Doctor of Business Administration (DBA) i mobil og digital marketing
Alfred Nobel Open Business School
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Zürich, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
2 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 5.000 / per semester
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
- Varighed: 2 semestre
- Kreditter: 60
- Sprog: Engelsk
- Undervisningsgebyr: 4000EUR / semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Schweiz & Collegium Humanum Warsaw Management University
Doctor of Business Administration (DBA) - Mobile & Digital Marketing postgraduate studies, arrangeret af Alfred Nobel Open Business School Schweiz i partnerskab med Collegium Humanum Warsaw Management University, er den mest genkendelige og prestigefyldte ledelsesmæssige kvalifikation.
Doctor of Business Administration (DBA) er et postgraduate-kursus, der bekræfter de højeste ledelsesmæssige kvalifikationer, rettet mod erfarne ledere på højt niveau og forretningsfolk. DBA-undersøgelser-Mobile & Digital Marketing er det eneste studieprogram i denne del af verden for specialister i høj klasse inden for digital og mobil marketing, det hurtigst voksende markedsføringsområde. Undersøgelserne er baseret på den mest opdaterede, avancerede teknologiske viden.
Doctor of Business Administration (DBA) - Mobile & Digital Marketing undersøgelser vurderes grundigt og forbedres løbende.
Kandidater fra dette specifikke DBA-program repræsenterer en elitegruppe af specialister inden for mobil og digital marketing, der garanterer både sig selv og den potentielle fremtidige arbejdsgiver et højt serviceniveau. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både hvad angår indhold og praksis, og skaber et virtuelt arbejdsområde, der muliggør hurtigere implementering af den erhvervede viden. Vi uddanner efter metoden til uddannelse af velkendte i USA for kvalificeret ledelsespersonale, der perfekt trænger ind i området nye teknologier, marketing og digital og mobil marketing.
Kreative teknologiske løsninger og applikationsløsninger samt en ny organisation og administrationssystemer muliggør let og behagelig uddannelse.
Denne specialisering dækker de begreber, værktøjer og teknikker, der er nødvendige for at kommunikere med kunderne på en systematisk og integreret måde og til at skabe effektive, målrettede reklamekampagner. Når du gennemfører specialiseringen i mobil og digital marketing, forstår du strategiske marketingkoncepter og de værktøjer, der kræves for at træffe velinformerede beslutninger og angiver retningen for din virksomhed, forretningsenhed, afdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Programmet DBA in Digital and Mobile Marketing hjælper dig med at oprette og levere effektive mobile marketingkampagner. Du vil dække de koncepter og tendenser, der ligger til grund for mobilmarkedsføring, og tage et dybtgående kig på SMS-kampagner og mobiloptimerede websteder.
Du vil se på de nye tendenser inden for mobilrummet og genkende den nye mulighed, som "altid tændte" mobile enheder giver for effektivt at interagere med bestemte målgrupper baseret på kontekst og placering.
Mobilmarkedsføringsmodulet dækker de centrale begreber og terminologi, der bruges inden for mobilmarkedsføring, og giver dig den tekniske viden og færdigheder til at opbygge og vedligeholde en effektiv mobilmarkedsføringsstrategi. Du vil udvikle viden og færdigheder til at køre effektive kampagner gennem valg af passende værktøjer og ressourcer og gennem håndteringsteknikker til mobilabonnentliste.
Med vores unikke modulære tilgang til at levere vores programmer, vores brancheledende forhold mellem studerende og instruktører og vores små, fokuserede online klassestørrelser, kan vi tage os tid til at sikre, at alle vores studerende virkelig lykkes med at forstå, hvordan man udvikler en virksomhed til at betjene kunder på et bureau. Du får erfaring med gruppedynamik, organisationsændringer, teknologiplatforme og strategi. Du får en holistisk oplevelse i hvert modul, hvilket gør dine færdigheder lettere at anvende i den virkelige verden.
Uddannelse gives online med foredrag, videoer og konsulentbistand.
Kurset afsluttes med aflevering af en afhandling og dens forsvar.
