Bachelor i ungdomsuddannelse
Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia
Nøgleinformation
Campus placering
Bogotá, Colombia
Lingvistik / Sprogvidenskab
Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
9 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
beskrivelse
Bacheloruddannelsen i tidlig barndomsuddannelse i virtuel modalitet (SNIES 109293) sigter mod at uddanne opretstående fagfolk, der bidrager til at skabe et inkluderende og retfærdigt samfund for drenge og piger i henhold til kontekstuelle karakteristika og globale krav.
Du vil være i stand til at praktisere som lærer, træne i de mest krævede områder i Colombia såsom opmærksomhed på mangfoldighed, personlig uddannelse, informationsteknologi (IKT), og du vil være i stand til at akkreditere det engelske sprog.
International Foundation of La Rioja tilbyder dig graden i virtuel tilstand for at give dig muligheden for at kombinere studier med dit arbejde og dit personlige liv.
Bacheloruddannelsen i virtuel tidlig barndomsuddannelse er fokuseret på den omfattende pleje af barndommen og fremmer den intellektuelle, personlige og følelsesmæssige udvikling af drenge og piger mellem 0 og 6 år.
En komplet træning
Graden tilbyder en komplet træning til den studerende, så de kan bidrage i drenges og pigers uddannelsesprocesser på en måde tilpasset de kontekstuelle karakteristika og globale krav i det colombianske uddannelsessystem og dermed øge jobmulighederne og vokse professionelt.
Det er struktureret omkring 4 træningsområder:
- Grundlæggende træning: giver grundlaget for træningsprocessen og de grundlæggende begreber, der garanterer udviklingen af de nødvendige færdigheder til korrekt professionel præstation. Gennem sekventiel og koordineret læring af uddannelsesvidenskab.
- Professionel træning: dykker ned i de specifikke emner, der er nødvendige for at udvikle de tekniske færdigheder, der kræves til Bachelor of Early Childhood Education. Tilvejebringelse af epistemologiske og konceptuelle fundamenter, der gør det muligt for den studerende at artikulere pædagogik, didaktik og evaluering.
- Socio-humanistisk træning: består af et sæt viden og praksis, der supplerer den omfattende uddannelse af kandidaten, relateret til udvikling og styrkelse af værdier, etik og professionelle holdninger, som kræves af samfundet.
- Supplerende træning: inkluderer dybtgående valgfag. De er valgfri kurser, som den studerende vælger i henhold til deres interesser og træningsbehov. Derudover har den studerende mulighed for at gennemføre praktikophold i institutioner eller organisationer inden for det faglige uddannelsesområde.
Hvorfor studere Bachelor of Early Childhood Education
Graden i førskoleundervisning sigter mod at træne lærere med en global vision for uddannelse gennem uddannelse af høj kvalitet, du lærer også at:
- Design læringsmiljøer tilpasset samfund og samfund, der nedbryder barrierer for uddannelse af drenge og piger og giver teoretiske og teknologiske værktøjer, der letter oprettelsen af forskningsprojekter inden for undervisning og læring i sammenhæng med konteksten. Sociokulturel.
- Brug deres pædagogiske viden til at forstå barndommen og deres behov, baseret på en læsning af sammenhænge, idet du anerkender de sociale og kulturelle faktorer, der favoriserer oprettelsen af forslag.
- Leder pædagogiske forslag inden for førskoleundervisning ud fra en relevant, effektiv og innovativ differentieret tilgang.
- Integrering af IKT-værktøjer i undervisningen, der favoriserer inklusion og uddannelsesmæssig opmærksomhed hos børn, familier og samfund.
- Direkte, styre, rådgive og evaluere uddannelsesprojekter i ikke-skole-, samfunds-, virksomheds- og / eller NGO-sammenhænge, der arbejder for den integrerede udvikling af barndommen.
- Brug evaluering som en måde at analysere undervisnings- og læringsprocesserne på, som giver dem mulighed for kreativt og autonomt at skabe alternativer, der ikke kun reagerer på de særlige forhold hos de børn, de træner, men også til den umiddelbare kontekst.
metodologi
Undersøgelsesmetoden fra International University Foundation of La Rioja - UNIR er fleksibel, personlig og effektiv. Metoden er baseret på live virtuelle klasser og personlig vejleder for at tilbyde den bedste træning.
På International University Foundation of La Rioja-UNIR tilbyder vi en vellykket pædagogisk model, der er baseret på disse søjler:
- Live virtuelle klasser: der er klasser planlagt hver dag i ugen, om morgenen og om eftermiddagen, så hver studerende deltager i klassen, når det passer dem bedst.
- Udskudte virtuelle klasser: Hvis du ikke kan deltage i en klasse eller er i tvivl, kan du få adgang til alle dine udsatte klasser. Du kan se dem, når du vil, og så mange gange som du har brug for.
- Personlig vejleder: Du får tildelt en personlig vejleder den første dag. Han vil være i kontakt med dig via telefon og via e-mail. Din vejleder vil støtte dig i dit daglige liv, guide dig gennem uddannelsesprocessen og løse enhver tvivl, der måtte opstå.
- Virtual Campus: her finder du alt hvad du behøver for at studere på fonden. Klasser, lærere, kolleger, biblioteket, undervisningsressourcer, tidsplaner, chat, fora og meget mere.
- Didaktiske ressourcer: Du får adgang til forskellige læringsressourcer for at gennemføre din træning, såsom supplerende aflæsninger, diagrammer med nøgleideer, masterclasses, selvvurderingsprøver osv.
karrieremuligheder
Bachelor of Early Childhood Education fra International University Foundation i La Rioja er ikke kun forberedt til undervisning, men også til ledelse og ledelse af projekter inden for uddannelsesområdet. Derfor vil det være i stand til at udføre med succes som:
- Lærer i private skoler og offentlige uddannelsesinstitutioner med ansvar for undervisning i de første uddannelsescyklusser.
- Leder af uddannelsesprojekter i ikke-skolekontekster med NGO'er, kvarterer eller virksomheder, der arbejder for børn.
- Rådgiver og evaluator af uddannelsesprojekter og forslag, der sigter mod at bidrage til den integrerede udvikling af barndommen.
- Led design af uddannelsesplaner og læseplanjusteringer for at garantere uddannelsesmæssig og social integration af forskellige befolkninger.
- Arbejd som arrangør og direktør for uddannelsescentre og projekter til uddannelse og pleje af børn.
- Arbejd som samfundsleder baseret på deres sociale engagement til fordel for lokal, regional og national udvikling.
- Derudover vil BA i førskoleundervisning fra UNIR være i stand til at tackle de processer af politiske, økonomiske og sociale ændringer, som Colombia står over for, samt at formulere og styre deres egne uddannelsesprojekter inden for forskellige områder på tværs og tværs institutionelt niveau i forskellige scenarier orienteret mod den tidlige barndom i skole- og ikke-skolesammenhæng.