Doktorgrad i marketing
Atlantic International University
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Honolulu, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 13.500 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Pædagogisk online-program: $ 13.500,00 / Andragogic online-program: $ 8.500,00
Introduktion
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doctor of alt = "Marketing hos AIU
Lægen for alt = "Marketing (PhD) mål er at hjælpe studerende med at forberede sig på en karriere inden for markedsføring ved at give de rigtige værktøjer og viden. Også ved at have en ph.d. kan de studerende vælge at lave akademisk forskning eller undervise i deres valgte felt. alt = "Marketing program er designet til at fremme den professionelle udvikling af erfarne alt =" Marketing kandidater og fagfolk i alt = "Marketing arena ved at udvide deres viden og udstyre dem med bred forskning og proces alt =" Marketing færdigheder, der sætter dem i stand til at gøre et vigtigt ledelsesbidrag til deres valgte områder.
Se og lær mere om AIU i dag!
Atlantic International University - En kulturel ændring i uddannelse. fra AIU på Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Indlæggelser
Læreplan
AIU's doktorgrad i uddannelse går et skridt videre ved at give studerende mulighed for at studere og undersøge flere centrale områder inden for datalogi for at udvikle et unikt fundament for praktisk viden og datalogisk teori.
Din AIU fjernundervisning doktorgradsprogram i uddannelse vil være et skræddersyet program, designet netop for dig af dig og din rådgiver. Denne fleksibilitet til at imødekomme dine behov findes sjældent i andre fjernundervisningsprogrammer. Vores program kræver ikke, at hver studerende skal studere de samme fag og bruge de samme bøger og andre læringsmaterialer som alle andre studerende. I stedet er vores online ph.d.-programmer designet til dig. De er individuelt designet til at opfylde dine behov og hjælpe dig med at nå dine professionelle og personlige mål.
Vigtigt: Nedenfor er et eksempel på de emner eller områder, du kan udvikle og arbejde med i løbet af dine studier. Det er på ingen måde en komplet eller påkrævet liste, da AIU -programmer ikke følger en standardiseret pensum. Det er udelukkende ment som et referencepunkt og eksempel. Vil du lære mere om pensumdesign på AIU? ( Kursus og pensum )
Kernekurser og emner inden for marketing
- Brand Equity og Customer Equity
- Relationsopbygning i virtuelle samfund
- Forbrugerforholdsledelse
- Webekspertise
- Informationsbehandling i online-miljøer
- Livshændelser for forbrugernes adfærd
- Servicegarantier
- Salgsledelse
- Marketing Management
- Avancerede emner inden for detailhandel
- Services Marketing
- Organisatorisk nedbrydning og outsourcing
- Valg af detailwebsted
- Forholdets kvalitet
- Iværksættermarkedsføring og salg
- Marketingværktøjer Fonde og applikationer
- Kunde beslutningstagning
- Direkte marketing
- Markedsføring på Internettet
- Strategisk Marketing
- International Marketing
- Brand Marketing strategi
- Promotionsstyring og strategi
- Globale marketingspørgsmål og strategier
- Tjenester og professionel service marketing
- Markedsstrategi
- Marketingteori og marketingmodeller
- Marketing Konstruksanalyse
- Avancerede marketing forskningsteknikker
- Multikanal marketingstrategi
- International Brand Equity
- International distribution management
- Banebrydende fordel
- Virksomhedernes sociale ansvar
- Kundetilfredshed og fast ydelse
- Servicefejl og gendannelse
Orienteringskurser
- Kommunikation og efterforskning (omfattende CV)
- Organisationsteori (portefølje)
- Erfaringslæring (selvbiografi)
- Akademisk evaluering (spørgeskema)
- Grundlaget for viden (Integration Chart)
- Grundlæggende principper I (Uddannelsesfilosofi)
- Professionel Evaluering (Selvvurdering Matrix)
- Udvikling af Graduate Study (garanti for en akademisk grad)
Forskningsprojekt i Marketing
- Doktorsafhandlingsprojekt
- MBM900 Doktorandforslag
- MBM902 Doktorsafhandling (15.000 ord)
- Publikation: Hver Doctor of Marketing kandidat opfordres til at offentliggøre deres forskningsartikler enten online i det offentlige område eller gennem faglige tidsskrifter og tidsskrifter verden over.