Ansøgning
- indsende en ansøgningsformular
- indsende en kopi af din kvalifikation
- CV
Kursusindhold
Moduler | Kreditnumre |
Mobil marketing | 10 |
Introduktion til digital marketing | 10 |
Søgemaskine optimering | 5 |
Betal pr. Klik | 5 |
Digital display og videoannoncering | 5 |
Marketing på sociale medier | 10 |
E-mail marketing | 5 |
Analytics | 5 |
Strategi og planlægning | 5 |
Indlæggelser
Læreplan
- Varighed: 2 semestre
- Credits: 60
- Sprog: Engelsk
- Program: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warszawa Management University
Doctor of Business Administration (DBA) – Mobile & Digital Marketing postgraduate studies, organiseret af Alfred Nobel Open Business School Switzerland i samarbejde med Collegium Humanum Warsaw Management University, er den mest genkendelige og prestigefyldte ledelseskvalifikation.
Doctor of Business Administration (DBA) er et postgraduat kursus, der bekræfter de højeste ledelsesmæssige kvalifikationer, rettet mod erfarne ledere på højt niveau og forretningsfolk. DBA-studier – Mobile & Digital Marketing er det eneste studieprogram i denne del af verden for højklasses specialister inden for digital & mobil marketing, det hurtigst voksende område inden for marketing. Studierne er baseret på den mest opdaterede, avancerede teknologiske viden.
Doctor of Business Administration (DBA) - Studier af mobil og digital markedsføring bliver nøje vurderet og løbende forbedret.
Kandidater fra dette specifikke DBA-program repræsenterer en elitegruppe af specialister inden for mobil og digital marketing, der garanterer både sig selv og den potentielle fremtidige arbejdsgiver et højt serviceniveau. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både hvad angår indhold og praksis, og skaber et virtuelt arbejdsområde, der muliggør hurtigere implementering af den erhvervede viden. Vi uddanner efter metoden til uddannelse af velkendte i USA for kvalificeret ledelsespersonale, der perfekt trænger ind i området nye teknologier, marketing og digital og mobil marketing.
Kreative teknologiske løsninger og applikationsløsninger samt en ny organisation og administrationssystemer muliggør let og behagelig uddannelse.
Denne specialisering dækker de begreber, værktøjer og teknikker, der er nødvendige for at kommunikere med kunderne på en systematisk og integreret måde og til at skabe effektive, målrettede reklamekampagner. Når du gennemfører specialiseringen i mobil og digital marketing, forstår du strategiske marketingkoncepter og de værktøjer, der kræves for at træffe velinformerede beslutninger og angiver retningen for din virksomhed, forretningsenhed, afdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Du vil se på de nye tendenser inden for det mobile rum og genkende den nye mulighed, som "altid-på" mobile enheder giver for at interagere effektivt med specifikke målgrupper baseret på kontekst og placering.
Mobilmarkedsføringsmodulet dækker de centrale begreber og terminologi, der bruges inden for mobilmarkedsføring, og giver dig den tekniske viden og færdigheder til at opbygge og vedligeholde en effektiv mobilmarkedsføringsstrategi. Du vil udvikle viden og færdigheder til at køre effektive kampagner gennem valg af passende værktøjer og ressourcer og gennem håndteringsteknikker til mobilabonnentliste.
Med vores unikke modulære tilgang til at levere vores programmer, vores brancheledende forhold mellem studerende og instruktører og vores små, fokuserede online klassestørrelser, kan vi tage os tid til at sikre, at alle vores studerende virkelig lykkes med at forstå, hvordan man udvikler en virksomhed til at betjene kunder på et bureau. Du får erfaring med gruppedynamik, organisationsændringer, teknologiplatforme og strategi. Du får en holistisk oplevelse i hvert modul, hvilket gør dine færdigheder lettere at anvende i den virkelige verden.
Træning tilbydes online med foredrag, videoer og konsulentbistand.
Kurset afsluttes med aflevering af en afhandling og dens forsvar.
Kursusindhold
Moduler | Kreditnumre |
Mobil markedsføring | 10 |
Introduktion til digital markedsføring | 10 |
Søgemaskine optimering | 5 |
Betal pr. klik | 5 |
Digital display- og videoannoncering | 5 |
Marketing på sociale medier | 10 |
E-mail marketing | 5 |
Analytics | 5 |
Strategi og planlægning | 5 |
Programresultat
Programmet DBA in Digital and Mobile Marketing hjælper dig med at oprette og levere effektive mobile marketingkampagner. Du vil dække de koncepter og tendenser, der ligger til grund for mobilmarkedsføring, og tage et dybtgående kig på SMS-kampagner og mobiloptimerede websteder.