Read the Official Description

  • Undersøgelser Varighed (år): 1,5 år
  • Undersøgelse Titel: Educational Sciences: Undervisning sprog og litteratur (MEd, 3 halvdele)
  • Titel Studies Niveau: Kandidat (2. cyklus Studies)
  • Undervisningssprog: Græsk
  • Process Studies: Distance
  • Minimum Credits: 30
  • Minimum europæiske Credits (ECTS): 90

programbeskrivelse

formål

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog.

målsætninger

  1. Stifte bekendtskab med den nødvendige forskning og metodiske redskaber for at føre dem til uafhængig videnskabelig forskning gennem udvikling af kritisk tænkning og tilegnelse af færdigheder til håndtering videnskabelige aspekter af sprog og litteratur.
  2. Erhverve alle de specialiserede viden og metoder der er nødvendige for en bred vifte af innovative applikationer, lingvistik, undervisning-metodisk og pædagogisk, med vægt på interaktive miljøer og tværfaglige begreber.
  3. Dyrke deres interesse for sproglige mangfoldighed, kulturel og kulturelle rigdom, udvikle færdigheder, der gradvist vil fungere som resulterende udvikling af interkulturel kommunikation praksis.
  4. Uddybe metoden i henhold til deres interesser, startende fra rent teoretiske indsigter og nå så feltundersøgelser og casestudier.

karrieremuligheder

Kandidater af programmet har følgende muligheder:

  1. At søge en administrativ stilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector).
  2. At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut.
  3. Forstå videnskabelig stilling ved en højere læreanstalt.

Adgang til yderligere undersøgelser

Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier.

læringsresultater

  1. Uddybe den grundlæggende litteratur Direction.
  2. Forstå grundlæggende begreber, principper og modeller af retning og som valgte at overføre denne viden til skolens kontekst.
  3. Undersøg kritisk forskningsresultater i retning og deres konsekvenser for de problemer skolens enhed og uddannelsessystemet.
  4. For at identificere problemer i skolen enhed niveau og forsknings- og planlægger at løse dem.
  5. Til kritisk at analysere pædagogiske problemer ved at undersøge den sociologiske, psykologiske og filosofiske dimensioner og handlingsplan for at løse dem.
  6. Antag lederroller i forbindelse med den retning, at forbedre eksisterende praksis eller indførelse af nye procedurer.
  7. For at hjælpe modernisere praksis i den retning, f.eks skole administration, undervisning kvalitet, inkluderende undervisning.
  8. Anvend færdigheder erhvervet til at tackle hverdagens problemer, f.eks evaluere eleverne / system / programmer, planlægning og beslutningstagning, kommunikation med interne og eksterne målgrupper, coaching, uddannelse og udvikling.
  9. Udnytte den menneskelige kapital i innovation og indførelse af nye metoder og procedurer.
  10. At fungere som agenter for forandring og innovation og støtte forbedringsindsatsen.
Program taught in:
Græsk
University of Nicosia

See 27 more programs offered by University of Nicosia »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 semestre
Deltid
Fuldtid
Price
13,590 EUR
Deadline
Contact school
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Contact school
Application deadline
Contact school

Sep. 2019

Location
Application deadline
Contact school
End Date
Contact school