Read the Official Description

præsentation

Executive MBA i Digital Transformation er et unikt og innovativt program designet til at forberede ledere og ledere med erfaring til at håndtere forandring og direkte digitaliserings- og transformationsprocesser i organisationer.

Executive MBA Online sigter mod at uddanne fagfolk med specifik træning, der er i stand til at styre digitaliserede virksomheder og ledende processer for forandring og transformation. Dette uddannelsesprogram dækker alle områder af viden, der er specifik for ledelsen af teknologibedrifter, og tilpasser sig den digitale verdens karakteristika, hvor innovation og forandring er afgørende for fremtiden.

I slutningen af Executive MBA i Digital Transformation vil du vide hvordan man styrer et digitaliseret firma, og du vil kunne implementere eksponentielle teknologier som Big Data, 3D, IA, IoT, Mobile

Hvad skal jeg lære?

I slutningen af Executive MBA i Digital Transformation vil du være i stand til at:
  • Kendskab til de nye digitale teknologier
  • Forstå de nye salgskanaler og interaktion med markedet
  • Formulere agile organisationsmodeller 4.0
  • Lær at bruge nye teknologier i forretningsstrategi
  • Udvikle vækststrategier og digital GotoMarket
  • Anvend Automation og AI i arbejdsmodeller
  • Brug Big Data og Predictive Analytics i beslutningssystemer
  • Anvend eksponentielle teknologier i din organisation

Hvem er det til?

Executive MBA i Digital Transformation giver træning specifikt orienteret til følgende profiler:
  • Generelle ledere og ledere
  • Direktører og ledere med strategisk ansvar
  • Arealdirektører med mindst 5 års ledelseserfaring
  • Projektledere, produktledere og mellemledere med mindst 10 års erfaring.

Curriculum

Strukturen og emnerne af Executive MBA Online er organiseret som følger:

Modul 1. Transformation af organisationer og modellen

  • Kultur spiser strategi ved morgenmad
  • Darwin, forretning og omnipresence af klienten
  • Fra hierarkiske modeller til systemiske organisationer
  • Masterclass: Holocracia: Cooperativistisk Model - Jon Fernández, CEO of ORBEA
  • Masterclass Executive: Sådan omdannes en organisation under Teal fokus - Leticia Alameda, Desing Strategy Lead in the Cocktail

Modul 2. Forretningsstrategi

  • Digital CEOs og den nye Strategic Management. Corporate Strategies UEN
  • Digitale COO'er. Operationsretningen i digitale sammenhænge
  • På innovation og digitalisering. CDO, CIO og CTO'er. Corporate Venturing
  • Masterclass: Virksomheder tilpasset forandring - Rafael Martínez Alonso, Senior Konsulent hos Arthur D.
  • LittleMasterclass Executive: Nøgler til at opbygge eksponentielle organisationer - Roberto Carlos, Marketingchef hos TSN Mexico

Modul 3. Agil produktudvikling

  • Desing Thinking
  • Problemløsning
  • Agile
  • Masterclass: Produktivitet i projektledelse baseret på Agile metoder - Marlon Molina, direktør for Computer World University
  • Masterclass: Betydningen af data i transformationen af et produkt - Antonio Rodríguez, CEO of Opinator

Modul 4. Transformation af mennesker, processer og arbejdsredskaber

  • Transformere organisationer gennem ledelse af mennesker
  • Intern kommunikation i den digitale tidsalder
  • Den digitale udvikling af værktøjer i organisationer
  • Masterclass: Positivt sprog i folks ledelse - Luis Castellanos, Ph.D. Forfatter, forsker, træner, forelæser / positivt sprog og dets indflydelse på hjernen og sindet
  • Masterclass: Forvaltning af lykke i virksomheder - Alejandra Vallejo, psykolog. Writer. Universitets Professor Prof Stress Management Mindfulness Colab Ins Coca-Cola of Happiness

Modul 5. Marketing Plan

  • Marketing som en nøglechauffør
  • Den nye markedsføringsretning - CMO
  • Marketing Plan og dets integration i den digitale strategi
  • Masterclass: Den digitale transformation af Axel Springer - Marina Roch Martín, Marketing direktør for Axel Springer
  • Tech Masterclass: Cloud Computing - Julio Merelo, Direktør for Digital Arkitektur, Smart Data

Modul 6. Produktmarked Fit

  • Faser Produkt: Udvikling, Lancering og modenhed, tilbagegang
  • Produktgruppe og produktplan
  • Digitale produkter: Web, Apps, Ledelse af digitale projekter
  • Masterclass: Ticketing Post Office: Genopfinning af posttjenester - Sergio Pérez, produktleder - billetsalg på Correos
  • Masterclass: Nøgler og kreativitet til kommunikation af nye produkter eller indholdskort
  • Tech Masterclass: Cybersecurity - Alex Guasch, Projektleder hos SEAT

Modul 7. Kunder og marketing

  • Salgsprincipper
  • Salg, forhandling, præsentation og storytelling teknikker
  • Salgs- og distributionsplan
  • Masterclass: Træet til den digitale økonomi i Lego - César Ridruejo, Senior Director Country Manager på LEGO Iberia
  • Masterclass: Omdannelsen af Tinsa til en database - Jorge Valero, Bruxelles-baseret reporter 4 @EURACTIV

Modul 8. Logistik

  • Distributionsplan i virksomheden
  • Logistik og DropShipping
  • Logistik e-handel
  • Tech Masterclass: Robotisering og automatisering - Juan José Montiel, Counounder på ecomVALUE21

Modul 9. Marketing PULL

  • Begreber til udarbejdelse af en Marketing Plan Træk
  • Design og udvikling af en indholdsstrategi
  • Andre værktøjer og metoder

Modul 10. Finans og regnskab

  • Økonomi og erhvervsliv
  • Stater og økonomiske fremskrivninger i virksomheden
  • Management Accounting og Financial / Investment Analysis
  • Tech Masterclass: Blockchain vil ændre økonomien som vi kender det i dag - Jorge Ordavás, chef for Blockchain på Telefónica

Modul 11. Marketing PUSH

  • Digital Marketing
  • e-handel
  • Mobil marketing
  • Masterclass: Advergaming
  • Tech Masterclass: RA og RV - Yaiza Moreno, 3D Developer at Gravient

Modul 12. Investering og finansiering

  • Virksomhedsvurdering Budgetfremstilling Økonomiske indikatorer
  • Kilder til finansiering af virksomheder. Aktiemarkeder
  • M
  • Masterclass: Hvad en accelerator for virksomheder analyserer, når de investerer i en Startup
  • Masterclass: Hvordan fik jeg mine første investorer i projektet

Modul 13. Analytics og UX

  • Business Analytics
  • Ledelsesmodeller Data Driven og Business Intelligence BI
  • kundeoplevelsen
  • Masterclass Executive: Analytics i Talent Management
  • Tech Masterclass: Inden for et stort datasystem -
  • Tech Masterclass: IoT og datalogi - Carlos Picazo, professor i datalogi

Modul 14. Juridisk

  • Virksomheden køretøjet
  • Kommerciel, Skat, Arbejde, Digital
  • Beskyttelse og udnyttelse
  • Masterclass: Beskyttelse af immaterielle aktiver: brand, software og algoritmer
  • Masterclass: Juridiske udfordringer for digital transformation

Modul 15. Udgivelse

  • Vigtigheden af vækst. SpinfOdd forretning at vokse. Corporate Venturing. Corporate Entrepreneurship
  • Vækststrategi I. Vækst, strategi og udførelse
  • Vækststrategi II. Udstyr, kontanter og målmodel OKR. Væksthåndtag
  • Masterclass: Geostrategi. International kontekst
  • Tech Masterclass: Artificial Intelligence - Pascual Parada, Konsulent og træner i digital innovation og forretningsmæssig vækst

Modul 16. International

  • Internationale markeder
  • Organisatoriske og strategiske modeller for internationalisering / Juridisk og finansiel internationalisering
  • International Marketing / Online
  • Masterclass: Sådan starter du en international online marketingkampagne og hvorfor
  • Masterclass Executive: Søg efter partnere, partnere, samarbejdspartnere (Case of fast food company)

Eksponentielle teknologier - Tech MasterClass-:

  • Store data
  • Blockchain
  • Kunstig intelligens
  • Cloud Computing
  • cybersikkerhed
  • IoT
  • Virtual Reality
  • Augmented og Mixed Reality
  • Robotisering og automatisering

Afslutning af masterprojekt

* Pensum og masterclasses kan lide ændringer, der er motiveret af opdateringen og forbedringen heraf.

Program taught in:
Spansk

See 13 more programs offered by IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores »

Last updated January 7, 2019
This course is Online
Start Date
Maj 2, 2019
Duration
750 timer
Price
9,000 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Maj 2, 2019
End Date
Application deadline

Maj 2, 2019

Location
Application deadline
End Date