Diplom for fællesskabstjenester
Australian College of Skills & Education Pty Ltd
Nøgleinformation
Campus placering
Oakhurst, Australien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
AUD 5.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* SÆRLIG RABAT TILGÆNGELIGT TIL 25 SEPTEMBER: $ 3.500
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Om denne kvalifikation
Denne kvalifikation afspejler rollerne i samfundstjenester, sagsbehandling og socialt boligarbejder involveret i styring, koordinering og / eller levering af personcentrerede tjenester til enkeltpersoner, grupper og lokalsamfund.
Kursakkreditering
Dette kursus er nationalt anerkendt under Australian Qualifications Framework (AQF).
Adgangskrav
Der er ingen formelt foreskrevne kursuskrav til denne kvalifikation; dog er den mest almindelige Pathway ind i programmet efter færdiggørelse af CHC42015 Certificate IV i fællesskabstjenester og mere almindeligt kommer fra eksisterende arbejdstagere.
For at tilmelde sig dette kursus
- Elever, der studerer denne kvalifikation, skal have gode kommunikationsevner og vil gennemføre en sprog-, læsevidenskabs- og numerisk test, før de påbegynder træningen, hvis det kræves.
- Dette program er designet til at blive leveret via online levering, og de studerende skal informeres om tidsplanen for tilmelding og skal opretholde de nødvendige studeretid.
- Indenlandske studerende skal bestå en ACSF-baseret LLN-vurdering ved Learning (ACSF Level 3), læsning (ACSF Level 3), skrivning (ACSF Level 3), mundtlig kommunikation (ACSF Level 4) og numeracy (ACSF Level 3) eller besiddelse af et australsk år 12 matriculation certifikat eller et AQTF certifikat IV eller derover.
- Der er også en obligatorisk arbejdsplads krav på 100 timer til denne kvalifikation. ACSE har underskrevet aftaler indgået med udbydere inden for samfundssektoren for at gøre det muligt at lette denne komponent.
Ressourcer kræves
Alle elever skal have adgang til:
- Passende IT-udstyr, herunder en personlig computer eller tablet, der kan åbne og få adgang til LMS og Student Portal
- internetforbindelse
- MS Word, MS Excel og MS PowerPoint. En kopi af Microsoft Office 2010 eller senere. Student- og lærereksemplarer af Office 365 er tilgængelige gratis på https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-da_AU Kun en gyldig skole eller e-mail er påkrævet for at få adgang til produktet.
- Microsoft Windows 2010. Dette kan også fås som en opgradering ved hjælp af det uddannelsesmæssige link ovenfor.
Kursudlevering
CHC52015 Diplom for Fællesskabstjenester , leveres overvejende online, ved hjælp af e-learning platformen indbygget i Student Management System. Studerende vil blive forpligtet til at gennemføre 100 timers arbejdsplads, som skal gøres i et arbejdsmiljø. Bevis herfor kan indsendes af portefølje (logbog på arbejdspladsen), tredjeparts verificerbar rapport eller arbejdspladskontakt af en træner / vurderer.
Alle studerende har en induktion til kurset, for at skitsere lærings- og vurderingsprocesserne, supporttjenesterne og andre relevante oplysninger, før de påbegyndes.
Online (fjernundervisning):
Studerende, der bruger denne mode studie helt selvstændig paced, adgang til alt læring, support og evalueringsmateriale via Student Portal og Learning Management System.
Studerende vil færdiggøre al læsning og læring og vurdering i LMS og indsende enhed efter enhed til bedømmelse og feedback. Hver elev har adgang til deres nominerede træner via LMS, og begge parter kan nemt kommunikere via meddelelsesfunktionen indbygget i LMS.
Trainer / assessorer vil markere og tildele enhed eller elementkompetence gennem LMS og eleverne kan se deres feedback og resultater i deres portal.
Studerende, der studerer online, bør forpligte sig til mindst 12 timers studie om ugen som vejledning i 12-månedersperioden for at opretholde en konstant progressionshastighed.
Generel
Alle elever skal have adgang til:
- Passende IT-udstyr, herunder en personlig computer eller tablet, der kan åbne og få adgang til LMS og Student Portal
- internetforbindelse
- MS Word, MS Excel og MS PowerPoint. En kopi af Microsoft Office 2010 eller senere. Student- og lærereksemplarer af Office 365 er tilgængelige gratis på https://products.office.com/en-au/student/office-in-education?ICID=OfficeCatPage_SE_Officeforstudents-_feature-business-111717-da_AU Kun en gyldig skole eller e-mail er påkrævet for at få adgang til produktet.
