Salgs- og kundeforholdsstyringscertifikat
ShippingCollege
Nøgleinformation
Campus placering
UK Online, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
4 - 14 dage
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 120 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Kurset Salg og kundeforhold er et uddannelseskursus for salgs- og servicerepræsentanter til at hjælpe dem med at udarbejde deres salgsmål, forstå kundeprofilering og markedssegmentering og forbedre deres succes med at lukke et salg. Kurset fokuserer på de færdigheder, der er nødvendige for at nå disse mål ud over at fokusere på kundeserviceforholdet til organisk vækstmuligheder.
Dette kursus udvikler tilgangen til "Salg og kundeforhold" i service og understøtter medarbejdere, der er ansvarlige for at pleje og udvide deres markedsbase. Dette kursus hjælper kandidaterne med deres personlige karakter og opførsel ved at definere deres personlige brand.
Hvem skal deltage
Dette kursus er rettet mod en person, der:
- Håbede om at være i en salgs- eller servicerolle,
- Er i øjeblikket i en kundeservicerolle og vil gerne gå videre til salg eller
- Hvem er for nylig tilsluttet virksomheden i en salgs- eller servicerolle.
Målet med dette kursus
Formålet med dette kursus er at:
- Udvikle deltagere til at forstå og bevidstgøre betydningen af salg og service i branchen;
- Udstyr deltagerne med de nødvendige færdigheder til at blive mere effektive, når de handler med kunderne gennem forbedring af deres personlige salg og planlægningsteknikker,
- For at give deltagerne en række færdigheder for at imødekomme kundeservice og salgsbehov,
- At levere god kundeservice, mens markedsandelen vokser og
- At definere deres personlige rolle som salgs- eller servicefagfolk.
Læringsresultater
Efter dette kursus vil deltagerne kunne:
- Forklar salg og marketing
- For at planlægge deres salgsopgaver skal du forstå salgsprocessen og planlægge et salgskald
- Forstå kundeprofilering og markedssegmentering
- Implementere effektiv telemarketing og forbedrede kommunikationsevner
- Identificer salgsfælden, og hvordan man undgår dem
- Administrer kundeforhold effektivt for at vinde mere salg
- Forstå vigtigheden af kundeservice i salgs- og servicerollen
- Definer deres personlige succesplan og deres personlige brand
Dette er et selvstændigt certifikat kursus.
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Kursusoversigt
- Introduktion til salg og marketing
- Personlige salgsteknikker
- Salg og service
- Salgsopgaver
- Salgsprocessen
- Kundeprofilering
- Markedssegmentering
- Prospektering for nye kunder
- Salgskaldet
- Salgskommunikation
- Telemarketing
- Lukker hvert salg
- Salgsfælder
- Management af kunderelationer
- Kunden er konge
- Kundefokuseret kultur
- Kundeservicetips for at vinde mere salg
- Din personlige succesplan
- Opbyg en salgssuksessholdning
- Dit personlige brand
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Kursus krav
- Engelsk sprog, alle kurser er skrevet på engelsk da dette er det primære sprog for global forretning.
- Computer, internetforbindelse og printer (hvis du ønsker at udskrive kurset).
- En gyldig e-mail-adresse.
- Tid sat til side for at studere efter kursets krav.
Kursets varighed
To uger på deltid eller fire dage på fuld tid
Deltidsstudier - hvor du studerer deltid om aftenen og i weekenden ved hjælp af vores online træningsprogram.
Fuldtidsstudier - når du holder fri fra arbejde for at studere fuld tid ved hjælp af vores online træningsprogram.
Anbefalet studietid afsat - til deltidsstudier vil vi anbefale, at du bliver nødt til at afsætte 3 til 4 timer om ugen og til fuldtidsstudier 12 til 16 timer om ugen. Tiden vil variere afhængigt af de studerendes originale viden om kursusmaterialet. Tiden det tager at gennemføre kurset vil variere afhængigt af de studerendes originale viden om kursusmaterialet.
Kursusstruktur
Kursusnotater - Der er to eksamener for dette kursusmodul.
Studieplan og vurdering - Hver uge vil du blive sendt en e -mail med besked om din studieplan og dit vurderingsprogram. Du får derefter adgang til din e-campus for at afslutte dine studier.
PDF -kursusnotater - Du kan downloade en blød kopi af dit fulde kursusmodul i PDF -format på din e -Campus. Du vil derefter kunne udskrive en papirkopi til studieformål, hvis du vælger det. Der er to eksamener for hvert kursusmodul. Bemærk, at vi ikke tilbyder videotimer til vores kurser.
Online eksamener - Alle dine online eksamener er gennemført på din e -Campus.
Elevstøtte
Personlig e-Tutor-Du vil blive udnævnt til en personlig e-Tutor, al kommunikation med din e-Tutor vil ske via e-mail.
Tidligere eksamensopgaver - Du har en gratis tidligere eksamensopgave med modelsvar i slutningen af dine PDF -kursusnoter (undtagen terminologi eller grundkurser). Dette hjælper dig med at forberede dine eksamener.
Studietip til eksamen-Du kan læse om vores studietips på din e-Campus.
Sjov købmandsspørgsmål - Du kan prøve vores sjove quiz for at opleve, hvordan dine eksamener "vil se ud og føles".
Vores E-Campus tilbud
Kursus E -Campus - det er her, du får adgang til dine kursusnoter og gennemfører alle dine eksamener online.
Kursusevaluering
Der er to online -eksamener til dette certifikatkursus, del 1 og del 2, gennemsnittet for disse to eksamener er dit sidste karakter.
Det krævede godkendelsesmærke er 65%
Hvis du fejler en eksamen, kan du omskrive din eksamen ved afslutningen af dit kursus mod et gebyr på USD 10 pr. Eksamen.
Efter vellykket afslutning af dit kursus
Når du har bestået dit certifikatkursus, vil du blive sendt et e-certifikat via e-mail.
Desværre tilbyder vi ikke trykte certifikater.
Kursusmål
Efter den vellykkede gennemførelse af dette kursus vil du være i stand til:
- Sikre en position i salgs- eller servicebranchen
- Er berettiget til fremskridt inden for din virksomhed
- Vær sikker på, at du er professionelt trænet og udstyret til salgs- og servicebranchen
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />