Føreren af uddannelse (med / alta) tidlig barndom (online)
Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School
Nøgleinformation
Campus placering
Montgomery, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
21 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 578 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
* Undervisning pr. Kredit time
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Lidenskabelig. Engageret. Klar til at gøre en forskel.
Beskriv disse ord dig? Vores Master of Education program forbereder dig til at oplyse og gøre en forskel i unge liv med en koncentration i Early Childhood Education.
Hvis du vil bygge på dine færdigheder, er dette onlineprogram designet til dig - så du kan tjene din grad, mens du stadig arbejder. ASU tilbyder certificerings- og ikke-certificeringsmuligheder for begge koncentrationer i online-uddannelsesprogrammet.
Dette onlineprogram er designet, så du kan holde dit daglige job og fuldføre din kandidats grad på samme tid. ASU tilbyder certificerings- og ikke-certificeringsindstillinger til M.Ed. I Early Childhood Education program.
Med fokus på instruktionsstrategier for små børn såvel som psykologi og teknologi udarbejder dette program kandidater til stillinger i Pre-K gennem Grade 3 i offentlige (og private) skoler.
Alabama, sammen med Tennessee, Virginia, Arkansas og Louisiana i syd er blandt de 18 stater, der i alt modtog 224 millioner dollars i udviklingsbevillinger specielt til førskoleprogrammer af høj kvalitet i byområder, forstæder og landdistrikter *. Der har aldrig været en bedre tid for undervisere at tjene deres kandidatgrad, da der forventes en stigning i både behovet for kvalitetslærere og nye faciliteter.
* Kilde: alabamaschoolreadiness.org
Kast et blik
- 30-33 kredit timer
- 100% online
- State-of-the-art værktøjer og teknologi
- 3 starter pr. År
- Komplet i 21 måneder
Curriculum
Alle kurser er 3 kredit timer
Core Kurser
- SED 500 De ekstraordinære studerende i inkluderende skoler - Dette kursus fokuserer på karakteristika af ekstraordinære studerende og studerende fra forskellige baggrunde i inkluderende indstillinger. Den omhandler (1) baggrundskendskab til specialundervisning samt nuværende viden om handicap og holdninger, (2) lovens indvirkning på ydelser til ekstraordinære studerende og hvordan man tilpasser og / eller ændrer instruktionsmetoder til undervisning af ekstraordinære og forskellige studerende i Generelle klasser. (Tidligere SED 574)
EDU 511 Statistiske teknikker, forskning og evaluering - Dette kursus omhandler anvendelser af evaluerings- og måleprocesser; Grundlæggende principper for test og måling med vægt på praktiske anvendelser i klasseværelset Og evaluering af undervisning, læring og forskning inden for uddannelse. EDU 527 Menneskelig udvikling og adfærd - Dette kursus introducerer eleverne til menneskelig udvikling i de fysiske, sociale, følelsesmæssige, moralske, tale / sproglige og kognitive domæner, herunder bidrag fra vigtige teoretikere; Store fremskridt i hvert udviklingsdomein og rækkevidden af individuel variation inden for hvert domæne; Og virkningen af elevernes fysiske, sociale, følelsesmæssige, moralske og kognitive udvikling på deres læring og hvordan man håndterer disse faktorer, når de træffer instrukser. EDU 531 Moderne Emner i Uddannelse - Dette kursus fortæller eleverne om filosofiske spørgsmål vedrørende K-12; Problemer, udfordringer og muligheder for K-12 lærere; Og spørgsmål vedrørende specialundervisning, multikulturel uddannelse og andre mangfoldighedsproblemer. REA 560 Teknikker og færdigheder i læsning - Dette kursus giver et overblik over færdigheder og teknikker, der er nødvendige for at undervise i læsning i de grundlæggende karakterer. Sådanne praktiske færdigheder som fonik, ordforråd, forståelse og ledelse vil blive behandlet og undersøgt i kurset samt at udvikle et arbejdskendskab til lektieplanlægning og -udvikling. EDT 574 Computer-Based Instructional Technologies - Dette kursus fokuserer på principperne for computer operationer med særlig vægt på applikationer i computerstøttet undervisning og pædagogisk administration.
Konkurrencekurser i tidlig barndom
- EDU 550 The Early Childhood Curriculum - Dette kursus undersøger målene for uddannelse, da de identificeres og implementeres i emnet inden for læseplaner i det tidlige barndomsprogram.
EDU 551 Instruktionsstrategier for unge børn - Dette kursus undersøger undervisnings-læringsprocessen, samtidig med at man fokuserer på specifikke strategier til fremme og evaluering af kognitive, affektive og psykomotoriske færdigheder hos børn i alderen 3 til 8 år. EDU 552 Theory of Play - Kurset præsenterer teoretiske fundamenter for børns legetyper og legionsformål som Erikson, Paller, White og andre. EDU 567 Seminar i Early Childhood Education (ECE) - Dette kursus giver mulighed for, at den studerende syntetiserer indhold, principper og færdigheder opnået fra forudsætningskurser til et samlet overblik over produkter og processer i tidlig barndomsuddannelse. EDU 568 Forældreinddragelse i ECE - Dette kursus lægger vægt på forældremyndighed i tidlig barndomsprogram. Der tages særligt hensyn til principperne om at arbejde sammen med forældre både individuelt og på gruppebasis.
Indlæggelser
Alabama State University ser frem til at modtage din ansøgning. Vi har adgangskonsulenter, som vil introducere dig til ansøgningsprocessen og hjælpe dig hele vejen igennem. Udfyld formularen på denne side. En admissions rådgiver vil kontakte dig for at besvare eventuelle spørgsmål. Kom i gang i dag.
Adgangskrav:
- ASU tilbyder certificerings- og ikke-certificeringsmuligheder for begge koncentrationer i kandidatuddannelsen. For at blive betragtet som kandidatoptagelse i online M.Ed. Program på Alabama State University, skal du holde en bachelorgrad eller tilsvarende fra et akkrediteret college eller universitet med et minimum GPA på 2,5.
Følgende supplerende dokumentation er påkrævet:
- Kopi af Alabama klasse B undervisningsbevis (kun til certificeringsindstilling)
- Officielle udskrifter fra alle gymnasier og universiteter deltog
- Tre faglige anbefalingsbrev fra personer, der er kvalificeret til at vurdere din evne til at udføre arbejde på kandidatniveau
- Formål med formål (Formål og formål med at forfølge kandidatuddannelse ved ASU og relevant beskæftigelse og akademiske erfaringer til dit valgte fagområde)
- GRE eller MAT Scores (Skal have været taget inden for de sidste 5 år.)
Internationale studerende
Alle internationale studerende skal sørge for alle ovenstående krav samt en tilfredsstillende TOEFL-score og en original kopi af college-transkriptet på engelsk eller en World Education Services-evaluering (www.wes.org). Vær opmærksom på, at internationale studerende også skal afgive en erklæring om økonomisk støtte, der dokumenterer din evne til at betale for din uddannelse og gældende udgifter.