Doktorgrad i salg og marketing
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Nøgleinformation
Campus placering
Zurich, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 - 6 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
EUR 3.050 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
3 TOP UNIVERSITETER = 1 EUROPÆISK DOKTORAT / stærk> Alle studerende skal udover ABMS Switzerland Doctorate have en fælles doktorgrad med universitetet i Dąbrowa Górnicza (WSB) og Taras Shevchenko National University (KNU). ABMS er certificeret af EFMD EOCCS, den schweiziske nationale kvalitet for uddannelse (EduQua) og ASIC UK. WSB er en europæisk stat anerkendt universitet og KNU er et europæisk offentligt universitet grundlagt for 200 år siden og rangeret blandt top 500 universiteter i verden. 3 Top European Universities = Bedste Virtual / Online Program = 1 Top European Doctorate SCHWEIZ + EU + TOP RANKED 500 Advance Din ekspertise hos ABMS Forbind dig med elever og ledere ligesom dig i vores online ph.d.-programmer. Du vil gå så langt som dit sind vil tage dig som doktorand ved ABMS.
For akademiske forskere og lærere Doktoratet for salg og markedsføring (DBA) betyder det højeste niveau af præstation i enhver akademisk disciplin.
Det er det højeste uddannelsesniveau, du kan studere på ABMS Open University. På dette niveau studerende får fuldt kendskab ikke bare knowhow, skal vores elever kunne komme med ny teori selv og bør være i stand til at håndtere store hold og undervise unge fagfolk, hvordan man gør tingene bedre, de introduceret til ledelse som en akademisk disciplin. Doktorgrad i Salg og Marketing er en meget ansete kvalifikation, der er fuldt i stand til at yde stor støtte til karrieren for dem, der er relateret til reklamen og marketing verden. Denne kvalifikation kan yde hjælp til folk, der ønsker at sælge produkter for deres kunder ved at tiltrække et stort flertal af de besøgende og øge deres salg. Faktisk er den vigtigste er, at hver enkelt virksomhed eller mere præcist produkt kræver forfremmelse, uanset hvor godt det er. Du er nødt til at fortælle folk om de kvaliteter af produktet, fordi de kun vil overveje at bruge det, når de vil vide det. Af denne grund, inden for salg og marketing er direkte eller indirekte forbundet med alle andre område, fordi for at tiltrække kunder, vi alle har brug for forfremmelse. Moderne verden har den fordel, hurtig kommunikation, og der er mere end nok medier, der anvendes af fagfolk, der er forbundet med området for salg og marketing. Internettet er den mest potente reklamesøjle for moderne æra, som besidder magten til at formidle budskaber på få minutter til folk i denne verden. Sociale netværk og andre relaterede platforme især er dukket op som overbevisende marketing-platforme, fordi et stort antal mennesker fra forskellige dele af denne verden er forbundet med dem. De, der forfølger Doktorgrad i Salg og Marketing undervises forskellige strategier og færdigheder, der kan anvendes for at bruge sociale medier til at udføre fremme af produkter og tjenester. Tilsvarende E-Business er relateret til anvendelsen af IKT, der er informations- og kommunikationsteknologi i udførelsen af forretningsaktiviteter. Det er også relateret til salg og marketing og i en doktorgrad i Salg og Marketing program studerende leveres relevant viden om dette område også.
Dette kursus fokuserer også på at fremhæve den væsentligste forskel mellem online såvel som offline marketing strategier. Personer, der opnår denne kvalifikation er i stand til at hjælpe ikke er online, men også offline virksomheder. De muligheder forbundet med sådanne kurser er designet til at undervise de studerende til udvikling af produkter og tjenester, der er i efterspørgslen. Det giver også en dyb indsigt om de tendenser, der hersker i den vigtigste industri. Kort sagt, kan det siges, at salg og marketing aspekter af hovedfeltet samles i en doktorgrad program til at udføre udviklingen af stærkere forretningsmæssige kompetencer i de studerende. Generelt kriterierne for studerende, der ønsker at få indskrevet i dette program adgangskravene er, at de skal have en Master i samme felt eller et værk erfaring i ledelse på syv år i tillæg til enhver bachelor eller tilsvarende. Varigheden af kurset er et år plus afhandling.
I vores ph.d.-uddannelser vil du:
- Udvikle og praktisere innovative forskningsmetoder.
- Optjen uddannelsens højeste kvalitet.
- Opnå ekspertisen til at offentliggøre i peer-reviewed tidsskrifter.
- Bliv en succesfuld ph.d.-forsker og lærer.
Doktorgraden vil tage dit lederskab til det næste niveau. I vores ph.d.-programmer vil du:
- Undersøg og anvend innovative forskningsmetoder.
- Kombiner anvendt forskning og professionel praksis.
- Forbered dig på at få indflydelse på politik og praksis.
- Lær strategier for at lette mere effektive, tilpasningsberettigede organisationer og skabe positive forandringer.
- Bliv en mere innovativ leder inden for dit område.
Studie Sprog: Dette studieprogram undervises udelukkende på engelsk.
Vi har 4 indtag pr. År: januar, april, juli og oktober
moduler:
- Salg og markedsføring
- Global Management
- Strategisk ledelse og ledelse
- Projektledelse
- Strategiske informationssystemanalyser
- Regnskab og finansiering
- Forskningsmetoder
- Elektroniske forskningsmetoder
- Dynamiske hjemmesider
Adgangskrav:
Varighed: et akademisk år + speciale (afhandling tager fra 1 til 4 år) Diploma: DBA i salg og marketing Alder: Mindste alder 25 år Tidligere studie: Master eller tilsvarende ELLER 7 år Ledelseserfaring + En bachelor eller tilsvarende engelsk niveau: IELTS eller Ækvivalent (Kun for studerende fra ikke-engelsktalende lande eller studerende, der ikke studerede på engelsktalende skole) Studiemetode: Online Fee: 19900 Euro Bemærk: Studiegebyr inkluderer ikke ansøgnings- og reservationsgebyr (for at garantere dig et studiested) 240 Euro (engang betaling og ikke refunderes).
European Qualifications Framework: Dette program svarer til EQF Level 8 (ph.d.-niveau)