Read the Official Description

I et stærkt konkurrencepræget miljø, skal virksomhederne omlægge deres forretning tilgang, takket være bidrag fra markedsføring.

I denne sammenhæng, disse virksomheder har brug for specialiserede medarbejdere, herunder kontrollere gennemførelsen af ​​oplysningskampagner; direkte marketing værktøjer; gennemførelse af undersøgelser og kommercielle tiltag i sin helhed.

Din profil

Profilen for bachelor markedsføring er at have en kommerciel ånd, kreativ, opfindsom, nysgerrig, en ånd af initiativ, teamwork og samarbejde, med en overbevisende kraft ...

Forudsætninger:

  • Holder en to slags BTS, IUT'en, Licence to
  • Rummer en bakke, og du har 3 års erfaring i markedsføring
  • Equivalent og du har 4-5 års erfaring i markedsføring
  • Hold et eksamensbevis eller et certifikat udstedt (e) af en skole eller et universitet, gyldigt mindst 120 point under det europæiske meritoverførselssystem (ECTS).

Følgende kompetencer:

  • Opnå operationelle marketing studie
  • Gennemføre en markedsføringsplan og ved, hvordan man analysere resultaterne
  • Gennemføre en marketingstrategi
  • Mastering markedsføring tilgang i miljøet af B til B

Fortsættelse af arbejdet:

  • Operationel Marketing Manager
  • Customer Marketing Manager
  • Salgschef
  • Direct Marketing Consultant
  • Assistant Product Manager (r), Product Manager (s) Junior
  • Market Manager Assistant, Junior Marked
  • Product Development Manager
  • Marketing Project Manager
  • Account manager
  • Advertising manager
  • Occupy positioner i: Alle kommunikationsbureau, marketing reklame. store virksomheder med en marketingafdeling, SMV'erne kundeforhold en mere alsidig akse (marketing, customer relationship management)

Program Structure:

Den europæiske Bachelor er organiseret omkring tre Undervisning Units (EU bemærkede).

En EU - Kultur og unionsborgerskabet.

Denne enhed, som er fælles for alle DEES, bestod af 3 patienter (UC kendt for capitalizable enhed):

UC A1 - Europa unikke værdier, kulturel mangfoldighed

  • Historie, Kultur og Samfundsbeskrivelse
  • Kulturer og religioner, praksis og politik i de europæiske stater
  • Den europæiske borger

UC A2 - europæiske konstruktion, virksomhedernes institutioner i international sammenhæng

  • Større internationale organisationer relateret til Europa
  • Europarådet, OSCE
  • Den Europæiske Union, dens institutioner og deres funktion
  • De virkemidler
  • Fremtiden for European Construction
  • internationale ngo'er

UC A3 - Interkulturel ledelse og Human Resources

  • interkulturel ledelse
  • Human Resources i Europa

EU B - Den Europæiske Living Sprog.

  • Du vælger et fremmedsprog mellem engelsk, tysk, spansk, portugisisk
  • Ordforrådet erhvervelse fra arbejde
  • Skrivning forretningsbreve, Telefon

EU D - Professionelle teknikker.

UC D31 - faglige emner

  • Den operationelle marketingplan
  • Marketing og Internet
  • Strategic Marketing
  • International markedsføring og særlige forhold europæiske, udenlandske og nye markeder
  • Specifik Marketing
  • Marketing-to-business (B til B)
  • Marketing tjenester
  • Bank markedsføring
  • NTIC

projekt eller hukommelse markedsføring bachelor mentored - UCD32

Gennemførelsen af ​​uddannelsen kan ske enten gennem et job / praktik eller som del af en overvåget projekt. I alle tilfælde skal emnet være afsluttet med henvisning lærer tidligt på året. Når den definerede problem, skal du arbejde for at udarbejde en situationsrapport.

DEESMA eksamener

At opgradere, studerende skal opnå et samlet gennemsnit på mere end 10/20 til 6/20 og en top score for hver bestanddel enhed of Education grad.

Men validering af eksamensbeviset ikke automatisk føre opnå alle de ECTS-point for denne grad.

Faktisk er ECTS-point tildeles hver enhed capitalizable og opnås ved den studerende, da hans note til capitalizable enhed er større end eller lig med 10/20.

En studerende kan derfor validere et diplom ved modregning sine resultater til de forskellige kredit enheder, men ikke får alle ECTS af graden, hvis nogle noter er mindre end 10/20.

Program taught in:
Fransk

See 17 more programs offered by Ecole Supérieure Ouverte à Distance »

This course is Online
Start Date
Feb. 2019
Feb. 2019
Sep. 2019
Duration
Kontakt skolen
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019, Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019, Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019, Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Okt. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019, Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019, Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Feb. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline

Feb. 2019

Location
Application deadline
End Date

Feb. 2019, Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Okt. 2019

Location
Application deadline
End Date