Bachelor i grafik, specialisering: multimedier, 3D-grafik, spil kunst og visuel kommunikation

AHE - The University of Humanities and Economics

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Bachelor i grafik, specialisering: multimedier, 3D-grafik, spil kunst og visuel kommunikation

AHE - The University of Humanities and Economics

AHE

Tænk kreativt, udvikle løsninger, reagere på forandringer, være innovative, underholde og inspirere!

Grafisk design bachelorgrad programmer tilbyder en bred erfaring med grafisk design med mulighed for at specialisere sig i en af ​​tre veje: Visuel Kommunikation og Multimedier, Fotografi, Computer Game kunst og design. Vi tilstræber at fremme en åben, fleksibel og udforskende tilgang til design inden for et støttende læringsmiljø. Du vil blive introduceret til centrale områder af kommunikation design, bygge dit design tillid gennem individuelle og team-projekter. Gennem en række workshops og foredrag, vil du opnå færdigheder inden for områder som multimediedesign, typografi, branding, grafik, bevægelse design. Pædagogerne er statsanerkendt kunstnere.

Lad os gå tilbage i tiden til år 1972. I Forbundsrepublikken Tyskland Sommer OL foregik, ”The Godfather” indtastet biografer, og Michael Jackson indspillede sit første soloalbum ”Fik at være der”. Det samme år, Atari lancerede virksomheden spillet Pong, som indledte den spektakulære vækst i spilindustrien.

45 år senere, har vi den ottende generation af spil. Det globale marked for computerspil er mere værd end 90 milliarder dollars, og dens værdi er konstant stigende. For at producere en position det ofte tager mængden af ​​100 millioner dollars.

Polen også bidrager bredt til udviklingen af ​​spillet markedet, som er en af ​​de mest innovative områder af polsk kreative industri. I 2015 polske spil som The Witcher af CD Projekt og Dying Light af Techland fra Wroclaw, blev frigivet og næste udgivelser annonceres til at komme.

Universitetet Humanistiske og Økonomi i Lodz forberedt et unikt tilbud for fremtidige 3D-kunstnere. I modsætning til mange andre universiteter, AHE tilbyder kunstnerisk tilgang til design virtuelle rum og computer spil elementer.

I løbet af 3D-grafik og spil kunst studier, emner af 3D-modellering og animation, video og lydredigering, digitalt maleri, arbejde i Autodesk 3DMAX og Adobe Creative Cloud er kontaktet. Disse unikke kurser i den nye specialisering er præcist skræddersyet til at imødekomme behovene i et nyt marked: Game kunst - design blok: designe spillet som helhed, post-produktion og specielle effekter; Miljø og karakter design - 3D-modellering, scenografi, figurer, level design; Grafisk design i spil - interface.

Adepts af 3D-grafik og spil kunst speciale ved University of Humanities og Økonomi i Lodz, lære at skabe en kunstnerisk grafisk design, miljø scenografi, tegn (baseret på digital maleri, konceptkunst), design og gøre designede elementer med 3D-programmer og ved anvendelse af passende modelleringsteknikker. Kandidater vil finde et job i grafiske teams, reklamebureauer, arkitektur virksomheder og - naturligvis - i computeren gaming industrien.

Ifølge den forventede retning af udvikling af spilindustrien, at den kunstneriske tilgang til virtuelle rum og af høj kvalitet grafisk design vil være en meget vigtig faktor i deres popularitet og økonomisk succes.

Tilbuddet fra University Humanistiske og Økonomi i Lodz er en reaktion på behovene hos studerende med interesse i computerspil design, men i stedet for stive programmering tilgang, AHE lægger vægt på kreativitet og dramaserier, som er enestående i Europa.

Med henblik på studier

Uddannelse inden for 3D-grafik, med særlig vægt på realtime rendering og multimedieprogrammer.

Spørgsmål omfattet af programmet:

  • struktur multimediprogrammet.
  • typer af spil / underholdning; historisk overblik.
  • præ-produktion (game design). Fra idé til skabelsen af ​​et design dokument (design doc); tegning koncept; blueprint - regler og forskelle.
  • produktionsprocessen (pipeline) for projektet som helhed og produktionsprocesser i hver enkelt afdeling. Typer af strukturen af ​​holdet og styringsmodeller. Karriereveje og specialisering inden for holdene.
  • brugergrænsefladedesign (UI). Eksempler. Implementering.

skabe en model:

  • værktøjer og metoder til modellering
  • lav poly modellering (værktøj, metoder, topologi af nettet - kredsløbflowet)
  • UV mapping (UV layout, flåning, etc.)
  • teksturering (typer af teksturer, digitalt maleri, brugen af ​​fotografering, sømløse teksturer, proceduremæssige materialer)
  • forme værktøjer og 3D-maleri værktøjer
  • normal bank
  • retopology af nettet

skygge:

  • filosofi af arbejdet med shaders, teori af shaders, og principperne for deres konstruktion
  • måder at forberede af shaders for to typer motorer (PBR og spejlende)
  • arbejdsgang (teksturering) for hver af typerne
  • Riggen og animation. Typer, brug
  • specielle effekter (VFX) - partikelsystemer
  • rendering (virkninger af efterarbejde i realtime rendering)
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
Varighed og pris
This course is
Online
Campusbaseret
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Duration
Varighed
6 semestre
Fuldtid
Price
Pris
3,400 EUR
Ikke-EU-borgere, fuld tid.
Information
Deadline
Locations
Polen - Łódź, Greater Poland Voivodeship
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Polen - Łódź, Greater Poland Voivodeship
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen