Digital markedsføring: et strategisk perspektiv online kort kursus
Yale School of Management
Nøgleinformation
Campus placering
New Haven, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
8 uger
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
USD 2.600
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Opdag strategier, værktøjer og bedste praksis til at levere organisatorisk værdi gennem integreret digital markedsføring.
Digitale strategier, nye teknologier og innovation er i stigende grad blevet fokus i moderne markedsføring. Det er vigtigt, at virksomheder adresserer eventuelle kvalifikationsmangler og udvikler en grundlæggende forståelse af, hvordan man kan skabe værdi gennem kundecentreret digital markedsføring.
I løbet af dette otte ugers program vil du undersøge, hvordan vigtige digitale marketingværktøjer – herunder sociale medier og mobilteknologi – kan udnyttes til at forbedre forbrugerrejsen. Dyk ned i den rolle, eksperimentering og analyser spiller for at muliggøre datadrevet indsigt for at styrke beslutninger vedrørende din organisations bredere strategier.
En online uddannelse, der adskiller dig
Dette onlineprogram for Yale School of Management Executive Education leveres i samarbejde med onlineuddannelsesudbyderen GetSmarter. Slut dig til et voksende fællesskab af globale fagfolk, og drag fordel af muligheden for at:
- Få verificerbare og relevante kompetencer og opnå uvurderlig anerkendelse fra et internationalt udvalg af universiteter, helt online og i din egen tid.
- Nyd en personlig, menneskemedieret online læringsoplevelse skabt for at få dig til at føle dig støttet ved hvert trin.
- Oplev en fleksibel, men struktureret tilgang til online uddannelse, mens du planlægger din læring omkring dit liv for at nå ugentlige milepæle.
Hvorfor vælge GetSmarter?
GetSmarter, drevet af 2U, er en online læringsekspert med over 10 års erfaring i at udvikle premium online korte kurser fra verdens førende universiteter og institutioner. Vi er drevet af 2U til at støtte dig i at frigøre dit potentiale gennem livsændrende læring med en fordybende og højberøringsoplevelse.
Vi leverer markedsledede kurser, der udstyrer arbejdende fagfolk med den ekspertise, der kræves for at opkvalificere, genoplære eller kickstarte en helt ny karriere. Gennem en datadrevet tilgang analyserer vi fremtidige kompetencekrav og sikrer, at alle kurser imødekommer dette behov. Vi sikrer, at førende universiteter og institutioner er dine ekspertguider, og vores folk, teknologi og ressourcer er din motor – sammen driver vi mere end blot uddannelse, vi driver dit potentiale.
Besøg kursussiden for at finde ud af mere om kommende sessionsdatoer, programpris og mere:
Ideelle studerende
Er dette program noget for dig?
Dette program er rettet mod virksomhedsledere, fagfolk, ledere og iværksættere, som ønsker at få en bedre forståelse af deres kunder og lære at bruge vigtige digitale marketingværktøjer og en integreret digital marketingstrategi til at forbedre virksomhedens præstation. I et stadigt skiftende forbruger- og digitalt landskab er dette essentielt for alle, der ønsker at udforske rollen som digital markedsføring i en organisation, og hvordan den kan bruges til at informere beslutningstagningsstrategien.
Programresultat
Du går væk med:
- Evnen til at undersøge muligheder for at skabe og fange værdi gennem hele kunderejsen.
- En forståelse af, hvordan værdi kan udvindes fra data, og indsigt i vigtige digitale marketingværktøjer, der kan hjælpe med at informere evidensbaserede forretningsbeslutninger.
- Den nødvendige viden for at maksimere værdien fra ejede medier via søgemaskineoptimering (SEO), markedsføring på sociale medier og betalte mediestrategier.
- Et certifikat for deltagelse fra Yale School of Management Executive Education, der formaliserer dine væsentlige digitale marketingfærdigheder og viden.*
*Når du har gennemført dit program, vil du også deltage i den eksklusive Yale School of Management Executive Education-gruppe på LinkedIn
Læreplan
Programoversigt
- Modul 1
Rammer for at skabe kundeværdi - Modul 2
Betalte medier: Annoncering, der når ud til kunder - Modul 3
Ejet medie: Effektiv content marketing - Modul 4
Sociale medier: Lytning, promovering og engagement - Modul 5
Udvidelse af værdi ved hjælp af mobile teknologier - Modul 6
Brug af analyser til at innovere - Modul 7
Organisatoriske overvejelser for digital transformation - Modul 8
Digital markedsføring, regulering og fremtiden
Administrer din tid
GetSmarters læringsmodel er designet til at hjælpe dig, som arbejdende professionel, med at forbedre dine færdigheder uden at gå på kompromis med arbejds- og familieansvar. Kursusarbejdet er opdelt i ugentlige, overskuelige små moduler med trinvise deadlines, designet til at hjælpe dig med at sætte tempoet i gang i løbet af kurset og give dig benplads til at arbejde, når det passer dig bedst.
I begyndelsen af hvert modul vil du blive præsenteret for det kursusindhold og de opgaver, der er nødvendige for at gennemføre. Du har også adgang til din succesrådgiver, som vil hjælpe dig med at administrere din tid og støtte dig med eventuelle administrative eller tekniske spørgsmål, du måtte have.