Read the Official Description

Hvad er formålet med dette kursus?

Den ITIL® Operationel Support og Analyse kursus vil hjælpe eleverne til at mestre de principper inkluderet for at bedre analysere og implementere operationer for at opfylde erhvervslivets behov for deres brugere, uden negativ indflydelse andre erhvervsmæssige spørgsmål.

  • Planlægning og udførelse af en cyklus af tiltag til at håndtere system og organisation begivenheder.
  • Brug forudplanlagte reaktioner at servicere hændelser med henblik på at minimere negative effekter og levere tilfredsstillende resultater.
  • En ledelse proces adgang, der beskytter den interne datasikkerhed.
  • Hvordan til at imødekomme kravene fra brugerne, uden at gå på kompromis med andre operationer og levere resultater i henhold til aftalte serviceniveauer.
  • Service Desk management værktøjer og teknikker, der anvendes til at registrere hændelser, anmodninger og begivenheder, og at aftale aftaler egnede serviceniveau.
  • De funktioner og roller kræves for at opbygge en solid operationel støtte og analyse service og for at støtte hver af de tidligere definerede processer.
  • Brugen af ​​teknologi til at hjælpe med at forbedre og understøtte OSA rammer og processer.

Hvem er det beregnet til?

Kurset er for alle, der har ITIL® Foundation Kvalifikation og ønsker at fremme deres forståelse af rammerne ITIL®. Kurset er ideelt for it-professionelle, der er ansvarlige for konfigurationsstyring, drift og tilgængelighed. Roller, der typisk ville falde ind under denne kategori vil være konfiguration ledere, it-drift ledere eller tilgængelighed ledere.

Krav

For at tage det operationelle Support og Analyse eksamen, skal du have bestået ITIL Foundation eksamen. Der er ingen forudsætninger for at tage kurset, men vi anbefaler, at du har et godt kendskab til service management og har taget ITIL® Foundation kurset.

Hvad markerer dette kursus fra hinanden?

Når det operationelle support og analyse eksamen er bestået, vil du være i stand til at fungere pålideligt i roller, herunder database administrator, netværksunderstøttelse, konfiguration manager og tilgængelighed manager. Kurset tæller som fire af de nødvendige 17 point for at gå videre til Managing Across the Lifecycle kursus, som fører til titlen "ITIL® Expert".

Hvad sker der efter anmoder om oplysninger?

Når du har spurgt, vil du blive kontaktet af en af ​​vores specialiserede karriere rådgivere, der vil være i stand til at give dig yderligere oplysninger du har brug for.

Program taught in:
Engelsk

See 173 more programs offered by E-Careers »

This course is Online
Start Date
Open Enrollment
Duration
12 måneder
Deltid
Price
395 GBP
Deadline
By locations
By date
Start Date
Open Enrollment
End Date
Application deadline
Start Date
Open Enrollment
End Date
Application deadline

Open Enrollment

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date