Læs den officielle beskrivelse

  • Undersøgelser Varighed (år): 1,5 år
  • Undersøgelse Titel: Educational Sciences: Undervisning matematik og naturvidenskab (MEd, 3 halvdele)
  • Titel Studies Niveau: Kandidat (2. cyklus Studies)
  • Undervisningssprog: Græsk
  • Process Studies: Distance
  • Minimum Credits: 30
  • Minimum europæiske Credits (ECTS): 90

programbeskrivelse

formål

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog.

målsætninger

  1. For at overvåge udviklingen i moderne forskning i deres område og samarbejde med kolleger til at udforske emner og problemer i uddannelsessektoren.
  2. Identificere og / eller producere og teste relevante undervisningsmateriale samt sprede lærere deres speciale.
  3. At foretage aktionsforskning og kommunikere deres resultater til skolen stedet og i det bredere samfund, f.eks foredrag seminarer eller andet.
  4. At tjene som referencepunkter folk, som de særlige poster til kolleger både på skoleniveau og i uddannelsessystemet niveau.

karrieremuligheder

Kandidater af programmet har følgende muligheder:

  1. At søge en administrativ stilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector).
  2. At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut.
  3. Forstå videnskabelig stilling ved en højere læreanstalt.

Adgang til yderligere undersøgelser

Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier.

læringsresultater

  1. Uddybe den grundlæggende litteratur Direction.
  2. Forstå grundlæggende begreber, principper og modeller af retning og som valgte at overføre denne viden til skolens kontekst.
  3. Undersøg kritisk forskningsresultater i retning og deres konsekvenser for de problemer skolens enhed og uddannelsessystemet.
  4. For at identificere problemer i skolen enhed niveau og forsknings- og planlægger at løse dem.
  5. Til kritisk at analysere pædagogiske problemer ved at undersøge den sociologiske, psykologiske og filosofiske dimensioner og handlingsplan for at løse dem.
  6. Antag lederroller i forbindelse med den retning, at forbedre eksisterende praksis eller indførelse af nye procedurer.
  7. For at hjælpe modernisere praksis i den retning, f.eks skole administration, undervisning kvalitet, inkluderende undervisning.
  8. Anvend færdigheder erhvervet til at tackle hverdagens problemer, f.eks evaluere eleverne / system / programmer, planlægning og beslutningstagning, kommunikation med interne og eksterne målgrupper, coaching, uddannelse og udvikling.
  9. Udnytte den menneskelige kapital i innovation og indførelse af nye metoder og procedurer.
  10. At fungere som agenter for forandring og innovation og støtte forbedringsindsatsen.
Program undervist i:
Græsk
University of Nicosia

Se 27 flere kurser fra University of Nicosia »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 semestre
Deltid
Fuldtid
Price
13,590 EUR
Deadline
Contact school
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Contact school
Ansøgningsfrist
Contact school

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
Contact school
End Date
Contact school