HD virksomhedsledelse (online)

The Da Vinci Institute

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

HD virksomhedsledelse (online)

The Da Vinci Institute

Den Bachelor of Commerce (Business Management) grad er rettet mod udvikling af ledere, der har brug for at forstå betydningen af ​​socio-økonomiske omstilling til Sydafrika.

EFTERSPØRGSEL

Den HD Degree er specielt designet til at give potentielle kandidater mulighed for at realisere deres fulde potentiale ved at:

  • Forberede dem til at udføre deres arbejde effektivt inden for en moderne organisatorisk miljø;
  • Give dem udviklingsmuligheder personlige, mens de opfylder krav inden for business management domæne;
  • Som understreger integration af systemer, teknologi, innovation og udvikling af mennesker koncepter i individuelle præstationer inden for en organisation; og
  • Udvikle dem til bedre at forstå deres rolle i den organisatoriske miljø og forbedre deres evne til at bidrage til at styre et system.

FORMÅL

Personer, der opnår denne kvalifikation vil kunne:

  • Definer og anvende en bred vifte af lederudvikling teorier inden for en systemtænkning ramme;
  • Beskriv den viden og færdigheder, der kræves for at informere bæredygtig forvaltning og praksis organisatorisk udvikling;
  • Kommuniker ideer, begreber og praktisk anvendelse af teorier relateret til lederudvikling; og
  • Påfør teknologi, innovation, mennesker og systemer tænkning begreber til at omdanne enkeltpersoner, organisationer og / eller samfund.

niveaudeskriptorer

Ved at tilmelde dig på HD kvalifikation studerende skal udvikle evnen til at:

  • Identificere egne læringsbehov;
  • Vurdere deres læring fremskridt;
  • Indlede passende læringsprocesser og handlinger og
  • Hjælpe andre til at identificere læringsbehov.

Inden for dette miljø, som omfatter anvendelse af læring, skal eleverne oversætte deres teoretiske forståelse af det relevante BCom fagmateriale til demonstreret anvendelse på arbejdspladsen og kan gøre følgende med hensyn til:

  • Omfang af viden, for hvilken en elev er i stand til at demonstrere integreret viden om centrale områder på et eller flere områder, discipliner eller praksis, herunder forståelse for og evnen til at anvende og evaluere nøglebegreber, begreber, fakta, principper , regler og teorier om dette felt, disciplin eller praksis og detaljeret viden om et område eller områder af specialisering og hvordan denne viden vedrører andre områder, discipliner eller praksis / Li>
  • Viden færdigheder, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere en forståelse af viden som anfægtede og evnen til at vurdere typer af viden og forklaringer typisk inden for området studier eller praksis;
  • Metode og procedure, for hvilken en lærende er i stand til at demonstrere en forståelse af en række metoder til undersøgelse i et felt, disciplin eller praksis, og deres egnethed til specifikke undersøgelser; og evnen til at vælge og anvende en række metoder til at løse problemer eller indføre forandringer inden for en praksis;
  • Problemløsning, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at identificere, analysere, vurdere, kritisk reflektere over og løse komplekse problemer, at anvende evidensbaseret løsninger og teori-drevet argumenter;
  • Etik og professionel praksis, for hvilken en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at træffe beslutninger og handle etisk og professionelt, og evnen til at retfærdiggøre de beslutninger og handlinger tegning på passende etiske værdier og tilgange inden for et understøttet miljø;
  • Adgang, behandling og administration af oplysninger, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at udvikle passende processer informationsindsamling for en given kontekst eller brug; og evnen til selvstændigt at validere informationskilder og vurdering og håndtering af information;
  • Produktion og formidle information, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at udvikle og kommunikere sine tanker og meninger i velformede argumenter, ved hjælp af passende akademiske, faglige eller erhvervsmæssige diskurs;
  • Kontekst og systemer, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at styre processer i uvante og variable sammenhænge, erkender, at problemløsning er sammenhæng og system, bundet, og ikke forekommer i isolation;
  • Forvaltning af læring, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at identificere, vurdere og håndtere hans eller hendes læringsbehov i en selvstyret måde, og for at lette kollaborative læreprocesser; og
  • Ansvarlighed, for hvilke en lærende er i stand til at demonstrere evnen til at tage det fulde ansvar for hans eller hendes arbejde, beslutningstagning og anvendelse af ressourcer, og begrænset ansvarlighed for de beslutninger og handlinger andre i varierede eller dårligt definerede sammenhænge.

Det er vigtigt, at disse niveaudeskriptorerne kan anvendes fuldt ud på arbejdspladsen. Under læringsprocessen, teorier er relativt standardiserede og ofte standardprocesser følges, med nyligt internaliserede relationer fører til egenudviklede evalueringskriterier. Den studerende arbejder under mindre tilsyn og tager ansvar for at hjælpe andre lære. Problemløsning er lineær og bruger veldefinerede teorier, men løsning processer kan meget vel afvige, omfavne forandring. Standard systemer kritiseret og forbedres.

kan anvendes Alle Bachelor of Commerce kvalifikationer til at rumme kundens arbejde baserede behov for at forbedre virksomhedens resultater. Specialiserede anvendte eksempler indbefatter:

  • luftfart
  • Operationel risiko
  • Supply Chain (Forsyningskæden)
  • Public relations
  • lønningsliste
  • detail
  • bankvirksomhed
  • Sport Coaching

ADMISSION KRITERIER

Minimumskrav til indrejse er et matriculationsbevis eller et nationalt seniorcertifikat med fritagelse og de relevante fagkombinationer og niveauer for præstation, som defineret i ministerens politik (Minimum Adgangskrav til Højere Certifikat, Diplom og Bacheloruddannelse Programmer, der kræver et nationalt certifikat, Regerings Gazette, bind 482, nr. 27961, 18. august 2005).

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is
Online
Campusbaseret
Start Date
Startdato
Feb. 2019
Duration
Varighed
Price
Pris
165,000 ZAR
År 1: 41 160.00. År 2: 52 091.00. År 3: 66 315.00.
Information
Deadline
Locations
Sydafrika - Edenvale, Gauteng
Startdato : Feb. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sydafrika - Edenvale, Gauteng
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen