Kandidatgrad i strategisk markedsføring og produktudvikling

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Kandidatgrad i strategisk markedsføring og produktudvikling

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores

Den Postgraduate Diploma i Strategic Marketing og Product er designet med den højeste kvalitet og stringens under hensyntagen til de aktuelle miljøer til at uddanne fagfolk, der ønsker at ansøge om den øverste ledelse beslutning og ledelse inden for strategisk marketing aktivitet i organisationer.

Derfor er de to vigtigste mål for Postgraduate Diploma i Strategic Marketing og Product er dels at forberede eleverne til at forstå og assimilere rolle, markedsføring i organisationer, processen og behovet for planlægning i dem og ved, hvordan du indstiller og områder og relationer, der indebærer.

Og for det andet, at de studerende kender i dybden processen med beslutningstagning, planlægning og iscenesættelse af forskellige marketing variable inden for en proces med sammenhæng og synergi i overensstemmelse med de mål, der skal nås, og etableret fra en strategisk diagnose og objektive virkelighed af virksomheden og miljø og marked, hvor det udvikler sig.

spain104

Hvad vil jeg lære?

Ved afslutningen af ​​Postgraduate Diploma i Strategic Marketing og Product vil du være fuldt ud i stand til:

  • Analysere og fortolke de grundlæggende principper for driftsmiljøer og markeder.
  • Spørg og fortolke markedsundersøgelser og informationskilder, der er nødvendige for korrekt beslutningstagning.
  • Kende de forskellige teknikker til dataanalyse, vælge korrekt den mest hensigtsmæssige teknik til hvert tilfælde præsenteres forskning og kender parametrene for evaluering af gyldigheden af ​​en kilde og kvaliteten af ​​en undersøgelse.
  • Foretag diagnoser og etablere mål handlingsplaner i forbindelse hermed.
  • Forstå og håndtere de grundlæggende elementer i markedsføring og markedsføring, processer og organisatoriske struktur.

Til hvem det måtte vedrøre?

Den Postgraduate Diploma i Marketing og Product Strategy tilbyder uddannelse specifikt rettet mod følgende profiler:

  • University kandidater, der ønsker at udvikle deres professionelle karriere i marketing og business management til at varetage stillinger stort ansvar på dette område af erhvervslivet.
  • Erhvervsfolk, der ønsker at udvikle, opbygge og styrke deres forretning og markedsføring viden i henhold til de aktuelle forretningsmæssige dynamik og markedsforhold.
  • Iværksættere, der ønsker at kende de mest innovative og aktuelle marketing teknikker til at give fremtidige selskab et kraftfuldt konkurrencedygtig værktøj og for at lære, hvordan du får mest ud af business management.
  • Virksomhedernes ledere, iværksættere og unge kandidater, der ønsker at lære at få maksimal business performance med de ressourcer, som hver af de virksomheder, de arbejder til rådighed.

Curriculum

Strukturen og materialer af Postgraduate Diploma in Strategic og Product Marketing er organiseret som følger:

Modul 1. produktchefer

  • Begrebet markedsføring og kommerciel aktivitet i organisationer
  • Organisation og erhvervsstruktur
  • økonomiske, finansielle og marketing management
  • Information og beslutningstagning
  • forskning Market
  • Kvalitative og kvantitative undersøgelser
  • eksperimentelle og observationelle teknikker
  • Intern ledelsesinformation og balanced scorecard
  • interne forhold for markedsføring
  • økonomisk styring og markedsføring orientering til rentabilitet
  • Miljømæssige faktorer og betingelser
  • Marked og konkurrencestruktur
  • forbrugeradfærd
  • Strategisk SWOT diagnose

Modul 2. Strategic Marketing

  • Begrebet planlægning. strategiske planer og markedsføringsplaner. Strategier produkt / marked. Range planlægning
  • Salg prognose. Koncept og teknik
  • Indstilling mål
  • Markedssegmentering strategi
  • Positionering strategi
  • Begrebet marketing mix. Politikker, strategier og taktikker
  • Strategier og produktsortiment
  • udviklingsstrategier og produktinnovation
  • Strategier og priser
  • Distribution strategier, ekspansion og formidling
  • Marketing og salgsstrategier
  • kommunikationsstrategier
  • Drev strategier. Fremme og merchandising
  • internationaliseringsstrategier

Graduate afgangsprojekt

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spanish (Spain)
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Duration
Varighed
350 timer
Fuldtid
Price
Pris
2,850 EUR
Information
Deadline
Locations
Spanien - Barcelona, Catalonia
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Spanien - Barcelona, Catalonia
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen