Read the Official Description

Master i Business Management og Marketing Institute of Open Cela har direkte støtte fra Marketing Association Spanien (MKT Association). Denne enhed blev grundlagt i 1961, samler næsten tusind medlemmer mellem selskaber, ledere og markedsføring fagfolk i Spanien. Dens mål omfatter udvikling af kultur Marketing, fungere som en platform for udveksling af ideer, være en networking forum, udvikle rammer for selvregulering ...

Den MKT Foreningen bidrager til akkreditere sine overvågning læringsresultater og systemets pålidelighed evaluering af Master, men også for at ændre størrelsen på dens forbindelse med virkeligheden i virksomheden og dens reelle problemer.

Sigte på:

Undersøgelser kandidater i den gren af ​​viden om sociale og juridiske Fakultet i tilknytning til disciplinerne Økonomi, bevise en sammenhæng med området for business management og marketing.

Metode og evaluering

METODE

Denne Master of Cela Open Institute (IOC) er tilvejebragt under online-mode. Under varigheden, den første dag i hver måned starter alle program materialer, så eleverne kan få adgang til studiet nogen af ​​skolens måneder. Emnerne er undersøgt i rækkefølge og aldrig samtidigt, gør det muligt for studerende at fokusere på et enkelt emne, laver alle hans arbejde, øvelser, oplæsninger, videokonferencer ... Alle uddannelsesaktiviteter gennemføres under streng kontrol af gange engagement samt en streng lærer kontrol, således at alle krav og frister er levedygtige.

COI hver studerende får tildelt en personlig vejleder, der vil ledsage dig under hele master. Underviserne udføre funktioner af teknisk support og hjælp til udvikling af uddannelsesaktiviteter, overvåger undervisningen tidsplan og advarer deadlines, tjener og administrerer procedurer studerende til skolens sekretær, flyttede konsultationer lærere ... På denne måde den studerende føler sig aldrig alene, der har til alle tider en klar samtalepartner.

EVALUERING

Evalueringen af ​​denne master sker gennem:

  • Teoretiske aktiviteter: Gennem tekster, som har 40 selvevaluering test spørgsmål.
  • Praktiske aktiviteter: Hver enhed er bygget op omkring to praktiske sager, fra hvis tilgange skal løses på en rimelig måde, der mindst tre spørgsmål.
  • samarbejdsaktiviteter: Gennem diskussionsfora på den virtuelle campus, hæve ideer og konklusioner om specifikke emner.
  • akademisk arbejde: enten individuelt eller kollektivt.

Ligeledes er udviklingen af ​​et afsluttende speciale, hvis vurdering kræver et forsvar, før en akademisk domstol er nødvendig. Dette TFM kan blive behandlet og indsendes online.

Opnåelse titlen Master er underlagt overvinde alle arbejdsaktiviteter og hævet, og kandidatspecialet.

Karrieremuligheder

Indholdet af denne master giver adgang til stillinger som:

  • Marketing Director
  • marketingchef
  • Export manager
  • salgsdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Leder af Media
  • Product manager
  • salgschef
  • Key Ac manager
  • Category manager
  • Ansvarlig for markedsføring undersøgelser
  • Ansvarlig for direkte markedsføring
  • Teknisk markedsføring eller salg
  • konsulent

Pris og Stipendier

I MFIer tilbyde vores studerende gode betalingsfaciliteter:

  • Derudover kan du vælge at Layret Scholarship Program Foundation
  • Finansiering op til 10 måneder uden renter eller bank intervention (se betingelser)
  • Betaling: Kontant (Rabat 5%) / Betaling i rater uden renter
Program taught in:
Spansk

See 40 more programs offered by IMF Business School »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
12 måneder
Deltid
Fuldtid
Price
3,900 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date