- Microsoft Windows 2010. Dette kan også fås som en opgradering ved hjælp af det uddannelsesmæssige link ovenfor.
Studerende vil blive tildelt en online træner / assessor, som de har brug for at kommunikere med regelmæssigt i løbet af deres uddannelse. Online træner / vurderer er der til:
- Giv vejledning og undervisning
- Kontroller fremskridt mindst en gang om måneden og i mindst 1 time pr. Enhed (telefon, email, Skype, Google Hangouts).
- Markér vurderinger og giv feedback.
- Vær et kontaktpunkt for klager eller personlige problemer, der måtte opstå.
Studerende vil blive forpligtet til at afslutte formative aktiviteter og summative vurdering, når de udvikler sig, ved hjælp af Learner Guides, Assessment Workbooks og Learner Exercise Files, der leveres til dem. Bortset fra de tidligere nævnte IT- og softwarekrav, leveres alt andet læringsmateriale til den studerende.
Studerende vil indsende arbejde via Studentportalen eller e-mail til deres træner / vurderer til mærkning. Indsendt arbejde vil blive markeret inden for 5 dage og tilbagemelding tilbydes og resultater indlært af træner / vurderer ved hjælp af trænerportalen.
Trænere vil også kontakte jævnligt for at yde støtte og assistance. Under kontaktpersonerne vil der ydes støtte og opmuntring og diskutere:
- relevant kursusindhold og -begreber
- læringsmuligheder
- tilbagemelding på indsendelser
- eventuelle problemer, som den studerende oplever
- vurderingskrav
- studerende fremskridt
- kursus levering tidsplan
- arbejdsrelaterede spørgsmål
Studerende får mulighed for Formativ vurdering under levering. Trænere giver feedback til elever på områder til forbedringer for at lette udviklingen af passende viden og færdigheder og forberede dem til summativ vurdering.
Træneren kan give yderligere læringsmateriale, hvor der er identificeret huller i deltagerens underliggende viden. Uddannelsesmedarbejdere vil tage alle mulige trin for at justere leveringsmetoder og materialer for at imødekomme individuelle læringsbehov.
Ugentlige webinarer vil blive hostet af en træner / vurderer og vil blive udført som interaktive sessioner. Webinaret bliver hostet på Google Hangouts eller GoToMeeting. Webinar indhold vil derefter blive offentliggjort på ACSE hjemmesiden.
Kursets varighed
Kursets varighed er 12 måneder, selvstændig, herunder alle lærings- og vurderingsaktiviteter. Det forventes dog, at kurslængden vil variere med hensyn til individets kundes niveau af ekspertise og tid til at studere.
Som en vejledning, da det samlede antal enheder i programmet er 16, skal de tilstræbe at afslutte og blive vurderet i 1 enhed hver 3. uge. For at gøre dette skal de studerende studere mindst 12 timer om ugen eller 48 timer om måneden. En detaljeret oversigt over de daglige programmer og tidsplan er indeholdt i 'ACSE Kalender 2018' placeret på det delte drev på C: \ Users \ Dropbox \ Administration Files \ Training Kalender
Kursusenheder
For at opnå denne kvalifikation skal kandidaten demonstrere kompetence i 16 kompetencer:
- 8 kerneenheder
- 8 valgfrie enheder bestående af:
- mindst 6 enheder fra de valgfag, der er anført i retningslinjerne for kvalifikationspakken
- op til 2 enheder fra valgfagene opført i kvalifikationspakken, eventuelle godkendte træningspakker eller akkrediterede kurser - disse enheder skal være relevante for arbejdsresultatet
Enhver kombination af valgfag, der opfylder ovenstående regler, kan vælges til tildeling af diplom for fællesskabstjenester. I givet fald kan valgfag pakkes for at give en kvalifikation med specialisering.
