Diplom i Social Media Marketing

Shaw Academy

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Diplom i Social Media Marketing

Shaw Academy

Sociale medier er blevet en af ​​de dominerende former for kommunikation i det digitale rum, der drastisk ændrer det traditionelle forhold mellem en forbruger og en virksomhed. Moderne fagfolk skal vide, hvordan man kan udnytte disse vigtige marketingkanaler til at vokse deres forretning og beskytte sit omdømme. Dette kursus giver et solidt fundament for dem, der har til hensigt at opbygge og beskytte deres mærke i sociale medier, så registrer i dag for at begynde at lære.

Kursusdetaljer

LESSON 1 - Lær at vide sociale medier

Hvad er Social Media? Hvad er fundamentet? Hvordan påvirker det hele din virksomhed? Du vil lære præcis, hvorfor din virksomhed skal bruge Social Media Marketing som et værktøj til at nå flere kunder. Vi introducerer socialt indhold og fordelene ved at bruge det til at nå flere tilhængere. Vi vil se på det grundlæggende ved at identificere dit publikum og målrette dem korrekt, så du kan udnytte den viden til at opbygge et fællesskab af tilhængere online, der kan omdannes til at købe kunder.

LESSON 2 - Kendskab til din målgruppe

Social Media handler om at have en samtale online. Social Media Marketing handler om at omdanne samtalen til at tegne potentielle kunder mod din virksomhed. Hvis du ikke ved hvem du snakker med, hvordan kan du vide, hvad de vil tale om? I denne lektion ser vi på at identificere dit potentielle publikum, hvordan man snakker med dem korrekt og hvordan man konverterer dit bredere publikum til kundeemner, og dine fører til købere.

LESSON 3 - Platformene - Socialt indhold

I lektion 3 ser vi på at fordybe os i Social Media, idet vi udnytter værktøjer som hashtags og trends for at holde os opdateret med alt omkring os. Vi taler om platformernes hurtige karakter ved at bruge disse til vores fordel og se på nogle værktøjer til at holde vores indhold relevant og engagerende. Ved at skabe godt indhold sikrer vi, at vi kun engagerer os med de stærkeste kundeemner på en meningsfuld måde, som vi så kan gøre til vores mest loyale købere.

LESSON 4 - Brugergenereret indhold - YouTube, Instagram

I en verden, hvor video og billeder gør det stærkeste Social Media-indhold, hvordan bruger vi disse medier til at involvere vores kundeemner korrekt? I et massivt konkurrencedygtigt landskab, hvor kvalitet og værdi er forskellen mellem en konvertering og en aktie, ser vi på de mest populære platforme, der udnytter disse medier, og hvordan vi kan udnytte dem til at skabe indhold, der konverterer visninger til kundeemner og fører til købere.

LESSON 5 - Facebook Advertising

Ønsker du at forstå hvordan man får og beholder de rigtige kunder? I denne lektion vil vi vise dig, hvordan du målretter dit publikum for blygenerering. Du vil lære at oprette indhold og få det indhold foran det rigtige publikum til at køre konverteringer. Vigtigst, vi vil vise dig, hvordan du sporer dine succeser.

LESSON 6 - Salgstragten - Drej dine ledere til købere

Når du har etableret en stærk social media-tilstedeværelse, identificerede dit publikum og skabte et konstant pålideligt blyflow, hvad da? Kender du de forventede tal i form af konvertering eller frafald? Kender du værdien af ​​gentagelsesvirksomhed? At forstå salgstragten på vores kunderejse er afgørende. Vi ønsker at skifte kundeemner til købere, men også for at maksimere effektiviteten af ​​disse bestræbelser og få vores købere kommet tilbage som loyale gentagelseskunder.

LESSON 7 - Data-Driven Marketing

I lektion 7 diskuterer vi vigtigheden af ​​at analysere vores data for at forstå virkningen af ​​vores Social Media indsats. Vi introducerer mange processer og værktøjer, der hjælper med at styre vores beslutningstagning, så vi kan ændre vores kampagner for maksimal effekt. Husk, at data drev beslutninger for professionelle marketingfolk og giver dig mulighed for at tage kontrol over din egen skæbne i det sociale rum og hvordan man opnår det absolutte maksimale investeringsafkast, samtidig med at man optimerer din effektivitet.

LESSON 8 - Strategi - Monetisering af processen

I vores sidste lektion af dette introduktionskursus ser vi på Social Media fra et rent "Return on Investment" perspektiv. Hvordan kan vi bruge vores kvalitetsindhold til at generere målbar kommerciel gevinst? Vi undersøger e-handelsverdenen, ser på nogle forskellige modeller og fremgangsmåder, og lærer at optimere vores indhold og kanaler for at sikre et højt investeringsafkast for vores forretning. Vi vil tage alt, hvad vi har lært hidtil, og se på, hvordan vi skal bringe det sammen i en strategi, som ikke kun fungerer, men fungerer på en effektiv og rentabel måde.

Begynd at lære nu

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret February 9, 2018
Varighed og pris
This course is Online
Start Date
Startdato
Åben tilmelding
Duration
Varighed
4 uger
Deltid
Price
Pris
50 EUR
om måneden
Information
Deadline
Locations
Irland - Ireland Online
Startdato : Åben tilmelding
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Åben tilmelding
Irland - Ireland Online
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen