portfolio9

Med dette program vil du være i stand til at tilpasse den måde, vi arbejder på den konstante digitale og sociale fremskridt for at generere relevante budskaber til brands og produkter.

Borte er den tid, hvor brands tjente kun til at angive de funktionelle egenskaber ved produkterne. Det er historie. Mærker formidle værdierne i vores eget billede, Ikke bare din.

Branding hjælper os til at transmittere vores egne værdier. offentlig gøre vores tilbøjeligheder gennem mærker og som hjælper os med at beskrive til folk, med hvem vi interagerer. Brands hjælpe os med at projicere vores eget billede og bruge deres produkter til det. Derfor markedet, der bestemmer, hvilke mærker er værdifulde; lytte til forbrugerne er afgørende for overlevelsen af ​​mærker.

Efter at have studeret markedet og definere, hvad funktionelle og følelsesmæssige fordele, som indeholder, skal mærker træde tilbage. Træde tilbage for at generere en unik værdi proposition, der definerer og forbinde med dit publikum.

Og de første kontaktpunkter for at overføre denne værdi proposition er uden tvivl Design Identitet og emballagedesign.

Beherskelse af denne refleksion blev født i Branding og emballering. Behovet for at forklare en planlagt metodologi lære, hvordan udvikle kritiske applikationer til mærker, der ønsker at lykkes i dette samfund, og dette skiftende marked. Kommunikation har ændret sig dramatisk i de seneste år, og med det de metoder og udtryksformer af mærker. Denne ekspertise vil lære hvordan et brand opfattes af forbrugerne applikationer som er relevante for en virksomhed som deres identitet og deres emballage. Ansøgningerne skal virkning i sekunder, Skil dig ud fra konkurrenterne og meddele deres forbrugere. Vi lærer at arbejde ud fra en strategisk bund, Omdannelse af værdien proposition på en kreative koncept at bygge identitet. Vi vil designe identitet fra dets primære såsom typografi eller farve elementer. Vi fortsætter indtil de væsentligste og spændende elementer som logo, det visuelle system eller nogen applikationer, hvor det realiseres.

Vi analyserer og lærer at skabe en identitet, der er unikt produkt, for at skabe værdi gennem emballage og bruge pakken som kommunikationsmiddel. Vi vil arbejde på at lære at designe fra strukturen og volumen til grafikpakken påført beholderen. I processen med at designe en oprigtig pakke, der klart definerer fordelene ved produktet, vil vi diskutere produktionaf materialeraf bæredygtighedaf enkelhedaf transport og personalisering. Endelig vi generere et globalt projekt, som vil gælde alle de erhvervede kundskaber for at forberede fagfolk til denne nye og spændende miljø.

MÅL

  • Tilegne de begrænsninger af en designproces i en reel og professionel sammenhæng.
  • Assimilere den viden og ekspertise fra et globalt projekt af identitet og emballage fra koncept til produktion.
  • Forståelse grafisk design som et redskab til at overføre værdier og strategiske reaktioner på sociale og markedsmæssige problemer.
  • Lær hver nødvendigt at skabe et godt projekt identitet og emballage metoder. Praksis fra analyse, design og produktion til at generere en komplet projekt fra et strategisk synspunkt.
  • Assimilere viden om materialer, produktionssystemer, emballage systemer, trykning og kvalitetssystemer.
  • Mastering præsentationen af ​​et udkast til identitet og / eller emballage på en professionel måde.
portfolio4_2

Undersøgelse plan

Master of Branding og emballering er struktureret fra følgende fagområder er integreret i en cross-projekt udviklet over 10 forsøgspersoner

Branding og strategi

Undersøgelse brand koncept og dets skabelsesprocessen. Vi forstår, hvordan en strategisk proces, og hvordan man kan forstå en værdi proposition. Vi analyserer reelle casestudier af kompetence og referencer. Vi studerer hvad mærke arkitektur, processen med at skabe navne og slogans og vil afklare, hvad der er og ikke er branding.

Identitet - Konceptualisering

Vi vil gå fra strategi til kreativitet. Vi lærer at forvandle en værdi proposition i et kreativt koncept, som at opbygge en solid, udholdende og nyttig identitet på alle kontaktpunkter. Vi forstår forskellene mellem corporate image og corporate identity og mellem logo og brand.

Design Visuel identitet I - Design

Når overtog de teoretiske og kreative metoder til at skabe koncepter begreber, vil vi begynde designfasen. Vi lærer om de forskellige typer af logoer og hvordan man opbygger en visuel identitet. Vi taler om en af ​​de vigtigste i ethvert område af grafisk design, især i skabelsen af ​​identitet aspekter: virksomhedernes skrifttyper.

Visuel identitet Design II - Design

Vi fortsætter med at studere de elementer af identitet: i dette modul vil lære om visuelle systemer, hvilke typer eksisterer, og dykke ned i de fleksible visuelle systemer. Vi vil anvende farve, forstår at give identitetsbevis betydninger gennem kromatisk rækkevidde og skabe farvepaletter. Vi vil se, hvordan en identitet 360 gælder: offline (papirvarer, skiltning, uniformer, flåder ..) og online (web, RRSS, digitale signaturer ..) ..

