Læs den officielle beskrivelse

program for lærere, forskere og undervisere med henblik på at muliggøre viden og brug af nye kommunikationsteknologier og information, samt nye uddannelsesmodeller e-læring og b-læring, til gavn for uddannelse uddannelsesaktiviteter i de nye uddannelsesmæssige sammenhænge.

Derfor agter at danne en lærer, der kender, antage og tilpasse nye teknologier til deres undervisning og forskning behov.

Samtidig, forsøger at uddybe deres viden om de muligheder, som eksisterende og nye at finde nye måder at erhverve og forvalte informationsteknologi i undervisningsmiljøer.

Master udtænkt med det formål at undersøge potentialet i ny teknologi i undervisning og forskning brug, inden for rammerne af de videregående uddannelser.

Dette træningsprogram, hvis hovedformål er at "eleven, tage og tilpasse nye teknologier til deres undervisning og forskning behov."

Rettet til

The Master 's Degree i uddannelse og ny teknologi er undersøgende i naturen, primært adressering kandidater (kandidater, kandidater og diplom indehavere) i branchen for Samfundsvidenskab og lov, for at opnå tilstrækkelig ekspertise til korrekt udførelse af funktioner en ekspert i uddannelse og nye teknologier.

Det er vigtigt at præcisere, at dette uddannelsesprogram ikke kræver forudgående erfaring i uddannelse, men har til formål at give de studerende en omfattende uddannelse, progressivt og effektivt, startende med oprettelse af viden om nye teknologier, der anvendes til uddannelse.

På grund af den innovative karakter af uddannelsen og for bedre at bruge den samme engelske niveau B1 (B Uafhængig Speaker / B1 Threshold) i den fælles europæiske referenceramme for sprog (McRel) anbefales.

Hovedformålet med Master

UDIMA Universitet specifikt rettet mod brugen af ​​ikt og metodik og evalueringssystemet forbundet med fjernundervisning, har hun udtænkt denne Masters, med det formål at undersøge potentialet i ny teknologi i undervisningen og forskning inden for for rammerne af de videregående uddannelser.

Hovedformålet med programmet er at give de studerende i tilstrækkelig grad beherske al den nødvendige viden til at kunne udføre med succes garantere deres arbejde som er knyttet til både undervisning og forskning, der giver både opgaven med faglig udvikling deres linjer af arbejde, og udformningen af ​​uddannelsesprogrammer, fremstilling af undervisningsmateriale, studier og forskning anvendt til uddannelsesmæssige teknologi, for at senere undervisning og forskning.

innovativ og international

Væksten i informations- og kommunikationsteknologi, udvikling af telematik og transformation opleves af audiovisuelle teknikker og bygge- og billedgengivelse har derfor en radikal fornyelse i behandlingsmetoder og ledelse information. Det har konsekvenser for alle ordre i verden af ​​uddannelse og også inden for forskning. Det kræver forskere og undervisere til at absorbere og integrere nye teknologier og specifikke koncepter, for at bringe uddannelses- og forskningsaktiviteter på højden af ​​gange.

Derfor er formålet med Master i Uddannelse og Ny Teknologi er at fremme grunduddannelse og ajourføring af disse praktiserende lærere og personale i uddannelsessektoren, der ønsker eller har brug for et avanceret niveau uddannelse på uddannelsesmuligheder og forskning på undervisningsteknologi.

Baseret på de beføjelser, der er indeholdt i det godkendte pensum og udvikling af mobilitetsaktioner og uddannelsesmæssige aktiviteter, der er indeholdt deri, er det lettere for studerende, der deltager i forskellige nationale og internationale netværk.

Deltagelse i disse netværk - gennem kontoret for internationale forbindelser på universitetet - garanterer vores studerende interaktion som observatører og specifikke samarbejdspartnere i de forskellige forskergrupper og rådgivende ressourcer forbundet med innovation teknologiske og pædagogiske og forskning, at universitetet har adgang som partner eller deltager som formand for den samme; European Foundation for Quality i E-Learning (EFQUEL), europæisk Distance og E-Learning Network (EDEN), European University Association (EUA), GUIDE Association, National Association of Distance Learning Centers (ceret), Foundation for Spaniens regering for det internationale projektion af spanske universiteter (Universidad.es Foundation) og gennem formandskabet for Kommissionens UDIMA E-Learning for National Association of Internet (ISNA).

Program [60 point]

The Master 's Degree i uddannelse og Ny Teknologi omfatter 60 ECTS-point fordelt som følger:

  • Obligatoriske fag: 42 ECTS
  • Valgfag: 6 ECTS
  • End Master Projekt: 12 ECTS
  • ALT: 60 ECTS

Sættet af emner, der indgår i denne studieordning er struktureret i tre forskellige uddannelsesmoduler: Modul Teknologi Det omfatter studiet af emnerne for avancerede teknikker Learning Online, E-Learning Innovations, anvendt forskning i Educational Technology, Collaborative miljøer, E-porteføljer, Metaversos, virtuelle læringsmiljøer og Open Content. Disse materialer giver til undersøgelsen, eksperimenteren, innovation og forskning anvendt på forsyningsvirksomheder og teknologisk-pædagogisk potentiale, at disse telematiske værktøjer til stede i det globale uddannelsesmarked.

I Uddannelse modul teknikker er etableret som emner af forsøgspersonerne Educational Trends for XXI århundrede, Nye modeller og ressourcer i undervisningen og Design Training Programs E-Learning og B-Learning giver eleverne mulighed for at få et overblik over teorier og avanceret forbundet med anvendelsen af ​​nye teknologier til uddannelse informationssamfundet og dem, der betragtes som nye pædagogiske tendenser for XXI århundrede.

Den Kommunikation modul Det præsenterer tre forskellige emner; Mobil læring, medier og sociale netværk og blogs. Disse materialer er bestemt til at give de studerende Master en effektiv og praktisk viden om de måder, hvorpå du kan udvikle samspil og kommunikation flyder i enhver undervisning-learning proces online. Studere nye måder at overføre viden gennem forskellige kommunikationskanaler enheder og medier, der kan generere innovative læringsmiljøer.

Når overvindes ved at udnytte emnerne for de obligatoriske moduler, vil de studerende gennemføre en masterafhandling tvungent hvor sat i spil deres nye kompetencer og færdigheder ved at gennemføre et forskningsprojekt, enten gennem udvikling af en B-Learning pensum eller E-Learning eller anvendt forskning fremspirende teknologier undersøgt i forskellige valgfag ,, hvorved et endeligt justerede niveau af erhvervelse af den nødvendige praksis for udførelsen af ​​deres hverv vurdering.

Anerkendelse

officielle titel

Studerende, der opfylder kravene i UDIMA vil blive tildelt den masteruddannelse i uddannelse og Ny Teknologi undervist af UDIMA, foruden titlen Professional Master udstedt af Center for Financial Studies.

UDIMA Krav: Besidder en bachelorgrad, kollegium eksamensbevis eller tilsvarende.

Program undervist i:
Spansk

Se 10 flere kurser fra UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
12 måneder
Deltid
Price
4,800 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date