Emballage til hver specialisering:
- mindst 4 Gruppe A valgfag skal vælges til tildeling af Diploma of Community Services (Case Management)
- mindst 3 gruppe B valgfag skal vælges til tildeling af diplom for fællesskabstjenester (sociale boliger)
- Alle C-valgfag skal vælges til tildeling af Diplom for Fællesskabstjenester (Lovpligtig
- CHCCCS007 Udvikle og implementere serviceprogrammer
- CHCCOM003 Udvikle strategier for kommunikation mellem arbejdspladser
- CHCDEV002 Analyser virkningerne af sociologiske faktorer på klienter i fællesskabsarbejde og -tjenester
- CHCDIV003 Behandle og fremme mangfoldighed
- CHCLEG003 Administrer retlig og etisk overholdelse
- CHCMGT005 Tilrettelægge arbejdspladsdebriefing og supportprocesser
- CHCPRP003 Reflektere over og forbedre egen faglig praksis
- HLTWHS004 Administrer arbejdsmiljø og sikkerhed
- CHCCCS004 Vurdere eksisterende behov
- CHCCSM004 Koordinere komplekse tilfældekrav
- CHCCSM005 Udvikle, lette og gennemgå alle aspekter af sagsbehandling
- CHCCSM006 Giv tilsyn med sagsbehandling
- CHCCSM007 Foretag sagen ledelse i en ramme for beskyttelse af børn
- CHCAGE001 Tilrettelægge empowerment for ældre mennesker
- CHCDIS008 Tilrettelægge deltagelse i samfundet og social integration
- CHCPRP001 Udvikle og vedligeholde netværk og samarbejdspartnerskaber
Kursusmaterialer
Du får adgang til læringsmateriale, herunder:
- Learners Guides
- Vurdering af arbejdsbøger
- Casestudier
- Simuleret arbejdsmiljø
- Andre ressourcer, herunder videoer og referencemateriale
- vurderingerne
- Yderligere vurderingsressourcer
Betalingsmuligheder
$ 120
Alle læringsmaterialer inkluderet, ingen ekstra omkostninger.
Omkostninger inkluderer spørgsmålet om SafeWork NSW-erklæring om uddannelse for generel induktion og det faktiske Whitecard, som vil blive sendt til dig af SafeWork NSW inden for 60 dage. Din Erklæring om Uddannelse gælder også i 60 dage, og det giver dig mulighed for at påbegynde arbejde på stedet, inden dit kort ankommer.
Tilbagebetalings politik
Som betingelse for tilmelding og forud for underskrivelsen af ethvert tilmeldingspapir, kræver vi, at du læser vores refusionspolitik fuldt ud. Dette er for at sikre, at du forstår dine rettigheder med hensyn til at få en refusion og eventuelle tidslinjer, der foreskriver, om det kan forekomme eller ej, og det refusionsniveau, du måtte have ret til.
Vurdering
For at kunne afslutte kurset skal du indsende en række formative og summative bedømmelseselementer med forudbestemte intervaller, hvor det er muligt. Disse omfatter:
- Understøtter vidensaflæsning og skriftlige svar
- Casestudie læsning og skriftlige svar
- Journal og Ledger adgang arbejdsbøger
- Praktiske projekter
- Demonstration eller observation (via videoindsendelse eller digitale medier, hovedsagelig til RPL-ansøgere)
- Præsentation (via video indsendelse som en alternativ vurderingsmekanisme)
Vurdering er brugt til at give kandidater feedback om deres fremskridt og til at måle deres færdigheder og viden mod uddannelseskvalifikationskravene.
Vurderings tidslinjer vil blive givet ved tilmeldingen som en del af din tilmeldingsinformationspakke.
Uddannelsespris - Resultat
Studerende, der opnår et kompetent resultat for alle 8 kerneenheder og 8 valgfag, vil modtage CHC52015 Diplom for Fællesskabstjenester
eller
Studerende, der ikke opnår et kompetent resultat i de 8 kerneenheder og 8 valgfag, vil kun modtage en erklæring om opnåelse af CHC52015-diplom for fællesskabstjenester .
Efter afslutningen af CHC52015 Diploma of Community Services kvalifikation, vil kandidater udføre de roller, samfundstjenester, sagsbehandling og sociale boligarbejdere involveret i styring, koordinering og / eller levering af personcentrerede tjenester til enkeltpersoner, grupper og samfund.
Karriere Pathways
Erhvervstitler kan omfatte:
- Community Care Manager
- Care Team Leader
- Familie Tjeneste Koordinator
- Support Facilitator (Community Services)
- Fællesskabsudviklingsarbejder (sociale boliger)
- Boligsjef
- Familie Support Arbejder
- Welfare Support Worker
- Senior Ungdomsarbejder
- Interventionarbejder