• Undersøgelser Varighed (år): 1,5 år
  • Undersøgelse Titel: Uddannelsesforskning: musikpædagogik (MEd, 3 semestre)
  • Titel Studies Niveau: Kandidat (2. cyklus Studies)
  • Undervisningssprog: Græsk
  • Process Studies: Distance
  • Minimum Credits: 30
  • Minimum europæiske Credits (ECTS): 90

programbeskrivelse

formål

Formålet med programmet er dobbelt. På den ene side, hjælper den studerende til at erhverve dyb viden inden for specialisering gennem (a) overvågning af uddannelser i et avanceret niveau, (b) undersøge den relevante litteratur, og (c) interaktion med fakultetet og andre studerende. På den anden, tager programmet sigte på at fremme forskning færdigheder gennem (a) overvågning af specifikke kvantitative og kvalitative forskerkurser, (b) lille skala undersøgelser i de forskellige kurser og / eller udarbejdelse Speciale, og (c) deltagelse i seminarer / konferencer indhold forskning. Generelt er det overordnede mål med programmet er at hjælpe den studerende til at blive en selvstændig tænker og videnskabsmand pædagog.

målsætninger

  1. Forberedelse uddannelsessystemet ledere med en dybere viden i musik og musik Pædagogik og didaktik.
  2. At analysere de filosofiske, sociologiske og psykologiske dimensioner af uddannelse og forstå deres betydning for en effektiv undervisning og læring i Musik.
  3. At erhverve specialiserede viden, metoder og tilgange, som vil hjælpe dem med at innovere inden for musik og deres undervisning.
  4. Tilegne sig færdigheder til at håndtere de praktiske aspekter af undervisningen i musik og designe pædagogiske interventioner for effektiv løsning af problemerne i forskellige sammenhænge.
  5. Vælg og producere undervisningsmateriale baseret på aktuelle tendenser i undervisningen musik, forbedre og udvikle musikalsk kreativitet af studerende.
  6. For at overvåge udviklingen i moderne forskning i undervisningen af ​​musik og gøre sig bekendt med den nødvendige forskning og metodiske redskaber.

karrieremuligheder

Kandidater af programmet har følgende muligheder:

  1. At søge en administrativ stilling på skoleniveau (f.eks Manager, Assistant Manager) og / eller Ministeriet for Uddannelse og Kultur (f.eks Inspector).
  2. At arbejde som undervisere på Pædagogisk Institut.
  3. Forstå videnskabelig stilling ved en højere læreanstalt.

Adgang til yderligere undersøgelser

Kandidater af programmet kan forfølge ph.d.-studier.

læringsresultater

  1. Uddybe den grundlæggende litteratur Direction.
  2. Forstå grundlæggende begreber, principper og modeller af retning og som valgte at overføre denne viden til skolens kontekst.
  3. Undersøg kritisk forskningsresultater i retning og deres konsekvenser for de problemer skolens enhed og uddannelsessystemet.
  4. For at identificere problemer i skolen enhed niveau og forsknings- og planlægger at løse dem.
  5. Til kritisk at analysere pædagogiske problemer ved at undersøge den sociologiske, psykologiske og filosofiske dimensioner og handlingsplan for at løse dem.
  6. Antag lederroller i forbindelse med den retning, at forbedre eksisterende praksis eller indførelse af nye procedurer.
  7. For at hjælpe modernisere praksis i den retning, f.eks skole administration, undervisning kvalitet, inkluderende undervisning.
  8. Anvend færdigheder erhvervet til at tackle hverdagens problemer, f.eks evaluere eleverne / system / programmer, planlægning og beslutningstagning, kommunikation med interne og eksterne målgrupper, coaching, uddannelse og udvikling.
  9. Udnytte den menneskelige kapital i innovation og indførelse af nye metoder og procedurer.
  10. At fungere som agenter for forandring og innovation og støtte forbedringsindsatsen.
Program undervist i:
  • Græsk
University of Nicosia

Se 27 flere kurser fra University of Nicosia »

Dette kursus er Online
Start Date
Contact school
Duration
3 semestre
Deltid
Fuldtid
Price
13,590 EUR
Deadline
Contact school
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Contact school
End Date
Contact school
Ansøgningsfrist
Contact school

Contact school

Location
Ansøgningsfrist
Contact school
End Date
Contact school