Philip Kotler MBA (K-MBA)
Swiss School of Business and Management
Nøgleinformation
Campus placering
Geneva, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 20.000
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Velkommen til Kotler MBA -programmet!
I nutidens hurtigt skiftende miljø, hvor teknologien omformer alle eksisterende forretningsmodeller, er det vigtigt at forstå, hvad der egentlig driver kunden.
Formålet med dette MBA -program er at give dig den nyeste viden om de centrale ledelses- og marketingemner samt at diskutere og åbne nogle nye områder og muligheder såsom globale tendenser inden for forretning og ledelse, fremtidens marketing, kreativt lederskab, etc.
K-MBA-programmet består af kernekurser, som du skal gennemføre. Nogle af emnerne inkluderer globale tendenser inden for forretning og ledelse, fremtidens marketing, innovation og forandringsledelse, salg og marketingintegration, digital forretningsacceleration, kreativt iværksætteri, forbedring af personlig effektivitet osv.
Samlet set består K-MBA af 10 kernekurser og 10 valgfrie kurser, der vil blive undervist af førende eksperter.
Til online læringssystemet bruger vi den platform, der bruges af Harvard og MIT.
SSBM / SSBM
Oversigt
- Maks. 12 måneder
- Online videoforelæsninger på SSBMs førsteklasses platform
- 10 kernekurser
- 10 valgfag
- 40 eksklusive hovedtaler
- 1 personlig rådgiver
- SSBM Connect
- Minimum 60 ECTS -point
Drevet af Kotler Impact
- Topindhold fra verdens mest fremtrædende højttalere
- Verdenskendte foredragsholdere
- Eksklusivt læringsindhold på forespørgsel
- Undervist i engelsk
- Seneste indsigt i marketing og ledelse
- Fleksibel læringsrejse
- Netværksmuligheder
Om Philip Kotler
Philip Kotler er kendt verden over som "far til moderne marketing". I over 50 år har han undervist på Kellogg School of Management ved Northwestern University. Kotlers bog Marketing Management er den mest udbredte lærebog i marketing rundt om i verden. Han er blevet hædret som en af verdens førende marketingtænkere.
SSBM / SSBM
I nutidens hurtigt skiftende miljø, hvor teknologien omformer alle eksisterende forretningsmodeller, er det vigtigt at forstå, hvad der egentlig driver kunden. Formålet med dette MBA -program er at give dig den nyeste viden om centrale ledelsesemner samt at diskutere og åbne nogle nye områder og muligheder såsom globale tendenser inden for forretning og ledelse, fremtidens marketing, kreativt lederskab osv.
Jeg er sikker på, at dette MBA -program vil være en god tilføjelse til din karriere, og at du vil få stor gavn af dets læringsresultater.
Jeg ønsker dig held og lykke.
Professor Philip Kotler
Læreplan
Hele programmet består af:
- 10 kernekurser
- 10 valgfag
- 40 eksklusive hovedtaler
De eksklusive keynotes er en del af Kotler Impact Learning on Demand (LOD) -indholdet med nogle af de mest fremtrædende keynote -talere i verden.
Programplan
Startfase
"Start" -søjlen er relateret til at give en introduktion til fremtidens marketing og den måde, man ser på. Det handler om, hvor vi er, og hvor vi vil hen. Du får også nogle fremragende indsigter fra store ledere, ledere, marketingfolk om de aktuelle emner.
Indhold
- Kotler MBA - Velkommen!
- Fremtiden for marketing
- Marketing verden
Fordybelsesfase
"Immersion" -søjlen har til formål at give dig en ajourført viden om væsentlige færdigheder såsom forretningskommunikation, strategisk ledelse og marketing.
Kurser
- Forretningskommunikationsevner
- Innovation og forandringsledelse
- Dataanalyse til beslutningstagning
- Salg og marketingintegration
- Strategisk ledelse
- Strategisk marketing
Innovationsfase
"Innovation" -fasen vil lede dig gennem et mere kreativt og innovativt rum, hvor du vil lære om kreativt iværksætteri eller hvordan du kan forbedre din personlige effektivitet.
Kurser
- Tværkulturel ledelse
- Kreativt iværksætteri
- Kreativt lederskab
- Forbedring af personlig effektivitet
Inspirationsfase
"Inspiration" -fasen er en samling af forskellige emner, hvor du frit kan vælge nogle af dem baseret på din "inspiration", og hvad der kan være interessant for din personlige vækst og udvikling.
Valgfrie kurser
- Public Relations
- Skatteforvaltning
- AML -overholdelse af ledere
- Projektledelse
- Regnskab for ledere
- Organisatorisk adfærd
- Business Intelligence og virksomhedssikkerhed
- Digital transformation
- Økonomistyring
- Human Resource Management
- Virksomheds sikkerhed
- IT Management
- Cybersikkerhed
Vores Online Kotler MBA hjælper dig med at være forberedt på at påtage dig ledelsesroller på højt niveau i en række organisationer og brancher. Mange af vores kandidater er i øjeblikket ansat i følgende roller Direktør, administrerende direktør, næstformand, seniorledelse, ejer / partner, iværksætter, HR -ekspert osv.
Samlet set bringer Online Kotler MBA følgende aspekter til din karriereudvikling:
- Udføre faglige kompetencestyrende aktiviteter
- Få en global orientering
- Udvikl virkelige problemløsningsevner
- Giv praktisk orientering til ledelsesteori
- Få en holistisk og strategisk forståelse af forretningen
- Gennemfør innovativ og kreativ tænkning
- Se iværksætteri i aktion
- Få en samarbejdstankegang
SSBM / SSBM
Studieafgifter
Online Executive MBA: 20.000 EUR*
Vi tilbyder forskellige stipendier. Vi inviterer dig til omhyggeligt at kontrollere, hvilken der kan gælde for dig.
