Dobbelt master i ledelse og ledelse i online kommunikation

Generelt

2 tilgængelige placeringer
Læs mere om dette studie på uddannelsens hjemmeside

Program beskrivelse

Hvorfor dette program?

Med denne online Master bliver du en digital dircom, og du kan lede den digitale transformation af kommunikationsafdelingen i ethvert firma. Derudover vil det give dig mulighed for at mestre de magtfulde teknikker og kommunikationsværktøjer, som det digitale miljø tilbyder, til at implementere dem i de forskellige projekter, du leder.

Du vil være i stand til effektivt at styre de kommunikationsbehov, der opstår i enhver virksomhed: begivenheder, omdømme, kampagner, content marketing, branding osv., Samt overvåge resultaterne af de udførte handlinger.

målsætninger

"Du vil forstå, hvad digital kommunikation er, og du vil forstå behovet for at integrere den i den globale plan."
  • Du kan administrere et kommunikationsteam, der integrerer alle discipliner i det digitale miljø.
  • Du kender de teknikker, der giver dig mulighed for at påvirke det publikum, der er mest modtagelige for din besked, med en høj grad af nøjagtighed.
  • Du vil kunne følge sporene og den digitale trail, som brugerne efterlader på Internettet for at oprette forbindelse til deres behov, på et praktisk umuligt niveau i det analoge miljø.
  • Du vil dykke ned i de enorme muligheder for digital kommunikation, der åbner op for virksomheden.
  • Du vil have viden og analytiske værktøjer, målinger og målemodeller.
  • Du vil anvende passende metoder, værktøjer og teknikker til at skabe og levere effektivt digitalt indhold til tredjepart.

earth, internet, globalisationTheDigitalArtist / Pixabay

Til hvem det er rettet?

  • Du har studeret en bachelorgrad, kandidatgrad eller eksamensbevis i kommunikation, journalistik, public relations eller beslægtede karrierer.
  • Du har mindst tre års erfaring i en afdeling. kommunikation og ønsker at få adgang til en ledelsesposition.
  • Du skal lede skiftet af en kommunikationsafdeling i processen med at tilpasse den til den aktuelle kontekst.
  • Du er freelance, eller du har en virksomhed, hvis forretningsmodel er baseret på at tilbyde digitale kommunikationstjenester til tredjepart.
  • Du ønsker at oprette et bureau eller en konsulenttjeneste, der er specialiseret i digital kommunikation.
  • Det er vigtigt, at studerende tager udgangspunkt i forudgående viden inden for kommunikationsområder.

program

  • Organisering af digitale begivenheder
  • Professionel blogger
  • Digital kreativitet
  • Email Marketing, Medlemskab og CRM
  • Digitale projekter adresse
  • Strategisk beslutningstagning
  • Online omdømme i virksomheden (ORM)
  • Indhold Marketing Strategies
  • Social Media Strategist
  • Google Analytics indledning
  • google Analytics
  • Google Tag manager
  • Video marketing til YouTube
  • Brand Management

Modaliteter og Metode

Metoden anvendt i International Marketing til elevernes læring og undervisning i de forskellige kurser er baseret på konceptet om så vidt muligt at tilpasse elevernes træning så meget, at sidstnævnte vælger den tid, der er dedikeret til den guidede undersøgelse. til en planlægning etableret af centret. Af denne grund tilbyder vi tre metoder til undersøgelse:

  • E-learning, hvor alt træning og materiale er online.
  • Ansigt til ansigt, hvor han baserer sin træning på ansigt til ansigt klasser.
  • Blended Learning eller mixed, der kombinerer ansigt til ansigt træning med online træning.

I begge metoder fremmes en fleksibilitet i tidens ledelse, altid styret af et par midlertidige stier. Samarbejdsarbejde, deltagelse og kontakt til enhver tid med den faglærer, der er specialiseret i emnet, vil gøre hele træningsprocessen til en simpel og bæredygtig opgave. For alt dette består klosteret af højt kvalificerede fagfolk i hver specialitet.

E-Learning

I E-learning mode baserer den studerende sin læring på online arbejde gennem vores virtuelle campus. Hver elev har et program af aktiviteter og studerer i online campus for at nå deres mål. Det har figuren af læreren og vejlederen.

Optagelse og krav

Kandidater, der akkrediterer en højere grad, kan få adgang til dette program. De kandidater, der ikke har en højere grad, kan få adgang til programmet i kraft af deres faglige fordele, uddannelse eller tilsvarende fordele.

Ud over disse krav skal kandidater udfylde en ansøgning om optagelse og, afhængigt af resultatet af det samme, en personlig samtale.

Følgende trin er:

123398_admision01.jpg

(*) Hvis kandidaten ikke blev optaget , vil IM fuldt ud tilbagebetale undervisningsbeløbet.
Bekræftelse af sted kan ikke garanteres, før processen er afsluttet og vil ske efter en streng rækkefølge, denne proces varer ca. 72 timer
Derudover kan du bede om andre oplysninger såsom cv, motivationsbrev, engelsk niveau, arbejdserfaring og / eller akkreditering af de givne oplysninger.
Målet er at guide den studerende til det mest passende program baseret på deres træning, erfaring, tid for dedikation og træningsmål.

Start datoer

Kontakt næste opkald

Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Læs mere

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Minimer
Barcelona , Madrid + 1 Mere Mindre