BSc (Honours) i computing & IT og psykologi
Open University
Nøgleinformation
Campus placering
Online United Kingdom
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
3 - 6 år
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 6.924 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* pris pr. år på fuld tid; £3.168 - pris pr. år på deltid
Introduktion
Denne grad kombinerer computing & IT og psykologi for at hjælpe dig med at undersøge spørgsmål som den sociale virkning af computing & IT-udvikling. Du deler din tid ligeligt mellem computer- og IT-modulerne og psykologimodulerne. Du vil lære, hvordan psykologisk forskning adresserer virkelige problemer. For eksempel hvordan psykologi både har lært af og informeret udviklingen af kunstig intelligens, og hvordan mennesker interagerer i onlinemiljøer. Dette vil komplementere de færdigheder og viden, du vil udvikle inden for computing og IT. Og du vælger et data- og IT-fokus, der passer til dine behov og interesser. Ved at kombinere studiet af disse populære og vigtige discipliner vil du ruste dig til en bred vifte af mulige karrierer.
Kursets hovedtræk
- 50:50 fordelt mellem computing & IT og psykologi.
- Giver dig mulighed for at vælge mellem fire fokusmuligheder inden for computing & IT-delen.
- Opbygger din forståelse af en række psykologiske begreber, og hvordan de gælder i hverdagen.
- Dækker det voksende område af internetpsykologi, og hvordan det at være online påvirker folks adfærd.
Tilgængelighed
Vi gør alle vores kvalifikationer så tilgængelige som muligt og har et omfattende udvalg af tjenester til at støtte alle vores studerende. BSc (Honours) Computing & IT og et andet fag bruger en række forskellige studiematerialer og har følgende elementer:
- studere en blanding af trykt og online materiale – online læringsressourcer kan omfatte websteder, lyd-/videomedieklip og interaktive aktiviteter såsom online quizzer
- ved hjælp af matematiske og naturvidenskabelige udtryk, notationer og tilhørende teknikker
- arbejde i gruppe med andre elever
- bruge og/eller producere diagrammer og/eller skærmbilleder
- udfører praktisk arbejde
- finde eksternt/tredjepartsmateriale online
- ved hjælp af specialsoftware (f.eks. Design/Engineering Studio).