde værker, læsninger, fora, assistance til klasser mv.
- Ansigt til ansigt undersøgelse (det repræsenterer 60% af den endelige karakter): Det er en forudsætning for at bestå eksamen for at bestå emnet
- Afsluttende kandidatprojekt: Det endelige kandidatprojekt vil blive underlagt løbende overvågning af direktøren for det endelige masterprojekt, som vil være den, der endelig giver den endelige godkendelse. Den endelige evaluering svarer til en kommission bestående af tre professorer fra videnområdet. Kommissionen vil ikke blot vurdere projektet, men også det mundtlige forsvar af det. Det vil blive vurderet som følger:
- Struktur: Deltag i strukturen og organisationen af det afsluttende masterprojekt. 20%
- Udstilling: Vær klarhed i udstillingen, samt skrivning og kapacitet til syntese, analyse og respons. 30%
- Indhold: Arbejdets hukommelse og resten af den støttende tekniske dokumentation vil blive taget som reference for at verificere udstillingenes gyldighed. Syntesens kapacitet og dens nemme læsning vil blive værdsat. Korrektheden og klarheden af udtrykket, både skriftligt og grafisk, vil også blive vurderet. 50%
Læreplan
Curriculum
Første modul 30 ECTS
- Fra data (Big Data) til Information (Internet)
- Databeskyttelse og privatliv i det digitale miljø
- Værktøjer til samarbejde
- Sociale netværk i uddannelse
- Indholdsskabelse, mobil læring og gamification i klasseværelset
Andet modul 30 ECTS
- Programmering og robotteknologi for lærere
- Entreprenørskab, innovation og digital kreativitet
- Pædagogisk neuroteknologi
- Afsluttende kandidatafhandling (TFM)
Programresultat
ph.d.-profil
Kandidater fra universitetets kandidatgrad i pædagogisk teknologi og digitale kompetencer vil have udviklet følgende kompetencer efter at have bestået kandidatgraden, og det vil give dem mulighed for:
- Kende i dybden og integrere digitale færdigheder til pædagogisk brug af teknologi.
- Undervisning inklusive brug af teknologi i de forskellige processer, med en kritisk ånd og ved hvornår, hvordan og til hvad man skal bruge IKT.
- Skelne den passende teknologiske støtte i hver læringssituation.
- Forvandle klasseværelserne til læringsrum, hvor peer viden deles.
- Forbedre kommunikationsprocesser i det pædagogiske samfund ved hjælp af IKT.
Galleri
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
Ved afslutningen af masteruddannelsen vil eleverne være i stand til at være:
- Lærere af multimedieindhold
- Designere af uddannelsesressourcer og indhold til læringsplatforme.
- Koordinatorer og/eller evaluatorer af programmer i virtuelle miljøer til undervisning.
- Ansvarlig for IKT-afdelingen i skolerne.
- Undervisere af akademisk personale og studerende i korrekt brug af nye teknologier.