Kandidatuddannelsen i Business Management og Marketing of Business Sciences IMF har direkte støtte fra Spaniens Marketing Association (Asociación MKT). Denne enhed, der blev grundlagt i 1961, samler næsten tusind partnere mellem virksomheder, ledere og marketingfolk i Spanien. Blandt dens mål er udviklingen af marketingkulturen, fungerer som en platform for udveksling af ideer, være et møde- og netværksforum, udvikle selvregulerende rammer ...

MKT-foreningen bidrager til overvågningen af læringsresultaterne og pålideligheden af mesterens evalueringssystemer, men også til at redimensionere dets forbindelse til virkeligheden af forretningsstoffet og dens virkelige problemer.

DIREKT TIL:

Universitetsuddannede i studier inden for viden om det sociale og juridiske videnskab, der er forbundet med fagområderne økonomi og erhvervsliv, der er et led i forbindelse med kommerciel ledelse og markedsføring.

Metode og evaluering

METODE

Denne Master of Business Sciences IMF undervises online. I løbet af det samme begynder den første dag i hver måned alle emnerne i programmet, så den studerende får adgang til studiet en af skolens måneder. Emnerne studeres successivt og aldrig samtidigt, hvilket gør det muligt for eleven at fokusere deres opmærksomhed på et enkelt emne, gør alt deres arbejde, øvelser, aflæsninger, videokonferencer ... Alle træningsaktiviteter udføres under streng kontrol med tiden for dedikation, samt med en streng lærer kontrol, så alle krav og deadlines er levedygtige.

Hver COI-studerende får tildelt en personlig vejleder, der skal ledsage ham / hende i hele mastergradens løbetid. Vejlederne udfører teknisk supportfunktioner og hjælp til udvikling af træningsaktiviteter, overvågning af undervisningskalenderen og underretning af deadlines, deltagelse og styring af elevprocedurer inden centrets sekretariat, overførsel af spørgsmål til lærere ... På denne måde, Eleven føler sig aldrig alene, idet han altid har en klar samtalepartner.

EVALUERING

Evalueringen af denne kandidatgrad udføres gennem:

  • Teoretiske aktiviteter: Gennem tekster, hvor der er 40 selvvurderingstest spørgsmål.
  • Praktiske aktiviteter: Hver enhed er bygget op omkring to praktiske sager baseret på hvilke mindst tre spørgsmål skal løses på en begrundet måde.
  • Samarbejdsaktiviteter: Gennem diskussionsfora i den virtuelle campus, der giver ideer og konklusioner om visse emner.
  • Akademiske værker: Godt individuelt eller kollektivt.

På samme måde er det nødvendigt at forberede et kandidats afsluttende projekt, hvis evaluering kræver forsvar inden for en akademisk domstol. Denne TFM kan udarbejdes og præsenteres online.

Opnåelsen af kandidatuddannelsen er underlagt færdiggørelsen af alle de foreslåede aktiviteter og værker samt det afsluttende kandidatprojekt.

karrieremuligheder

Indholdet af denne master giver adgang til stillinger som:

  • marketingdirektør
  • marketingchef
  • Eksportdirektør
  • Salgsdirektør
  • Kommunikationsdirektør
  • Mediachef
  • Produktchef
  • Salgschef
  • Key Ac Manager
  • Kategori manager
  • Leder af marketing undersøgelser
  • Direkte marketingchef
  • Marketing eller kommerciel teknikere
  • konsulent

Pris og stipendier

På IMF tilbyder vi vores studerende gode betalingsfaciliteter:

  • Derudover kan du ansøge om Layret Foundation Scholarship Program
  • Finansiering i op til 10 måneder uden renter eller bankintervention (se betingelser)
  • Betalingsform: Kontant (Rabat 5%) / Betalingsafdrag uden renter

flere

MODALITET: Online
EVALUERING: På stedet

Program undervist i:
  • Spansk

Se 46 flere kurser fra IMF Business School »

Senest opdateret Maj 15, 2019
Dette kursus er Online
Start Date
Sep 2019
Duration
12 måneder
Deltid
Fuldtid
Price
4,650 EUR
20% stipendium - 3.720 euro.
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date