Grad i Marketing

Generelt

Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Vi er en online lærerinstitution tilgængelig på 3 sprog (engelsk, spansk og portugisisk) baseret i London, men med online-kurser tilgængelige over hele verden.

Hvorfor graden i markedsføring?

I en global æra og med enorm konkurrenceevne skal virksomheder differentiere sig og erhverve specialiserede menneskelige ressourcer. Dette behov øger efterspørgslen efter højt kvalificerede fagfolk med avanceret marketing færdigheder, stærke problemløsning færdigheder og strategisk og kreativ tænkning.

Graden i Marketing fra London School of Design og Marketing vil være et vigtigt skridt i din karriere, hvilket giver dig tre hovedværktøjer:

Viden: erhverve solid viden med hensyn til begreber, værktøjer, modeller og praksis

Færdigheder: Evne til at skabe, planlægge, implementere og lede vellykkede projekter;

Attitude: udvikling af centrale personlige egenskaber som strategisk tænkning, metodologi, autonomi, fleksibilitet og selvtillid.

LSDM Marketing Degree er udelukkende online og er tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.

London School of Design and Marketing

Hvor lidenskab bliver et erhverv

OVERSIGT OVER KURSEN

introduktion

Graden i Marketing er designet til alle dem, der ønsker at erhverve nye færdigheder og viden om markedsføring, fremme løsninger og forslag til ledelse og markedsføring. Kurset sætter strategisk og kreativ tænkning i spidsen for marketing management ved at udstyre LSDM studerende med viden og forståelse af marketing praksis i erhvervsmiljøer. Dens høje praktiske komponent vil gøre det muligt for LSDM-studerende at skabe rammer for marketingstrategier, processer og teknikker til analyse og evaluering.

Læringskompetencer

Bachelor of Marketing forbereder fagfolk til de forskellige områder inden for marketing og ledelse, der giver avanceret, omfattende, koordineret og støttet videregående uddannelse på de nyeste videnskabelige og teknologiske områder. LSDM Marketing Licensing kursusplan blev udviklet og opdelt i 3 forskellige faser:

Trin 1

Det første trin, der svarer til kursusets første år, har til formål at give de studerende viden og forståelse af begreber, værktøjer og modeller samt deres respektive indbyrdes forhold i de vigtigste områder inden for marketingkundskaber. Det er håbet, at LSDM-studerende på dette stadium vil være i stand til at definere forretningskoncepter og -problemer i forbindelse med marketing management, samt at anvende værktøjer og forskningsmetoder. Generelt udvikles følgende kompetencer:

En dyb forståelse af begrebet marketing, dets omfang og betydning i dagens verden;

Integration og forståelse af nuværende ledelsesmodeller baseret på DDA-trilogien (Diagnose, Beslutning, Handling);

Baseret på den solide diagnose, identifikation af muligheder for vinduer;

Diagnostisk balance og markedsføringsstrategi;

Kalibrering og beslutningstagning af strategier, artikulering af mål, segmentering, fokusering, positionering og marketing-mix;

Handlingsplaner fokuserede på gennemførelsesprincipper, rettet mod individers og organisationers tilfredshed, men i overensstemmelse med miljømæssige og erhvervsmæssige mål.

Trin 2

Anden fase, der svarer til andet år af kurset, har til formål at udstyre LSDM-studerende med færdigheder til at hjælpe dem med planlægning, ledelse og gennemførelse af projekter anvendt på tidligere erhvervet viden. På nuværende tidspunkt vil LSDM-studerende udvikle forskningsfærdigheder og kunne bygge rapporter om data, ideer, konklusioner og / eller anbefalinger, udarbejde kvalitetspræsentationer, bruge statistiske værktøjer til at indsamle, analysere og fortolke data, udnytte muligheder for udvikling opleve nye ideer og adfærd.

Trin 3

Den tredje fase, der svarer til kursets tredje år, sigter mod at konsolidere den viden, der er erhvervet i tidligere studieformer, og at udvikle sig med selvtillid, realisme og iværksætteri. Det vil på dette stadium være, at LSDM-studerende udvikler deres afsluttende kursusprojekt gennem følgende kompetencer:

Fleksibilitet: At kunne styre projekter og forskellige perspektiver;

Selvtillid: Tillid til ens egen kompetence og ydeevne;

Realisme: Lav en objektiv vurdering af dine egne evner;

Iværksætteri: Evne til at udvikle og sælge en ide, produkt eller forretning

Har et åbent sind og international tænkning ved at udvikle proaktiv adfærd.

fakultetet

Fakultetet består af kvalificerede, erfarne og anerkendte lærere. Udover den akademiske uddannelse på ph.d.-niveau præsenterer de konsoliderede faglige karriere, der forbinder den faglige komponent med arbejdsmarkedet.

Tutor Center

LSDM studerende følger ugentligt gennem Tutor Center bestående af et team af vejleder, der specialiserer sig i markedsføring med masterniveau uddannelse og bevist flerårig erfaring. Tutor Center er også tilgængelig på engelsk, spansk og portugisisk.

Professionelle modtagere og udgange

Graden i Marketing er rettet mod studerende, fagfolk, ledere og iværksættere med ambitionen eller konsolideret karriere inden for marketing. Marketing Degree studerende vil have mulighed for at arbejde i kommunikation bureauer, virksomheder fra forskellige områder af salg eller produkt eller service udvikling, markedsundersøgelser, digital markedsføring og reklame, tage stilling til marketing ledere, reklamer, kunder, forretningsledere, blandt andre.

STRUKTUR

Graden i Marketing er 100% online, designet til at lære efter de studerendes tilgængelighed, uden fast plan. Det vil sige, at LSDM-studerende definerer, hvornår og hvor man skal få adgang til indholdet, samt evalueringens resultater. Kun endelige papirer og en-til-en-præsentationer vil blive planlagt til bestemte tidspunkter og meddeles LSDM-studerende rettidigt.

Omkring 36 måneder har LSDM-studerende afsluttet en bachelorgrad i Marketing, der er akkrediteret af universitetet for Creative Arts (UCA), en af ​​de højest specialiserede universiteter i Storbritannien.

  • Undervisnings- og læringsmetoder vedtaget i kurset:
  • Undervises på engelsk, spansk og portugisisk;
  • Maksimum 3 enheder samtidigt og et sidste projekt
  • Indholdet af enheden er asynkron og organiseres af ugentlige emner;
  • Tutor Center fungerer som støtte og interaktion for den studerende;
  • Online ressourcer (f.eks. Forelæsninger, seminarer og diskussioner, tutorials og sessioner, feedback, facilitering af fora og online diskussionsgrupper, praktiske øvelser).
Senest opdateret Aug 2020

Keystone-stipendium

Oplev de muligheder, vores stipendium kan give dig

Om skolen

Desenvolvida em 2016, a London School of Design and Marketing propõe alterar o paradigma do ensino, proporcionando aos estudantes novos desafios com base nas suas vocações.

Desenvolvida em 2016, a London School of Design and Marketing propõe alterar o paradigma do ensino, proporcionando aos estudantes novos desafios com base nas suas vocações. Minimer
London , Madrid , Porto + 2 Mere Mindre