Læs den officielle beskrivelse

  • Undersøgelser Varighed (år): 1,5 år
  • Undersøgelse Titel: Educational Sciences: Specialuddannelse (MEd, 3 semestre)
  • Titel Studies Niveau: Kandidat (2. cyklus Studies)
  • Undervisningssprog: Græsk
  • Process Studies: Distance
  • Minimum Credits: 30
  • Minimum europæiske Credits (ECTS): 90

programbeskrivelse

formål

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog.

målsætninger

  1. At blive mere bevidste og følsomme over for grundlæggende begreber, principper og modeller af specialundervisning og (fremtidige) energiske lærere i pædagogiske praksis problemer på dette område.
  2. Uddybe indholdet og logikken i moderne tendenser, teorier og forskning vedrørende specialundervisning.
  3. Blive informeret grundigt om omfanget og indholdet af de former for særlige uddannelsesmæssige behov barnet er genstand for specialundervisning samt den tværfaglige natur i forbindelse med diagnose, fortolke og beskæftiger sig i den moderne skole.
  4. For at forstå filosofien, nødvendigheden og implementering af strategier for inkluderende undervisning i mainstream skole og analysere eventuelle vanskeligheder med gennemførelsen af ​​den nuværende data.
  5. Erhverve de nødvendige videnskabelige baggrund og færdigheder, der er nødvendige for planlægning og udførelse af mikroskala på specialundervisning.
  6. At mødes og stifte bekendtskab med en række psychotechnikon værktøjer, der anvendes primært af tværfaglige team af hvert distrikt til at identificere børn med særlige pædagogiske behov, og til at forstå nødvendigheden af ​​at betale en kollektiv indsats på den del af specialister i denne retning.
  7. At operere i den moderne skole som lærere rapportering officerer i skolens enhed vil tjene ved at tage en aktiv rolle i deres undervisningspraksis og konsulent kolleger mentor rolle i at løse lignende problemer (vil) ansigt børn med særlige pædagogiske behov i dagligdagen skolens kultur.

karrieremuligheder

Kandidater af programmet har følgende muligheder:

  1. 9.1 At søge lederstilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector).
  2. 9.2 At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut.
  3. 9.3 Forstå akademisk holdning på en videregående uddannelsesinstitution.

Adgang til yderligere undersøgelser

Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier.

læringsresultater

  1. Uddybe den grundlæggende litteratur Direction.
  2. Forstå grundlæggende begreber, principper og modeller af retning og som valgte at overføre denne viden til skolens kontekst.
  3. Undersøg kritisk forskningsresultater i retning og deres konsekvenser for de problemer skolens enhed og uddannelsessystemet.
  4. For at identificere problemer i skolen enhed niveau og forsknings- og planlægger at løse dem.
  5. Til kritisk at analysere pædagogiske problemer ved at undersøge den sociologiske, psykologiske og filosofiske dimensioner og handlingsplan for at løse dem.
  6. Antag lederroller i forbindelse med den retning, at forbedre eksisterende praksis eller indførelse af nye procedurer.
  7. For at hjælpe modernisere praksis i retningslinje, f.eks skole administration, undervisning kvalitet, inkluderende undervisning.
  8. Anvend færdigheder erhvervet til at tackle hverdagens problemer, f.eks evaluere eleverne / system / programmer, planlægning og beslutningstagning, kommunikation med interne og eksterne målgrupper, coaching, uddannelse og udvikling.
  9. Udnytte den menneskelige kapital i innovation og indførelse af nye metoder og procedurer.
  10. At fungere som agenter for forandring og innovation og støtte forbedringsindsatsen.
Program undervist i:
Græsk
University of Nicosia

Se 27 flere kurser fra University of Nicosia »

This course is Online
Start Date
Sep. 2019
Duration
3 semestre
Deltid
Fuldtid
Price
6,840 EUR
Deadline
Contact school
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep. 2019
End Date
Contact school
Ansøgningsfrist
Contact school

Sep. 2019

Location
Ansøgningsfrist
Contact school
End Date
Contact school