Associate of Arts i Rådgivning
Florida Christian University
Nøgleinformation
Campus placering
Orlando, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Portugisisk, Spanish
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 6.050 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Total pris
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Associate of Arts in Counseling - 60 point
Dette program fokuserer på menneskelig og åndelig udvikling, udvikling af taktiske færdigheder i interpersonel indgriben og formulering og gennemførelse af effektive rådgivningsplaner, der er nødvendige for en vellykket forberedelse af dem, der ønsker at opfylde deres rådgivningsopkald.
Curriculum
Generelle uddannelseskurser: 36 Credits
- AD1410 Humanity in Global Times
- BI1101 Introduktion til studiet af Bibelen
- CH3013 Kommunikation og menneskelig udvikling
- CM2101 Sammensætning I
- CM2108 Effektiv kommunikation
- EC4320 økonomi teori
- ED1109 Studiemetoder
- PS1304 Generel Psykologi
- RG2101 Kirkens historie
- SC2101 Undersøgelse af amerikansk historie
- SC2102 Filosofisk tænkning
- SC2205 Studie af mennesket og hans kultur
Rådgivningskurser: 15 studiepoeng
- CC1521 Temperament I
- CC1522 Temperament II
- CC2503 Afstemning af brudte ægteskaber
- CC2539 Biologiske baser af stofmisbrug
- CC2552 Personlighedsforstyrrelser
Valgfag (3): 9 Credits
mål
Den studerende, der afslutter Associate of Arts-graden i rådgivning, vil være:
- Udstyret til beskæftigelse i en post-niveau position på det psykologiske område.
- Kunne formulere og implementere en effektiv rådgivningsplan vedrørende hans eller hendes jobbeskrivelse.
- Kunne anvende forskellige psykologiske og psykiatriske systemer og kunne anvende moderne informationssystemer i psykologisk brug.
- Kunne rette op på brug af kompositionskompetencer, grammatik og tegnsætning.
Indgangskrav
- High School Diploma eller GED.
- Tilmeldingsaftale udfyldt og underskrevet. Hvis en elev er under 18 år, skal en forælder eller værge underskrive Tilmeldingsaftalen.
- Diplomer af tidligere studier.
- Officielle udskrifter af tidligere undersøgelser.
- Kopi af officiel identifikation.
- Debit autorisation (hvis ønsket).
- Et foto af pas-type.
- Pastoral Ordination, hvis det var tilfældet.
- Ministerielle læseplaner, kopier af et certifikat af kurser tog i beslægtede områder og ministeriets ordinering, hvis de er ældre end 30 år og ønsker at kræve kreditterne for Life Experience.
Skridt til at tilmelde
- Ansøgning: Udfyld den tilmeldingsaftale, der sendes via e-mail af Student Services Department of FCU, underskrive og scanne dokumentet.
- Dokumenter: Send tilmeldingsaftalen til [email protected] vedlagt alle nødvendige dokumenter eller send dem pr. Mail.
- Evaluering: Efter modtagelse af tilmeldingsaftalen og kopierne af de ønskede dokumenter vil verifikationen blive foretaget af de tilsvarende afdelinger. FCU vil kontakte eleverne, hvis der kræves yderligere dokumenter. Transkripter skal være officielle og sendes direkte fra universitetet i en forseglet konvolut.
- Betaling: Hvis den studerende gennemfører aftalen og sender alle nødvendige oplysninger, er det næste skridt at betale $ 260 ansøgnings- og tilmeldingsgebyret, som gælder for ethvert program. (Ansøgning $ 40
- Tilmelding: Hvis den studerendes aftale kræver yderligere analyse af institutionen, vil den studerende straks blive informeret. Efter at være godkendt, bliver den studerende indskrevet effektivt og modtager et velkomstbrev, kataloget og elevhåndbogen. Derefter modtager online-studerende en e-mail med oplysninger om, hvordan man får adgang til Studentens portal og den skabelon, der skal bruges til deres opgaver. Studenter på campus vil modtage deres klasseplan. Student ID-kortet vil blive sendt via mail. Nu er den studerende klar til at begynde deres klasser!
Studieform
Tre-kursus leveringsmetoder: Ansigt til ansigt / synkron / fuldt online (Studerendes portal).
Fjerde metode til dem, der bor i nærheden af hovedkvarteret eller en filial af FCU: Hybrid.
Klasser starter løbende efter indskrivning. For online kurser tager eleverne mindst (1) et online kursus om måneden. For på campus kurser sendes invitationer og studerende bekræfter deres tilstedeværelse mindst (2) to uger før kursusdagen.