Graduate Certificate i Marketing Management (Online)
Centennial College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Online Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 4.118 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
* 2-semester undervisningsgebyr for canadiske studerende; $ 14.502,50: 2-semester undervisningsgebyr for internationale studerende
Introduktion
Programdetaljer
- Programkode: 2335
- Skole: Handelshøjskolen
- Legitimation: Ontario College Graduate Certificate
- Programtype: Graduate Certificate-program
- Programlængde: 1 år / 2 semestre
- Startdato: Efterår, vinter
- Placering: Online
På kun to semestre vil Centennial College 's Marketing Management-program forberede dig til at blive en marketing-professionel, der udfører en bred vifte af marketingfunktioner inden for erhvervslivet, regeringen og ikke-for-profit-organisationer.
Dette forretningsuddannelsescertifikatprogram dækker marketingstyring sammen med beslægtede emner inden for brand management, marketing projektledelse, digital marketing, marketingtjenester, integreret marketingkommunikation, marketingundersøgelser og international marketingstrategi. Som et resultat udvikler du en solid forståelse af indenlandske og internationale marketingproblemer.
Når du er uddannet, vil du kunne anvende analytiske, beslutningstagende, organisatoriske og kommunikationsmæssige færdigheder til at støtte markedsføringsaktiviteterne i en lang række organisationer. Du kan også fortsætte dine studier inden for et specialiseret område såsom forskning og analyse eller administration af virksomhedskonti.
På dagens konkurrencedygtige markedsplads er det vigtigt, at enhver virksomhed udvikler, implementerer og overvåger en stærk markedsføringsplan. Miljøfaktorer som teknologisk udvikling, samfundsmæssige og bæredygtige behov, demografiske tendenser, reguleringsændringer og intens konkurrence udfordrer fortsat markedsføringsfunktionen for at give mere afkast til en organisations forskellige interessenter. At forstå, hvad kunderne ønsker og levere produkter og tjenester til dem, er essensen af markedsføring. Dette udfordrende kandidatuddannelsesprogram giver dig muligheden for at udvikle viden og færdigheder, der gælder for dagens arbejdsstyrke.
Program højdepunkter
- Du lærer at udvikle og anvende markedsføringsstrategi ud fra et nationalt og internationalt perspektiv, der udnytter markedsundersøgelser.
- Programmet Marketing Management forbereder dig til at styre udførelsen af centrale marketingprojekter og påtage dig planlægning og udførelse af digital marketing.
- På måder, der er interaktive og engagerende, har du muligheden for at evaluere forskellene mellem markedsføringsprodukter og marketingtjenester og evaluere integreret markedskommunikation.
- Programinstruktører er branchefolk med mange års erfaring, som er tilgængelige og klar til at hjælpe.
- Når programmet er afsluttet, vil du være parat til at deltage i den indenlandske og globale arbejdsstyrke i flere aspekter af markedsføringsstrategi og -udførelse.
Indlæggelser
Læreplan
Programoversigt
Semester 1 | Semester 2 |
|
Semester note: |
Programresultat
Program erhvervsmæssige læringsresultater
Programmets erhvervsmæssige læringsresultater beskriver, hvad kandidaterne i programmet har vist, at de kan gøre med den viden og de færdigheder, de har opnået i løbet af deres studier. Resultaterne er tæt knyttet til arbejdspladsens behov. Gennem vurdering (f.eks. Opgaver og prøver) verificerer de studerende deres evne til pålideligt at udføre disse resultater, før de afsluttes.
- Udvikle et salgsfremmende mix til markedsføring af et produkt eller en service baseret på et identificeret målmarked.
- Udvikle prisstrategier, der tager højde for opfattet værdi, konkurrencepres og virksomhedens mål.
- Udvikle strategier for effektiv distribution af produkter og tjenester.
- Bestem strategier for udvikling af nye produkter og tjenester, der er i overensstemmelse med skiftende markedsbehov.
- Evaluer resultaterne af marketingaktiviteter ved hjælp af kriterier relateret til budgetteret salg, omkostninger og overskud.
- Formuler en marketingplan inklusive marketingmål, marketingmix, strategier, budgetmæssige overvejelser og evalueringskriterier.
- Kommuniker marketinginformation overbevisende og præcist i mundtlige, skriftlige og grafiske formater.
- Udarbejde og levere en salgspræsentation.
- Evaluer levedygtigheden af at markedsføre et produkt eller en service på et eller flere internationale markeder.
- Udfør primær forskning om markedsforhold for at bestemme eksisterende og potentielle aktivitetsniveauer for bestemte produkter og tjenester.
- Anvend menneskelige ressourcer og lederskabsviden og -færdigheder til at forbedre ydeevnen med enkeltpersoner og teams for at bidrage til en virksomheds succesfulde marketingfunktion.
- Anvend marketingstyringsteknikker i planlægning, styring og kontrol af en virksomhed.
- Udvikle personlige faglige udviklingsstrategier og planer for at forbedre lederskab, ledelsesevner og marketingekspertise.
- Udvikle strategier til at etablere arbejdsrelationer med kunder, kunder og forbrugere
- Anvend principperne for forretningsetik og virksomhedernes sociale ansvar.
- Forbered markedsføringskomponenten i en forretningsplan.
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder
- Marketing manager
- Reklame udøvende
- Marketing kommunikation koordinator
- Kundemarkedsføring specialist
- Kundemarkedsføring specialist
- Marketingpartner
Arbejdsområder
- Forhandlere
- Små virksomheder
- Marketingbureauer
- Forbrugsvarer
- franchise
- Gæstfrihed, mad og drikke
- Transport
- institutioner
- Regering
- Uddannelse
- Finansielle tjenesteydelser
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.