* Denne pris inkluderer alle online programrelaterede omkostninger. Yderligere omkostninger kan være gældende under visse omstændigheder.
Indlæggelser
- Bachelor (bachelor) fra et anerkendt universitet eller tilsvarende
- Minimum to års erhvervserfaring
- Karakterudskrifter
- Dit CV eller dit CV
- ID eller pas kopi
- Et foto
Ansøgningsprocessen
Ansøgninger går via SSBM's optagelseswebsted.
Optagelsesteamet leder efter tegn på akademisk evne samt indikationer på tidligere præstationer og fremtidigt potentiale.
Dokumenter, der skal udarbejdes:
- Forbered dit CV/CV: Professionelt CV (i pdf -format)
- Dit foto (i jpg/pdf -format)
- ID -dokument: Pas/ID -dokument eller kørekort (jpg- eller pdf -format)
- Karakterudskrift: Seneste afskrift eller eksamensbevis (kun pdf -format)
Ting at vide først
Den fælles ansøgning er påkrævet for studerende, der ansøger om et af SSBM's programmer.
For nogle af graderne skal du opfylde nogle minimumskrav:
- For at deltage i vores MBA -program skal du have mindst 180 ECTS fra din tidligere grad.
- Vores doktorgrad er åben for alle, der allerede har en kandidat-/MBA -grad eller har omfattende erhvervserfaring. Du skal have mindst 180 ECTS fra din tidligere uddannelse.
- Vores certifikatprogrammer har ingen strenge krav og kan tages af alle, der har erhvervet eller er i gang med at modtage en bachelorgrad.
Hvornår skal man ansøge?
Du kan tilmelde dig vores program når som helst, når optagelsesudvalget gennemgår din ansøgning. Vær sikker på, at du har den nødvendige kvalifikation til hvert af vores programmer. SSBM gennemgår dine kvalifikationer i løbet af dine studier. SSBM forbeholder sig retten til ikke at tildele dig en grad, hvis adgangskriterierne ikke er opfyldt.
Hvad er det næste?
Efter at være blevet optaget på vores programmer, modtager du et optagelsesbrev. Efter at have behandlet betalingen, modtager du en e -mail med dine loginoplysninger og får adgang til vores Learn Management System.
Indlæggelser
Læreplan
Curriculum
Hele programmet er sammensat af:
- 10 kerneforløb
- 10 valgfag
- 40 eksklusive keynoter
De eksklusive keynotes er en del af Kotler Impact Learning on Demand (LOD) indholdet med nogle af de mest fremtrædende hovedtalere i verden.
Programplan
Startfase
"Inception"-søjlen er relateret til at give en introduktion til fremtidens markedsføring og den måde, man ser på. Det handler om, hvor vi er, og hvor vi vil hen. Du vil også blive forsynet med nogle fremragende indsigter fra gode ledere, ledere, marketingfolk om de faktiske emner.
Indhold
- Kotler MBA – Velkommen!
- Fremtiden for markedsføring
- Marketings verden
Fordybelsesfase
"Fordybelse"-søjlen har til formål at give dig noget opdateret viden om væsentlige færdigheder såsom forretningskommunikation, strategisk ledelse og markedsføring.
Kurser
- Forretningskommunikationsevner
- Innovation og Change Management
- Data Analytics til beslutningstagning
- Salg og marketingintegration
- Strategisk lederskab
- Strategisk Marketing
Innovationsfase
"Innovation"-fasen vil føre dig gennem et mere kreativt og innovativt rum, hvor du vil lære om kreativt iværksætteri eller hvordan man kan forbedre personlig effektivitet.
Kurser
- Tværkulturel forvaltning
- Kreativt iværksætteri
- Kreativt lederskab
- Forbedring af personlig effektivitet
Inspirationsfase
“Inspirationsfasen” er en samling af forskellige emner, hvor du frit kan vælge nogle af dem ud fra din “inspiration” og hvad der kunne være interessant for din personlige vækst og udvikling.
Valgfrie kurser
- PR
- Skatstyring
- AML Compliance for ledere
- Projektledelse
- Regnskab for ledere
- Organisatorisk adfærd
- Business Intelligence og Corporate Security
- Digital Transformation
- Økonomistyring
- Human Resource Management
- Corporate sikkerhed
- It-forvaltning
- Cybersecurity
Vores online Kotler MBA vil hjælpe dig med at være parat til at påtage sig ledelsesroller på seniorniveau i en række forskellige organisationer og brancher. Mange af vores kandidater er i øjeblikket ansat i følgende roller: Direktør, CEO, Vice President, Senior Management, Ejer/Partner, Entrepreneur, HR Expert, etc.
Samlet set bringer Online Kotler MBA følgende aspekter til din karriereudvikling:
- Udfør professionelle kompetenceopbygningsaktiviteter
- Få en global orientering
- Udvikl evne til problemløsning
- Giv praktisk orientering til ledelsesteori
- Få en holistisk og strategisk forståelse af forretningen
- Implementere nyskabende og kreativ tænkning
- Se iværksætteri i aktion
- Erhverv en samarbejdsmæssig tankegang
Programundervisning
Karrieremuligheder
Generelt Global MBA bringer følgende aspekter til din karriereudvikling:
- Udfør professionelle kompetenceopbygningsaktiviteter
Erhverv global orienteringUdvikle evner til problemløsning i det virkelige livGiv praktisk orientering til ledelsesteoriFå en holistisk og strategisk forståelse af forretningenImplementere nyskabende og kreativ tænkningSe iværksætteri i aktionTilegne sig et samarbejdsorienteret mindset