Identitet - Præsentation og artefinalización

En af de vigtigste øjeblikke i designprocessen er præsentationen. Hvis vi ønsker, at vores projekt skal lykkes, præsenterer vi det på en fremragende måde: lære at opbygge en overbevisende præsentation for vores klient som en rigtig professionel projekt.

Efter den kreative fase vil vi normalisere vores identitet: hvad er de corporate manualer, hvad de er, og hvordan de er konstrueret.

Endelig lærer vi at kunst-slut vores logo og symbol og generere en indlevering med alle vores standard identitet.

Emballage: Historie og Strategi

Vi studerer udviklingen og historie emballagedesign.

Vi lærer i den præ-design, analysere konkurrence og markedet med henvisning til at udtrække brugbare konklusioner.

Vi vil udstyre vores produkt en unik identitet, der differentierer. Vi genererer et sammenhængende kreativt koncept med værdien proposition af vores brand og samtidig er i stand til at overføre de unikke værdier i vores produkt ved hjælp af pakken som kommunikationsværktøj.

Kunst retning Emballage: Fotografi og Illustration

Ikke alene har vi sige, men hvordan vi siger det. Dette modul vil tale i dybden om fotografering og illustration. Fagfolk kender og undersøgelser på disse områder, vil vi diskutere, hvilke sprog der anvendes afhængigt af den kategori, hvor vi er.

Endelig lærer vi at afgøre, om vores projekt har brug for en af ​​disse ressourcer, og hvis ja, hvordan man definerer, hvad stil og æstetiske valg.

Jeg Emballage Design - Strukturel design

Efter at have defineret identitet vores produkt passere hans fysiske konstruktion. Pass fra 2D til 3D, vil vi designe emballage volumen til at forstå de begrænsninger og behov af forskellige materialer.

Lær at designe afhængigt af typen af ​​pakken, vi har brug for vores produkt og se, hvilke typer af pakker, der udbydes af markedet.

Packaging Design II - Anvendt Graphics Product

Når volumenet studerede anvendt tilbage til grafen. Vi forstår at opdele beskederne på de forskellige ansigter eller forskellige elementer i vores pakke.

Vi vil se, hvordan man kan generere følelser i processen med udpakning og tænker på, hvordan du placerer de oplysninger baseret på placeringen af ​​vores produkt på hylden.

Emballage - Fremstillingsmetode og Materialer

Vi uddybe de eksisterende produktionsmetoder. Hvilke systemer anvendes, og hvilke fordele hver. Vi taler om materialer, blæk, teksturer, overflader og ved, hvad begrænsninger de har.

Brug den opnåede viden til, i fremtiden, at give vores emballage værdier gennem produktionsprocesser.

Vi lærer at fremlægge et udkast til emballage til vores kunde, så vigtig som designfasen, hvis vi ønsker, at vores projekt til en vellykket afslutning

Afsluttende Master Arbejde

Ud over at overvinde de kreditter af de ovennævnte moduler, skal alle studerende udvikle en bestående af et personligt projekt for omfattende grafisk design fra indholdet undervist i løbet Master Integreret Projekt.

Yderligere aktiviteter

Ecodiseño af emballage. (økologiske produkter og emballage design)

Lær at skabe en mere effektiv og bæredygtig emballage for at fremme godt design og optimal brug af materialer.

design Vin mærkning

Lær første hånd de specifikke metoder for ønologi sektor. Studieordningen er opbygget i fire moduler.
De materialer, der udgør pensum er fordelt som følger:

EMNER ECTS
Branding og strategi 5
Identitet-konceptualisering 5
Visuel identitet Design Design I- 5
Visuel identitet design II Design 5
Identitet, Præsentation og Artefinalización 5
Emballage: Historie og Strategi 5
Art Direction i emballage- Fotografi og Illustration 5
Packaging Design konstruktionsdesign I- 5
Emballage design Grafisk Anvendt til produkt II- 5
Emballage- Produktion Metoder og materialer 5
Afsluttende Master Arbejde 10
ALT ECTS 60

Krav

Denne Master er rettet mod mennesker, der opfylder følgende profil:

  • Kandidater i design
<li>    Kandidater i kommunikation og reklame</li>
<li>    Fine Arts kandidater</li>
<li>    Kandidater i Reklame og Public Relations</li>
<li>    Kandidater i Kommunikation Audiovisual</li>

I tilfælde, hvor den studerende viser tidligere videregående uddannelse til en proces med akkreditering af universitetsuddannelse, vil faglige udvalg vurdere kandidatens CV og portfolio og afsluttede pensum, som skal opretholde en rimelig ækvivalens med eksisterende undersøgelser grad det samme område.

Degree

Folk, der passerer evalueringen program vil opnå en dobbelt grad: Course på ESdesign - Superior School of Design Barcelona kursus på International University of Valencia, som krediteret dem som fagfolk i speciale undersøgt.

karrieremuligheder

  • Undersøgelser Grafisk Design
<li>    Kommunikationsagenturer</li>
<li>    Branding og emballage agenturer.</li>
<li>    Virksomheder, der forvalter brands og produkter</li>

Program undervist i:
  • Spansk

Se 12 flere kurser fra Escuela Superior de Diseño de Barcelona »

Dette kursus er Online
Start Date
Nov 19, 2019
Duration
12 måneder
Fuldtid
Price
4,800 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Nov 19, 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Nov 19, 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date