Kandidatgrad i kommerciel og salgsledelse
UNIR
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Logroño, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Det kommercielle område af virksomheder står som en af de mest værdifulde afdelinger, hvorfor virksomheder efterspørger kvalificerede fagfolk.
Med denne kandidatgrad vil du være i stand til at dykke ned i områderne salg, salg og marketing, lære, hvordan nye markeder fungerer, og hvordan nye forbrugere opfører sig.
Derudover vil du lære om nye marketingstrategier, og du vil træne i at opnå nye kommercielle og salgsmæssige færdigheder ved hjælp af Hubspot CRM-software og SimBrands forretnings- og beslutningssimulator, alt sammen med en eminent praktisk metode gennem case-metoden fra Harvard.
UNIR tilbyder dig diplomet i "Leading People" fra Harvard ManageMentor-programmet for at komplementere din mastergrad og forskellige workshops og masterclasses undervist af fagfolk og eksperter i hvert fag.
Mesterens mål
Master i kommerciel og UNIR hos UNIR specialiseret sig i udvikling af kommercielle strategier for at imødekomme salgsforventninger i et globalt og skiftende miljø.
Mere specifikt vil du være i stand til at dykke ned i aspekter som kommerciel og marketingledelse , informationssystemer, omfattende kommunikation i kundeforhold, vigtigheden af at lede salgsteams, nye tendenser i salg i forhold til med teknologier og elektronisk handel eller kommercielle og salgskompetencer.
UNIR din mester med specialet inden for digital markedsføring af UNIR , og differentier din profil ved at tilegne dig færdigheder og viden i udviklingen af virksomhedens digitale strategier
Generelle oplysninger
- Varighed: 1 studieår
- Online- eller ansigt-til-ansigt eksamen: i slutningen af hvert semester
- ECTS-point: 60
- Metode: 100% onlineuddannelse
- Live onlinekurser
- Personlig vejleder
metodologi
Live online klasser
Vi tilbyder eleverne mulighed for at deltage i live online klasser hver dag. Under disse sessioner vil de studerende være i stand til at interagere med læreren og løse deres forespørgsler i realtid, dele viden og erfaringer. Træningsrytmen tilpasses så vidt muligt til hver gruppe studerendes behov. Ikke at deltage i en live klasse betyder ikke at gå glip af det. Alle sessioner kan ses forsinket, så mange gange du vil. Studerende, der ikke kan følge klassen live, bliver således ikke skadet.
Didaktiske ressourcer
UNIR Virtual Campus tilbyder en bred vifte af indhold, som hvert emne kan forberedes på. Disse materialer er organiseret på en måde, der letter agil og effektiv læring. På denne måde er det muligt at få adgang til de emner, der udvikler programmets indhold, nøgleidéer til hvert emne (udarbejdet af fagets lærere), supplerende audiovisuelt materiale, aktiviteter, læsninger og evalueringstest.
Derudover har du adgang til mesterklasser om specifikke emner, og du vil være i stand til at deltage i fora, chats og blogs, hvor du interagerer med lærere og kolleger, udvider din viden og løser mulige tvivl.
Personlig tutor
På UNIR har hver studerende en personlig vejleder fra dag 1, altid tilgængelig via telefon eller e-mail. Vejleders rolle er grundlæggende i hver studerendes bane, da den er den største forbindelse til universitetet og dets referencepunkt under træningsprocessen.
Vejledere tilbyder personlig opmærksomhed ved konstant at overvåge hver studerende.
- Løs tvivl om akademiske procedurer, procedurer eller specifik tvivl om emner.
- Hjælper med studieplanlægning for at udnytte tiden bedre.
- Anbefaler hvilke undervisningsressourcer på platformen, der skal bruges i hvert enkelt tilfælde.
- Han er involveret i de studerendes studier for at hjælpe dem med at bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For at vurdere niveauet for opnåelse af de opnåede mål i masteren er det nødvendigt at evaluere de kompetencer, der er erhvervet under studiet. Den endelige evaluering af læring udføres under hensyntagen til karakteren opnået i de følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning af praktiske sager, deltagelse i fora, debatter og andre samarbejdsmidler og evalueringstest).
- Afsluttende online- eller ansigt-til-ansigt eksamen.
- Master afhandling
Læreplan
Curriculum
Første semester 30 ECTS
- Kommerciel og marketingledelse (6 ECTS)
- Informationssystemer til forretningsbeslutningstagning (6 ECTS)
- Customer Relationship Management (6 ECTS)
- Omfattende kommerciel kommunikationsstrategi (6 ECTS)
- Sales Force Management (6 ECTS)
Andet semester 30 ECTS
- Elektronisk handel: Inbound Marketing (6 ECTS)
- Kommercielle og salgskompetencer (6 ECTS)
- Eksterne praktikophold (6 ECTS)
- Afsluttende kandidatspeciale (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Marketingplan (6 ECTS)
- Introduktion til den digitale marketingplan
- Analyse af den aktuelle situation. Trin og værktøjer
- Marketing research
- Målopnåelse
- Udvælgelse af digitale marketingstrategier
- Udvikling af marketing taktik
- Forecasting, overvågning og kontrol af den digitale marketingplan
Inbound Marketing og SEO (6 ECTS)
- Introduktion til inbound marketing
- Strategisk plan for inbound marketing
- Konverteringstragten: TOFU, MOFU og BOFU
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Content Marketing
- e-mail-markedsføring
- Marketing automation
Programresultat
Hvad vil du lære
- Du vil mestre de værktøjer, som nye teknologier tilbyder til at udvide din kundeportefølje, etablere et mere direkte forhold til dem, forbedre virksomhedens omdømme og dermed opnå det forventede afkast
- Du vil udvikle forretningsstrategiplanlægning
- Du vil være i stand til at designe annoncekampagner og administrere sociale netværk
- Du vil vide, hvordan du laver markedsundersøgelser
Galleri
Ideelle studerende
Anbefalet profil
Alle med et kald for online markedsføring, internet og e-handel
Karrieremuligheder
karrieremuligheder
- Kommerciel direktør
- General Sales Director
- National Sales Director
- Eksportdirektør
- Ekspansionsdirektør
- Regional direktør
- Supervisor eller kontoadministrator
- Salgschef
- Mægler
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Marketing ansvarlig.